quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef alexmeijer het volgende:[..]
dont blame me

ik heb hem zo gekocht he.. zal binnenkort wel weer foto's maken

heb hem sinds vorige week maandag
over interieur, nee ik wil graag de creme / beige versie

[..]
ja

Ik heb zelf niet de mooiste, strakste of best afgewerkte auto, maar dit slaat echt alles..:
Stock ophanging,
Stock remmerij
Stock trommelremmen achter..
Stock 318i uitlaat..
Dan vraag ik mij af wtf diegene heeft gedaan?
Hoe zit het met de koeling? Dit is een late versie E36, dus een kleine radiateur..
Ik ga uit van late versie (net voor facelift) omdat een 328i blok 9 v.d. 10x een M52 blok is (de M50B28 is niet echt 1,2,3 te verkrijgen) en daarom ook OBD2..
En hoe heeft hij het dan opgelost met de achteras? Of nou ja, lengte van je cardanas vs. aansluitingen op de Hardyschijf/differentieel.
Ik heb:
Grote radiateur (zelfde als een 325i)
6 cilinder voor naven & remmen (318is tot 328i zijn zelfde)
Complete 325i achteras met differentieel en remmerij etc.. Want anders pastte mijn cardan as niet.
Schroefset om het toegenomen gewicht op te vangen door verse ophanging
Dus tja, ik krab eigenlijk achter me oren, ik wil je niet als leugenaar uitmaken, maar het klinkt gewoon erg ongeloofwaardig of een domme ombouw.. (No offence) Maar dit is nog halver werk dan mijn auto..

En dan dacht ik dat ik het toppunt was..

ipv dat je 400+ euro aan je interieur en exterieur had uitgegeven kon je met dat geld voor 100 euro een complete achteras met schijven etc. halen en een complete uitlaatlijn van een 325i (328i is zelfde maar duurder en minder sneller te vinden). Ook had je voor 50 euro 2 voornaven met schijven en klauwen kunnen halen..
Zo had je teminste een 100% omgebouwde 6 pitter.. Nu is het eigenlijk alleen het blok, (hoe the fuck heeft hij het dan opgelost met de bak

) Post es gauw foto's!