Daar kan ik niet met jou door zee gaan, ik vind het eigenlijk zelfs prachtig om zo iets te zien:quote:Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Zo ziet een groot deel van Volksforum.com eruit: Golf 2 met GTI looks en 'lekker laag' met van die banden met uitstekende wangen, witte knippers en een sportstuur. De rest maakt 'm ratlook: nog lager, gans beroeste velgen, oude driewieler op chromen dakrekje en mokkabruin rollen, kralenmatjes op de stoelen. OEM+ modding word ook al steeds fouter, velgen met een Audi logo op een Passat? Come on.
Als je dat leuk vind, best, maar ik vind het allemaal te veel op elkaar lijken en niet op een positieve manier. De ontwerper heeft een auto (de Multipla en alle Ssang Youngs er buiten gelaten) zo ontworpen, ik hou dat liever zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dakdragertje, goed verlagen (na je zin en omgeving), dikke/mooie velgen er onder, liefst ff een remupgrade voor een leuke look tussen je velgen door (ook voor de veiligheid natuurlijk, maar oem remmen voldoen prima als je niets onder de kap doet).
Maar laten we maar weer ontopic gaan..
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 11-12-2011 21:49:45 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goed planquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar laten we maar weer ontopic gaan..
quote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet met jou door zee gaan, ik vind het eigenlijk zelfs prachtig om zo iets te zien:Bentley velgen onder je vw golfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dakdragertje, goed verlagen (na je zin en omgeving), dikke/mooie velgen er onder, liefst ff een remupgrade voor een leuke look tussen je velgen door (ook voor de veiligheid natuurlijk, maar oem remmen voldoen prima als je niets onder de kap doet).
Maar laten we maar weer ontopic gaan..het moet niet gekker worden..
anyway de baas wil weer ontopic, laten we dat maar doen.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Vertelquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef ayumu het volgende:
Ik heb overigens foto's gezien van Mr. Meijers nieuwe aanwinst Altijd stom om je FB account ergens neer te zetten
Opzich, een mooie standaard M3. Maar een 318/320.. Neequote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Bowny het volgende:
Wat een gaar project
Beter dat je het geld gewoon spaart en een E46 o.i.d. kooptIk heb dat nooit gesnapt, anno 2011 nog geld in een E36 stoppen. 15 Jaar geleden had ik het nog begrepen, maar nu?
E46 heeft teveel elektrosche zooi er in zittenquote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Bowny het volgende:
Wat een gaar project
Beter dat je het geld gewoon spaart en een E46 o.i.d. kooptIk heb dat nooit gesnapt, anno 2011 nog geld in een E36 stoppen. 15 Jaar geleden had ik het nog begrepen, maar nu?
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Opzich, een mooie standaard M3. Maar een 318/320.. Nee
Daarom was mijn idee juist om deze netjes te makenquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie wordenquote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Daarom was mijn idee juist om deze netjes te makenhij is wel hard, motor loopt perfect
alleen klein beetje roest bij wielkassen maar dat hou je.
dat wordt iig volgend jaar gemaakt, en misschien met de zomer opnieuw spuiten in originele kleur
Welkom op planeet aarde, alles gaat weer een keertje roestenquote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef invine het volgende:
[..]
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie worden
Ik vind een 320 ondergemotoriseerd, maar dat is ieder voor zich. Ik heb een 520(automaat) gereden en dat was echt niet leuk meer. Dat zoop als een ketter maar kwam niet vooruit.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou op zich nog wel in een nette e36 320i coupé willen rijden, maar die zijn er bijna niet meer, helaas.
Oudere auto's roesten en bij een auto van dit jaartal vind ik roest zo vreemd nog niet. Als het maar niet doorgerot is.quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef invine het volgende:
[..]
Roest in wielkassen en dat hou je.. ik hoop ooit dat ik een auto aan jou mag verkopen! Gaat een makkie worden
dat bedoelde ik ook ja.. ook al las je er nieuwe in.. ooit zal het weer roesten helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oudere auto's roesten en bij een auto van dit jaartal vind ik roest zo vreemd nog niet. Als het maar niet doorgerot is.
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind een 320 ondergemotoriseerd, maar dat is ieder voor zich. Ik heb een 520(automaat) gereden en dat was echt niet leuk meer. Dat zoop als een ketter maar kwam niet vooruit.
Een 535 of een 540 daarentegen, god wat een dingen.
518i lpgquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.
Mijn e34 518i (met LPG installatie) was al 1450kg, mijn e30 320i is 1050.
Een E30 ja, ik had het stiekem over een e36quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een 3-serie is dat wel even anders natuurlijk, scheelt 400 kilo ofzo.
Mijn e34 518i (met LPG installatie) was al 1450kg, mijn e30 320i is 1050.
van de coupe? nee van de sedan? dies wegquote:
Oh naja zal kijken of ik morgen ofzo wel foto kan schieten van onder de motorkapquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Maar je snapt toch wel als men hier denkt dat je een 316 hebt en je beweert een zespitter te hebben, het wel verdacht gevonden wordt dat je niet even een plaatje van onder de kap schiet.
En ik kijk juist het liefst naar foto's van de techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |