Ik lig ook nog in bed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lig nog in bed en wil ook wel ontbijt.
Ik moet schijnbaar luisteren naar de kerst SkyRadioquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:37 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ook in bed, ik moet F1 kijken met KlipsDus dat ga ik nu maar doen dan
Heee vriendjequote:
Dan moet ik zijn ontbijt maken. Suggereerde hij net. Lopend vanaf de trap.quote:
nee serious shit baby.. anders gsaan we ook niet uiteten morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet ik zijn ontbijt maken. Suggereerde hij net. Lopend vanaf de trap.
Garpje zeker
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee serious shit baby.. anders gsaan we ook niet uiteten morgen
kan jij wel hebben gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Zooo ff ontbeten met 2 frikandelletjes speciaal
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Zooo ff ontbeten met 2 frikandelletjes speciaal
Ik ga dit weekend geen bier drinken. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb geen thee meer dus zit ook al aan het bier meteen
Ik lees dit soort posts altijd als een kinderboek met een overdreven vertellerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee op in huize Piraat?! Ik geloof er niksssss van!
Flipjeequote:
Ik wel. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend geen bier drinken. Denk ik.
Ik heb elke keer nog steeds hoofdpijn enzo en dan verneukt ik het door in het weekend niet te slapen en te veel te zuipen enzo. Ik ga vroeg slapen.quote:
Ik lees ook zo voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik lees dit soort posts altijd als een kinderboek met een overdreven verteller.
Hahaha shit je kent me te goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee op in huize Piraat?! Ik geloof er niksssss van!
Wat was er gebeurd ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zulke toffe vriendinnenGisterenavond een klote bericht gehoord, en ze hebben meteen hun weekendplannen gecancelled voor mij
![]()
2 dingen ongeveer tegelijk. 1 is dat mijn oom nog meer uitzaaiingen (hoe spel je dat?quote:
Oh dat eerste is wel naar zeg. Sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 dingen ongeveer tegelijk. 1 is dat mijn oom nog meer uitzaaiingen (hoe spel je dat?) heeft dan gedacht. En nu dus echt terminaal is. En nog een bericht wat ik liever niet op het forum plaats.
Wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
Omg freezepop hierrrrwat een klotebericht
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
Omg freezepop hierrrrwat een klotebericht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
gezellig verjaardag gisteren bij wessiej gehad enzooo was echt kickah
volgend jaar weer eenso
Je-zus. Eerst niet zuipen in het weekend, daarna vroeg slapen, nu boodschappen en straks noodlesoep?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen want ik heb zin om noodlesoep te maken.
Alsof ik niet kan kokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je-zus. Eerst niet zuipen in het weekend, daarna vroeg slapen, nu boodschappen en straks noodlesoep?
Wat is deze! Een 'refind and reborn yourself in 30minutes?'
Beter ga jij maken binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kan koken
Vraag aan Pat, de lekkerste macaroni die hij ooit gegeten heeft
Too far away from meeeehquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Dus wanneer gaan wij een macaronimeet houden bij Patje
Srryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ben je wel erg aan het schelden
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat is jouw mening daaromtrent?
Heel goed. Zeer neutraalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.
Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijdenquote:
2x maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijden
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kan koken
Vraag aan Pat, de lekkerste macaroni die hij ooit gegeten heeft
Niet waar dat deed Wanderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm Ehm Ehm.. nog
[..]
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje door
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!quote:
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!
Okeee wan laf!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegd
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |