Dankjequote:
Normaal kosten ze zo'n 1200 euro per stuk nieuw. Ik heb deze 2dehands, hebben 5k gelopen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat betaal je voor zo'n turbo dan?
Het is niet moeilijk, maar wel gewoon veel werk.quote:
Mag bij iemand sleutelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef DumDaDum het volgende:
Eigen garage, of mag je bij iemand sleutelen?
Klopt, het past allemaal maar net. Dat is toch wel een nadeel als je auto met wat meer verhogen koopt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:34 schreef oshiro het volgende:
Allemachtig, wat een krappe bedoening daar in die motorruimte
Lekker onderhoudsvriendelijk inderdaad, hele blok naar buiten werken om bij de turbo's te komen.
Onzin. American Muscle.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dankje
Maar het blijft maar een auto hé! Er zijn ergere dingen.
[..]
Normaal kosten ze zo'n 1200 euro per stuk nieuw. Ik heb deze 2dehands, hebben 5k gelopen.
[..]
Het is niet moeilijk, maar wel gewoon veel werk.
[..]
Mag bij iemand sleutelen.
[..]
Klopt, het past allemaal maar net. Dat is toch wel een nadeel als je auto met wat meer verhogen koopt.
Jij wilt zeggen dat 265Pk en 400nM traag is?quote:
265pk en 400nm uit een twinturbo 2.8l? Pfff, dat zijn haast amerikaanse muscle car cijfersquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat 265Pk en 400nM traag is?
Leuk die american musclecars... vooral als je rechtdoor wilt, komt er een bochtje sta je achterstevoren
Ik had er ook grotere (K04) turbo's op kunnen zetten, maar dan moet ik de koppeling en het motormanagement ook aanpakken. Dat kost wel even iets meer maar levert dan wel ongeveer 350pk op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Wimo. het volgende:
[..]
265pk en 400nm uit een twinturbo 2.8l? Pfff, dat zijn haast amerikaanse muscle car cijfers
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou eens nadenken over een echt merk.
Je gaat me toch niet vertellen dat die S4 met 265 pk uit een drieliter het ultieme is?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vertel, wat is het ultieme merk?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die S4 met 265 pk uit een drieliter het ultieme is?
Mijn diesel heeft al bijna meer pk's.
De diesel van S1nn3rz:quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die S4 met 265 pk uit een drieliter het ultieme is?
Mijn diesel heeft al bijna meer pk's.
Bink.,quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die S4 met 265 pk uit een drieliter het ultieme is?
Mijn diesel heeft al bijna meer pk's.
Wat zit er standaard op dan? K03 / K03s?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik had er ook grotere (K04) turbo's op kunnen zetten, maar dan moet ik de koppeling en het motormanagement ook aanpakken. Dat kost wel even iets meer maar levert dan wel ongeveer 350pk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |