2 dingen ongeveer tegelijk. 1 is dat mijn oom nog meer uitzaaiingen (hoe spel je dat?quote:
Oh dat eerste is wel naar zeg. Sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 dingen ongeveer tegelijk. 1 is dat mijn oom nog meer uitzaaiingen (hoe spel je dat?) heeft dan gedacht. En nu dus echt terminaal is. En nog een bericht wat ik liever niet op het forum plaats.
Wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
Omg freezepop hierrrrwat een klotebericht
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
Omg freezepop hierrrrwat een klotebericht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
gezellig verjaardag gisteren bij wessiej gehad enzooo was echt kickah
volgend jaar weer eenso
Je-zus. Eerst niet zuipen in het weekend, daarna vroeg slapen, nu boodschappen en straks noodlesoep?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen want ik heb zin om noodlesoep te maken.
Alsof ik niet kan kokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je-zus. Eerst niet zuipen in het weekend, daarna vroeg slapen, nu boodschappen en straks noodlesoep?
Wat is deze! Een 'refind and reborn yourself in 30minutes?'
Beter ga jij maken binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kan koken
Vraag aan Pat, de lekkerste macaroni die hij ooit gegeten heeft
Too far away from meeeehquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef Flippiee het volgende:
Dus wanneer gaan wij een macaronimeet houden bij Patje
Srryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ben je wel erg aan het schelden
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat is jouw mening daaromtrent?
Heel goed. Zeer neutraalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over Groningen? Daar ben ik nog nooit geweest. Naar wat ik er van gehoord heb, is de stad Groningen een toffe stad. En dat dialectje schijnt ook wel grappig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |