Oke tot zo rokje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb zin in lekkere lesbosechs met jouw.
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had je maar een foto moeten maken van je date haar pink
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nogmaals, rustig maar, dat wil jij niet![]()
ik regel wel een meesteresje voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!![]()
[..]
Eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!![]()
[..]
Eigenlijk wel.
hahaha bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
down doe ik zelfs niet voor JHGR...dan komt juist alles omhoog
YAY!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik regel wel een meesteresje voor je
quote:
dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Ik ga wel. Er wordt getwijfeld aan de authenticiteit van mijn gebruikersaccount.
Die conclusie trek je zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Ik ga wel. Er wordt getwijfeld aan de authenticiteit van mijn gebruikersaccount.
Ik heb je geen DM gestuurd. En ik vind elk mens prachtig en ik hou ook van ieder mens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM's. Gaan jullie altijd zo met nieuwe mensen om?
ik stuur alleen DM's naar mensen die een ban hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM's. Gaan jullie altijd zo met nieuwe mensen om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |