In Zweden?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Prospos het volgende:
10k is een beetje weinig voor zo'n type wagen. Een leuke s60 die goed onderhouden is kost zeker 15k. Ga je onder die prijs moet je rekening houden met extra kosten.
de gemiddelde S4 (station) ligt hier tussen de 5-9.000 euro.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Prospos het volgende:
10k is een beetje weinig voor zo'n type wagen. Een leuke s60 die goed onderhouden is kost zeker 15k. Ga je onder die prijs moet je rekening houden met extra kosten.
die had ik ook gezien ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:35 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.blocket.se/sodermanland/Audi_S4_34542711.htm?ca=12&w=1
Mooi kleurtje voor een S4
Legacy kan goed voor nette auto door, maar het is wel en andere klasse.quote:
ja snap ik wel.. maar we dachten echt aan deze 2 autos.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Legacy kan goed voor nette auto door, maar het is wel en andere klasse.
Legacy en Outback hebben anders standaard al aan boord waar je bij de meeste merken nog wat geld voor neer mag leggenquote:
van dezelfde bouwjaren/prijs klasse?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Legacy en Outback hebben anders standaard al aan boord waar je bij de meeste merken nog wat geld voor neer mag leggen
besparing hoeft niet. onderhouds kosten enz zijn niet in het budget mee getelt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef KipSiam het volgende:
Bedenk dat de onderhoudskosten van Audi (zeker van de performance modellen) best wel hoog zijn. Je bespaart daarop door voor de volvo te kiezen...
Ik ga niks met de audi doen, is auto voor mij/mn vriendin als dagelijkse auto niks meerquote:Op maandag 25 juli 2011 10:34 schreef blup het volgende:
Is ergens een topik hiero van iemand met een S4 die even een nieuwe turbo geinstalleerd heeft. Succes.
[ afbeelding ]
Een onderhoudsbeurt gaat je een godsvermogen kosten, nooit je volle budgetje in een of andere oude, dure snelle jongen stoppen. Er hoeft maar iets te gebeuren en hij staat bij de garage niks te doen omdat je t niet meer kan betalen.
Hoe is het met al je CRXjes enzo?
Ik wil juist eerst meer ervaringen en aankoop tips en andere dingen waar ik op moet letten.. dat is de hele reden waarom ik het topic opendequote:
In Nederland misschien niet nee...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:12 schreef blup het volgende:
Je koopt geen knappe S4 voor 10k, je loopt er op leeg.
Het verschil is dat je in Nederland, ondanks de flitspalen , drempels enz hard kan rijden..quote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef blup het volgende:
Mijn Audi S4 op de operatietafel..
DM smegmaanus
tenzij liefhebberquote:Op maandag 25 juli 2011 13:21 schreef punchdrunk het volgende:
Er is een reden dat dit soort autos 2ehands niets kosten: mensen die het kunnen betalen om hem te rijden, kunnen het ook betalen om hem nieuw te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |