Too far away from meeeehquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Dus wanneer gaan wij een macaronimeet houden bij Patje
Srryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ben je wel erg aan het schelden
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat is jouw mening daaromtrent?
Heel goed. Zeer neutraalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.
Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijdenquote:
2x maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijden
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kan koken
Vraag aan Pat, de lekkerste macaroni die hij ooit gegeten heeft
Niet waar dat deed Wanderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm Ehm Ehm.. nog
[..]
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje door
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!quote:
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!
Okeee wan laf!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegd
quote:
quote:
Jij hier, ga eens weg manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Intronic het volgende:
Zal ik eens wat haat komen brengen dan.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, gawd, nu doe ik het zelf, ik ben dom.
Sorry Flippo!
Volgens mij wordt mijn brein gewoon gereset in mijn slaap, zodat ik alles vergeet.quote:
We hadden ook op een belachelijk tijdstip een 'diep' gesprekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt mijn brein gewoon gereset in mijn slaap, zodat ik alles vergeet.
Je zou Noodles doen toch? Van waar die twijfel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat voor soep te maken.
Goulashquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat voor soep te maken.
Ja maar met kip, biefstuk, garnalen. Keuzes keuzesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou Noodles doen toch? Van waar die twijfel?
Echt om drie uur ofzo ja, sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden ook op een belachelijk tijdstip een 'diep' gesprekDan kan het ook niet anders
![]()
Ik heb wel keigoed geslapen toen ik eenmaal sliep
Dat is wel een lastige keuze jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar met kip, biefstuk, garnalen. Keuzes keuzes
Ik ben al best lang wakker en productief enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt onwiiiiijs veel zin om schoenen te kopen en dan het liefst hele hoge hakken alles. Maar ik lig nog in bed.
+1 voor jou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben al best lang wakker en productief enzo
Maar niets mis mee om lekker nog in bed te liggen.quote:
Ik komhier toch al ietsjes langer, dan opeens?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opeens al die mensen hier postenWat is deze nou weer.
KB kan slecht tegen veranderingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik komhier toch al ietsjes langer, dan opeens?
Ik bedoelde jou ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik komhier toch al ietsjes langer, dan opeens?
De hele Udowu meet crew opeens hier, ja dan word ik angstig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KB kan slecht tegen veranderingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |