Het is een 318 met een 328 blok (momenteel) uitlaat systeem is nog origineel 318, het is beetje van alle 2 helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat voor een blok ligt erin? Verder wel mooi project, alleen als ik jou was zou ik 'm een keer polijsten!
Yup dat heeft vorige eigen naar allemaal wel gedaan.. kenteken blijft 318 alleen motor en cillinder inhoud is veranderd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:05 schreef Catch22- het volgende:
Mijn ogen bloeden als BMW fan.
Is de remmerij en ophanging aangepast? Staat hij als 328 op kenteken?
jawel want het vermogen staat op kentekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Je weet dat als je nu een ongeluk krijgt, je mogelijk niet verzekerd bent? En je feitelijk ook geen juiste MRB betaalt?
Y splitters enzowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Je weet dat als je nu een ongeluk krijgt, je mogelijk niet verzekerd bent? En je feitelijk ook geen juiste MRB betaalt?
en wtf? een 4cil. uitlaat op een i6?
Dat kan niet zonder omkeuring, dan staat je nieuwe motorinhoud daar ook op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
jawel want het vermogen staat op kenteken
Y splitters? Klinkt niet als een systeem dat je moet willen hebben... Je moet sowieso de uitlaatspruitstukken van een i6 hebben, als je dat aan een 4cil uitlaat gaat knutselen ben je niet handig bezig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Y splitters enzowik heb verder nog niet gekeken hoor.. en weet op dit moment ook niet veel van bmw af nog
Vandaar dat ik het dus opnieuw wil gaan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder omkeuring, dan staat je nieuwe motorinhoud daar ook op.
[..]
Y splitters? Klinkt niet als een systeem dat je moet willen hebben... Je moet sowieso de uitlaatspruitstukken van een i6 hebben, als je dat aan een 4cil uitlaat gaat knutselen ben je niet handig bezig.
ik ga waarschijnlijk veel laten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je het maar goed aanpakt! Ik was al bang dat eht een 316i was
ja die v12 ombouw is cool.. maar ik wil geen automaatquote:
Nee geen V12, gewoon een standaard en langzame e36 kopen en 'm dan helemaal verbouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ja die v12 ombouw is cool.. maar ik wil geen automaat
kwam ook origineel uit deze autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik weet het, het is persoonlijk maar wat staat dat wit wit/beige leer lelijk bij de auto
dont blame mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef Turquaz52 het volgende:
En 4 cilinder voor naven/schijven..??![]()
Gast..
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komen er ook nog beige deurpanelen?
Ik heb zelf niet de mooiste, strakste of best afgewerkte auto, maar dit slaat echt alles..:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dont blame meik heb hem zo gekocht he.. zal binnenkort wel weer foto's maken
heb hem sinds vorige week maandag
over interieur, nee ik wil graag de creme / beige versie
[..]
ja
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet de mooiste, strakste of best afgewerkte auto, maar dit slaat echt alles..:
Stock ophanging,
Stock remmerij
Stock trommelremmen achter..
Stock 318i uitlaat..
Dan vraag ik mij af wtf diegene heeft gedaan?
Hoe zit het met de koeling? Dit is een late versie E36, dus een kleine radiateur..
Ik ga uit van late versie (net voor facelift) omdat een 328i blok 9 v.d. 10x een M52 blok is (de M50B28 is niet echt 1,2,3 te verkrijgen) en daarom ook OBD2..
En hoe heeft hij het dan opgelost met de achteras? Of nou ja, lengte van je cardanas vs. aansluitingen op de Hardyschijf/differentieel.
Ik heb:
Grote radiateur (zelfde als een 325i)
6 cilinder voor naven & remmen (318is tot 328i zijn zelfde)
Complete 325i achteras met differentieel en remmerij etc.. Want anders pastte mijn cardan as niet.
Schroefset om het toegenomen gewicht op te vangen door verse ophanging
Dus tja, ik krab eigenlijk achter me oren, ik wil je niet als leugenaar uitmaken, maar het klinkt gewoon erg ongeloofwaardig of een domme ombouw.. (No offence) Maar dit is nog halver werk dan mijn auto..En dan dacht ik dat ik het toppunt was..
Ik zie niets offtopic's aan mijn reactie hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Moet je nou alweer offtopic gaan in een andermans topic jij kutturk
Ik zal er niet om heen lullen, vergelijk zelf de foto's van mijn en zijn auto.. Kijk dan maar eens goed naar de remmen voor en achter & naar mijn uitlaat en de zijne..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als het waar is wat Turq zegt dan heb je nog een hoop te doen.
Nou na alle updates is dit een mooie downgrade! Way to go!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef alexmeijer het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
@Sounddragon: komt goed
@Barcaconia: komt goed
Meer updates volgen nog
+veel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij rijdt TS in een levensgevaarlijk voertuig, en als ik hem was, zou ik eerst eens gaan zorgen dat hij dat Pk geweld ook weer kan intomen met wat rempower, vķķrdat ie zijn geld gaat stoppen in snuisterijen zoals leer en M3-wannabe spulletjes.
Of gewoon de remmerij & ophanging van een (minstens) een 6 pitter er onder pleuren, is ie precies het zelfde als een uit fabriek gerolde 328i..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:36 schreef Elvander het volgende:
Koop dan meteen de auto die je wilt hebben, dan is 'ie ooit tenminste veilig de fabriek uitgerold.
Haha ja ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:37 schreef Sounddragon het volgende:
Hey TS, doet es een fotootje van onder de kap? Let's see the beast
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:37 schreef Sounddragon het volgende:
Hey TS, doet es een fotootje van onder de kap? Let's see the beast
als je goed kijkt zijn alle foto's gemaakt in dezelfde omgeving (op werk dus)quote:Op woensdag 2 november 2011 12:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geen tijd voor een fotootje van het blok, maar wel tijd voor nieuwe nieren, een foto en een verhaal?
Laat dat blok nou eens zien, we zullen echt niet lachen om je 316i
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
wahahhaa
Tja mijn verhaal was overduidelijk, ik had (voor sommigen: heb) een lelijke auto die technisch niet ten onder doet tov. een originele 6 pitter, ik heb zelfs een +1 met mijn schroefset tov. stock ophanging..
Maargoed, carbon emblemen, lampen en leder interieur is voor sommigen belangrijker..
En toch twijfel ik of hier echt een 328i blok in ligt, na mijn weten en ervaring is dat onmogelijk ivm. diff en cardanas.. Been there, done that..
ennuh, +1 voor die lowbudgetrommelschroefkit?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef Sounddragon het volgende:
Turq; dit topic is niet om jouw ombouwsloerie te promoten; prima dat je vraagtekens hebt bij de ombouw; heb ik ook, maar fans scouten doe je maar lekker in je eigen verslowchatte projekttopic.
Als je TS hulp of onderdelen aan wilt bieden mag dat ook best, maar doe de bijbehorende foto's maar via PM
Touche.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
ennuh, +1 voor die lowbudgetrommelschroefkit?
Ik heb zelf een Sedan, maar bij mij hoeven die dingen er niet op, ik heb het hoop al opgegeven, je bluft gewoon, daar zit GEEEN 328i blok in, noch een willekeurig ander 6 pitter, dat is gewoon een zielig M40 blokje, wat niet niet meer CC's heeft dan een grasmaaier..quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef alexmeijer het volgende:
nog geen tijd gehadalles op z'n tijd..
zoals ik zeg.. updates komen zodra ik updates post.
momenteel ben ik trouwens bezig met een nieuw blok
anyway, nieuwe grille
[ afbeelding ]
@Turquaz52 ik heb al nieuwe achterlichten, de gene die er nu op zitten blijven er op.
@Turquaz52 hoezo een downgrade? ik vind deze lampen juist mooier, en nog met e-keur merk ook
@matthisl ik heb orgiginele M3 sedan spiegels liggen maar nog niet er op zitten.
Met elke BMW is dat zonde..quote:
geregistreerd op: woensdag 11 augustus 2010 @ 17:32quote:Op zondag 13 november 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
En TS? Nog steeds geen foto's van onder je kap? Met je 328i motor?
Wel vakwerk hoor, er ligt zelfs een grasveldje bij inquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef GizartFRL het volgende:
Heb via de mail al een foto gekregen van TS.
[ link | afbeelding ]
Zit nog beter vast dan mijn de blok in mijn BMW..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef GizartFRL het volgende:
Heb via de mail al een foto gekregen van TS.
[ link | afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet deze toevallig?
hehe jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar sta je dan midden in Sittard met je BMW en een camera voor het stoplicht
Perfect sound..?quote:
Als ik het goed zie is het ook maar een enkele pijpquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Perfect sound..?
Wa is da voor e36? een 320i zeker..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef alexmeijer het volgende:
Plannen tot eind dit jaar:
- Nieuwe APK
- +/- 3 cm verhogen.
Volgend jaar:
- nieuwe velgen
- hier en daar wat stabilisator slangen
- kleine roest plekjes aanpakken
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:28 schreef invine het volgende:
Ik zag wel een blonde (chick?) in de bijrijdersstoel..
320i op dit moment.quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Maar wat voor motor ligt er nou in? Een M52 gaat van 2 tot 3.2 liter…
Aan het geluid te horen gok ik op een 2 liter, niets mis mee, maar zeg het dan in ieder geval eerlijk
Wat is jouw probleem precies?quote:
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef invine het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het ook maar een enkele pijp
Beter dan dat lawaai wat de meeste BMW's makenquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Perfect sound..?
Wa is da voor e36? een 320i zeker..
Alsof een E36 zo veel kost.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef stripe het volgende:
Mensen die hier flauw reageren hebben zelf net genoeg geld voor een Fiat Panda.
Zo'n e36 met meer dan 2ton op de teller kost net zoveel als een Fiat panda (de oude versie that is!)quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef stripe het volgende:
Een ''goede'' gaat je toch wel minimaal 2500 euro kosten, en dan heb je nog geluk ook, ook sterk afhankelijk van welk type je wilt.quote:
Dit is echt geen goedequote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een ''goede'' gaat je toch wel minimaal 2500 euro kosten, en dan heb je nog geluk ook, ook sterk afhankelijk van welk type je wilt.
Je kan natuurlijk ook genoegen nemen met een afgetrapt hok die genoeg kilometers op de teller heeft staan om de maanmissie na te bootsen, dit alles zonder enige opties en 20 vorige eigenaren.
Natuurlijk weet ik niet wat TS heeft gekocht, maar de ervaring leert dat een 320 net zo dorstig is als een 325, maar met een stuk minder power en een loom geluid.
Dat vermoeden heb ik ook, maar misschien verrast ts ons nog aangenaam.quote:
Geloof je het zelf..?quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, maar misschien verrast ts ons nog aangenaam.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef stripe het volgende:
Nee, maar hoop doet leven mien jongquote:
Maar zo leven er ook hopeloze mensen, die beweren dingen te hebben wat niet zo is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar hoop doet leven mien jong
Dat is nog steeds niet veel geld.quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een ''goede'' gaat je toch wel minimaal 2500 euro kosten, en dan heb je nog geluk ook, ook sterk afhankelijk van welk type je wilt.
Je kan natuurlijk ook genoegen nemen met een afgetrapt hok die genoeg kilometers op de teller heeft staan om de maanmissie na te bootsen, dit alles zonder enige opties en 20 vorige eigenaren.
Natuurlijk weet ik niet wat TS heeft gekocht, maar de ervaring leert dat een 320 net zo dorstig is als een 325, maar met een stuk minder power en een loom geluid.
Nee dat zeg ik, als je mazzel hebt lukt het je.. maar meestal niet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet veel geld.
Gewoon doorlopen niks aan de hand weet jequote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zag in eens 1 of 2 posts verdwijnen..?
Kan dat kloppen of tript mijn account weer..?
Nee, zo zonde van een een auto, dat 'tunen'. Gewoon een setje leuke velgen eronder, ietsje verlagen, en meer heeft een auto niet nodig. Zelfs een origineel M3 pakket op een niet-M3 vind ik maarquote:Op zondag 11 december 2011 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, als je mazzel hebt lukt het je.. maar meestal niet.
En ja, je auto ''tjoenen'' zodat je de eerste de beste zeug bij de mcdonalds op kan pikken, 't is niet mijn pakkie 'an.
Dat kan kloppenquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zag in eens 1 of 2 posts verdwijnen..?
Kan dat kloppen of tript mijn account weer..?
Velgen en verlagen heeft weinig met tunen van doen; da's gewoon stylenquote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, zo zonde van een een auto, dat 'tunen'. Gewoon een setje leuke velgen eronder, ietsje verlagen, en meer heeft een auto niet nodig. Zelfs een origineel M3 pakket op een niet-M3 vind ik maar.
Keep it clean and simple.
Weet ik, daarom staat het ook tussen haakjesquote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Velgen en verlagen heeft weinig met tunen van doen; da's gewoon stylenVan tuning wordt íe sneller.
Als ik daar ff op mag inhaken, ik deel je tuning styling smaak een beetje.quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, zo zonde van een een auto, dat 'tunen'. Gewoon een setje leuke velgen eronder, ietsje verlagen, en meer heeft een auto niet nodig. Zelfs een origineel M3 pakket op een niet-M3 vind ik maar.
Keep it clean and simple.
Klopt, maar maak dat die pannenkoeken eens wijs die ''tuning is not a crime'' op hun voorruit hebben zitten. Een open luchtfilter die gloeiende hete lucht uit het motorruim opzuigt is geen tunen. Daar gaat 'ie alleen maar beroerder van lopen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Velgen en verlagen heeft weinig met tunen van doen; da's gewoon stylenVan tuning wordt íe sneller.
Zo ziet een groot deel van Volksforum.com eruit: Golf 2 met GTI looks en 'lekker laag' met van die banden met uitstekende wangen, witte knippers en een sportstuur. De rest maakt 'm ratlook: nog lager, gans beroeste velgen, oude driewieler op chromen dakrekje en mokkabruin rollen, kralenmatjes op de stoelen. OEM+ modding word ook al steeds fouter, velgen met een Audi logo op een Passat? Come on.quote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als ik daar ff op mag inhaken, ik deel je tuning styling smaak een beetje.
Al ben ik toch iets meer van dat slammed gedoe, een beetje verlagen is voor mij nog te hoog, het liefst echt laag laag. Echt laag.
Een setje leuke diepe velgen, evt. smoke of heldere achterlichten (afhankelijk van het kleur), thats it.
Maar een origineel M3 pakket op een non-M3 vind ik wel gewoon kunnen, als je de spiegels er maar niet op zet, dat er toch iets 'stock non-m3' er op zit om te laten zien dat het geen echte M is.
Net zoals een GTI/G60 bumperset op een Golfje 2 en een VR6 lip op een vento/golf mk3.
Ik snap dat soort gasten ook nooit. Kopen voor een paar duizend euro een standaard wagen en geven dan kapitalen uit aan tupperware en andere troep waarmee ze vervolgens de auto verneuken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar maak dat die pannenkoeken eens wijs die ''tuning is not a crime'' op hun voorruit hebben zitten. Een open luchtfilter die gloeiende hete lucht uit het motorruim opzuigt is geen tunen. Daar gaat 'ie alleen maar beroerder van lopen.
Ik begin altijd hele verhalen af te steken over compressie en detonatie etc. Snappen ze nooitenige vraag die ik krijg is ''hoefel pekah eheft jou oto dan??!''
Daar kan ik niet met jou door zee gaan, ik vind het eigenlijk zelfs prachtig om zo iets te zien:quote:Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Zo ziet een groot deel van Volksforum.com eruit: Golf 2 met GTI looks en 'lekker laag' met van die banden met uitstekende wangen, witte knippers en een sportstuur. De rest maakt 'm ratlook: nog lager, gans beroeste velgen, oude driewieler op chromen dakrekje en mokkabruin rollen, kralenmatjes op de stoelen. OEM+ modding word ook al steeds fouter, velgen met een Audi logo op een Passat? Come on.
Als je dat leuk vind, best, maar ik vind het allemaal te veel op elkaar lijken en niet op een positieve manier. De ontwerper heeft een auto (de Multipla en alle Ssang Youngs er buiten gelaten) zo ontworpen, ik hou dat liever zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dakdragertje, goed verlagen (na je zin en omgeving), dikke/mooie velgen er onder, liefst ff een remupgrade voor een leuke look tussen je velgen door (ook voor de veiligheid natuurlijk, maar oem remmen voldoen prima als je niets onder de kap doet).
Maar laten we maar weer ontopic gaan..
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 11-12-2011 21:49:45 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goed planquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar laten we maar weer ontopic gaan..
quote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet met jou door zee gaan, ik vind het eigenlijk zelfs prachtig om zo iets te zien:Bentley velgen onder je vw golfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dakdragertje, goed verlagen (na je zin en omgeving), dikke/mooie velgen er onder, liefst ff een remupgrade voor een leuke look tussen je velgen door (ook voor de veiligheid natuurlijk, maar oem remmen voldoen prima als je niets onder de kap doet).
Maar laten we maar weer ontopic gaan..het moet niet gekker worden..
anyway de baas wil weer ontopic, laten we dat maar doen.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Vertelquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef ayumu het volgende:
Ik heb overigens foto's gezien van Mr. Meijers nieuwe aanwinst Altijd stom om je FB account ergens neer te zetten
Opzich, een mooie standaard M3. Maar een 318/320.. Neequote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Bowny het volgende:
Wat een gaar project
Beter dat je het geld gewoon spaart en een E46 o.i.d. kooptIk heb dat nooit gesnapt, anno 2011 nog geld in een E36 stoppen. 15 Jaar geleden had ik het nog begrepen, maar nu?
E46 heeft teveel elektrosche zooi er in zittenquote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Bowny het volgende:
Wat een gaar project
Beter dat je het geld gewoon spaart en een E46 o.i.d. kooptIk heb dat nooit gesnapt, anno 2011 nog geld in een E36 stoppen. 15 Jaar geleden had ik het nog begrepen, maar nu?
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Opzich, een mooie standaard M3. Maar een 318/320.. Nee
Daarom was mijn idee juist om deze netjes te makenquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie wordenquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Daarom was mijn idee juist om deze netjes te makenhij is wel hard, motor loopt perfect
alleen klein beetje roest bij wielkassen maar dat hou je.
dat wordt iig volgend jaar gemaakt, en misschien met de zomer opnieuw spuiten in originele kleur
Welkom op planeet aarde, alles gaat weer een keertje roestenquote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef invine het volgende:
[..]
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie worden
Ik vind een 320 ondergemotoriseerd, maar dat is ieder voor zich. Ik heb een 520(automaat) gereden en dat was echt niet leuk meer. Dat zoop als een ketter maar kwam niet vooruit.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.
Oudere auto's roesten en bij een auto van dit jaartal vind ik roest zo vreemd nog niet. Als het maar niet doorgerot is.quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef invine het volgende:
[..]
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie worden
dat bedoelde ik ook ja.. ook al las je er nieuwe in.. ooit zal het weer roesten helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oudere auto's roesten en bij een auto van dit jaartal vind ik roest zo vreemd nog niet. Als het maar niet doorgerot is.
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind een 320 ondergemotoriseerd, maar dat is ieder voor zich. Ik heb een 520(automaat) gereden en dat was echt niet leuk meer. Dat zoop als een ketter maar kwam niet vooruit.
Een 535 of een 540 daarentegen, god wat een dingen.
518i lpgquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.
Mijn e34 518i (met LPG installatie) was al 1450kg, mijn e30 320i is 1050.
Een E30 ja, ik had het stiekem over een e36quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.
Mijn e34 518i (met LPG installatie) was al 1450kg, mijn e30 320i is 1050.
van de coupe? nee van de sedan? dies wegquote:
Oh naja zal kijken of ik morgen ofzo wel foto kan schieten van onder de motorkapquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Maar je snapt toch wel als men hier denkt dat je een 316 hebt en je beweert een zespitter te hebben, het wel verdacht gevonden wordt dat je niet even een plaatje van onder de kap schiet.
En ik kijk juist het liefst naar foto's van de techniek.
Niks moet, je zit hier voor jezelf niet voor ons..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Oh naja zal kijken of ik morgen ofzo wel foto kan schieten van onder de motorkap
ik vind het totaaaal niet boeiend, maar als t moet moet t maar
Wake up call: de sedan heeft TS weggedaan, en daarvan waren geen 'onder de kap' pics, live with itquote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom foto van motor? Het is een 320 thats it. Pics van de sedan willen wij zien.
Ik ga zeker wat met deze auto doen, en wordt zeker een project.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wake up call: de sedan heeft TS weggedaan, en daarvan waren geen 'onder de kap' pics, live with it [ afbeelding ]
TS, gaat dit nog iets van een project met pics enzo worden, of kan ik de tags weghalen? voor lullen en dicussiëren over BMW's hebben we een mooie reeks waar je prima je ei kwijt kunt.
ghehe neequote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil 'm wel voor je slopen en in onderdelen verkopen, maar dat bedoel je vast niet.
waterpomp vervangenquote:
Weet ik veel.. heb geen verstand van BMW..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat voor motor etc, zit ie op de multi V riem, of op de D-riem
Kun je dan niet beter een nieuw projecttopic openen? Want posts deleten gaan we niet aan beginnen. Dan kunnen we deze net zo goed op slot pleuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik ga zeker wat met deze auto doen, en wordt zeker een project.
als het mogelijk is misschien kan ik een nieuwe title maken en dan alles uit dit topic verwijderen?
kan momenteel niet editen omdat het telang geleden was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |