Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijdenquote:
2x maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er geweest, behalve erdoorheen rijden
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kan koken
Vraag aan Pat, de lekkerste macaroni die hij ooit gegeten heeft
Niet waar dat deed Wanderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm Ehm Ehm.. nog
[..]
Ehm Ehm Ehm.. ik weet niet hoor... we waren met 12 man, en jij gooit er 1 zo'n saus zakje door
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!quote:
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij met je expertise zou dan toch moeten zeggen: Ze hebben 2 meegenomen.. je moet 2 gebruiken!
Okeee wan laf!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik iets anders aan het doen was ja anders had ik het wel gezegd
quote:
quote:
Jij hier, ga eens weg manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Intronic het volgende:
Zal ik eens wat haat komen brengen dan.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, gawd, nu doe ik het zelf, ik ben dom.
Sorry Flippo!
Volgens mij wordt mijn brein gewoon gereset in mijn slaap, zodat ik alles vergeet.quote:
We hadden ook op een belachelijk tijdstip een 'diep' gesprekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt mijn brein gewoon gereset in mijn slaap, zodat ik alles vergeet.
Je zou Noodles doen toch? Van waar die twijfel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat voor soep te maken.
Goulashquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat voor soep te maken.
Ja maar met kip, biefstuk, garnalen. Keuzes keuzesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou Noodles doen toch? Van waar die twijfel?
Echt om drie uur ofzo ja, sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hadden ook op een belachelijk tijdstip een 'diep' gesprekDan kan het ook niet anders
![]()
Ik heb wel keigoed geslapen toen ik eenmaal sliep
Dat is wel een lastige keuze jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar met kip, biefstuk, garnalen. Keuzes keuzes
Ik ben al best lang wakker en productief enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt onwiiiiijs veel zin om schoenen te kopen en dan het liefst hele hoge hakken alles. Maar ik lig nog in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |