Ik lig ook nog in bed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lig nog in bed en wil ook wel ontbijt.
Ik moet schijnbaar luisteren naar de kerst SkyRadioquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:37 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ook in bed, ik moet F1 kijken met KlipsDus dat ga ik nu maar doen dan
Heee vriendjequote:
Dan moet ik zijn ontbijt maken. Suggereerde hij net. Lopend vanaf de trap.quote:
nee serious shit baby.. anders gsaan we ook niet uiteten morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet ik zijn ontbijt maken. Suggereerde hij net. Lopend vanaf de trap.
Garpje zeker
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee serious shit baby.. anders gsaan we ook niet uiteten morgen
kan jij wel hebben gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Zooo ff ontbeten met 2 frikandelletjes speciaal
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
Zooo ff ontbeten met 2 frikandelletjes speciaal
Ik ga dit weekend geen bier drinken. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb geen thee meer dus zit ook al aan het bier meteen
Ik lees dit soort posts altijd als een kinderboek met een overdreven vertellerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee op in huize Piraat?! Ik geloof er niksssss van!
Flipjeequote:
Ik wel. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend geen bier drinken. Denk ik.
Ik heb elke keer nog steeds hoofdpijn enzo en dan verneukt ik het door in het weekend niet te slapen en te veel te zuipen enzo. Ik ga vroeg slapen.quote:
Ik lees ook zo voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik lees dit soort posts altijd als een kinderboek met een overdreven verteller.
Hahaha shit je kent me te goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thee op in huize Piraat?! Ik geloof er niksssss van!
Wat was er gebeurd ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zulke toffe vriendinnenGisterenavond een klote bericht gehoord, en ze hebben meteen hun weekendplannen gecancelled voor mij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |