Niks moet, je zit hier voor jezelf niet voor ons..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Oh naja zal kijken of ik morgen ofzo wel foto kan schieten van onder de motorkap
ik vind het totaaaal niet boeiend, maar als t moet moet t maar
Wake up call: de sedan heeft TS weggedaan, en daarvan waren geen 'onder de kap' pics, live with itquote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom foto van motor? Het is een 320 thats it. Pics van de sedan willen wij zien.
Ik ga zeker wat met deze auto doen, en wordt zeker een project.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wake up call: de sedan heeft TS weggedaan, en daarvan waren geen 'onder de kap' pics, live with it [ afbeelding ]
TS, gaat dit nog iets van een project met pics enzo worden, of kan ik de tags weghalen? voor lullen en dicussiëren over BMW's hebben we een mooie reeks waar je prima je ei kwijt kunt.
ghehe neequote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil 'm wel voor je slopen en in onderdelen verkopen, maar dat bedoel je vast niet.
waterpomp vervangenquote:
Weet ik veel.. heb geen verstand van BMW..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat voor motor etc, zit ie op de multi V riem, of op de D-riem
Kun je dan niet beter een nieuw projecttopic openen? Want posts deleten gaan we niet aan beginnen. Dan kunnen we deze net zo goed op slot pleuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik ga zeker wat met deze auto doen, en wordt zeker een project.
als het mogelijk is misschien kan ik een nieuwe title maken en dan alles uit dit topic verwijderen?
kan momenteel niet editen omdat het telang geleden was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |