Hamilton and Perez given grid penaltiestwitter:CroftyF1 twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 10:06:54So a drop of 3 grid places for Lewis Hamilton & Sergio Perez for ignoring double waved yellow flags at the end of FP1, more on that in FP2 reageer retweet
http://www.f1fanatic.co.u(...)erez-grid-penalties/quote:Lewis Hamilton and Sergio Perez have been handed grid penalties for the Indian Grand Prix.
Both drivers will be relegated three places on the grid for Sundays race.
The stewards judged both had failed to slow sufficiently when passing double waved yellow flags at the end of the first practice session.
The explanation for the two drivers penalties differed slightly. The stewards said Perez, ignored double waved yellow flags at turn 16 whilst a car was being recovered in close proximity to the track.
Hamiltons penalty was for, ignoring double waved yellow flags at Turn 16 whilst marshalls were in close proximity to the track.
Both were deemed to have broken appendix H, article 2.4.5.1(b) of the International Sporting Code. This says that under double waved yellow flags a driver must: Reduce your speed significantly, do not overtake, and be prepared to change direction or stop. There is a hazard wholly or partly blocking the track and/or marshals working on or beside the track.
handigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef Tarado het volgende:
Hamilton and Perez given grid penaltiestwitter:CroftyF1 twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 10:06:54So a drop of 3 grid places for Lewis Hamilton & Sergio Perez for ignoring double waved yellow flags at the end of FP1, more on that in FP2 reageer retweet
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)erez-grid-penalties/
We gaan weer verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was de Virgin van Jerôme D'Ambrosio
Twee dooien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Na de twee dooien zou ik me toch aan de regels houden, terecht dat er nu strikt wordt gehandhaafd.
Dat is toch geen F1.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
16-10-2011 - Dan Wheldon † - IndyCar
23-10-2011 - Marco Simoncelli † - MotoGP
Boeie welke klasse het is.quote:
Hamilton zal wel naar het "denk aan mij " pasfotootje van zijn ex op het stuur hebben gekeken, toen er met het dubbel geel gezwaaid werd, wordt tijd voor een nieuwe spetter, kan hij zich ook weer op racen concentreren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Boeie welke klasse het is.
Het blijven dodelijke ongevallen in de racerij op een top niveau, alleen al daardoor moet een coureur in het achterhoofd houden dat juist in zulke situaties (de gele vlagsituaties bedoel ik dan) gevaar kan zijn voor ieder persoon die zich op of langs de baan bevindt.
BBC heeft ook een herhaling 's middags.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Wat een tijden zeg... dikke kans dat ik zondag wel gewoon de herhaling ga kijken 's middags. Al moet ik dan wel RTL kijken ipv BBC 's ochtends.
mja, het valt mee. Je krijgt zondag nog een uur cadeau ook. wintertijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Wat een tijden zeg... dikke kans dat ik zondag wel gewoon de herhaling ga kijken 's middags. Al moet ik dan wel RTL kijken ipv BBC 's ochtends.
Ow ja, het is weer eens zo'n weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het valt mee. Je krijgt zondag nog een uur cadeau ook. wintertijd
Dit zijn de lokale tijden:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow ja, het is weer eens zo'n weekendIs de starttijd van de race nu 10.30 zoals vandaag, of 10.30 zoals de paar komende maanden
twitter:ScarbsF1 twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 14:11:54Ferraris new wing was flexing in Korean, clearly its doing the same if not worse over the bumps in India. It passes the FIA deflection test reageer retweet
Rosberg vindt het anders 'awesome'.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:06 schreef Schunckelstar het volgende:
die odol verdween als sneeuw voor de zon toen ej weer begon te blaten
Vip box?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:22 schreef Googolplexian het volgende:
Tsja ... erg zuur dit. Lullig van Lotus.
Erg gave plek waar Jake en Eddie zitten trouwens
Super-VIP-box.quote:
en leeg.quote:
idd, madness...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en leeg.Goedkoopste kaartje 30 pond (voor de meesten daar een maandsalaris (voor als je dat gemist had))
Dat laatste komt strakjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Narain ook eens in beeldEn dat terwijl die niet in de bandenstapel staat
Yupquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het zou mij niks verbazen, mochten er morgen veel "motor" problemen zijn ..
Gelukkig komen er weer wat Noord Amerikaanse grand prixs bij.quote:
Goed team werkt daar ook aan mee, he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat precies op tijd plaats maken voor iemand die er aan komt vind ik wel zo knap
Maar in een bochtencombinatie moet je steeds de ideale lijn kruisen als je niet op de seconde weet wanneer hij voorbij komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goed team werkt daar ook aan mee, he.
Wat toch wel treurig is als je de tijd van Hamilton ziet op de hardere band.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enigen.Button nu ook, dus.
Sneller dan Button, Hamilton zou toch wel beter moeten kunnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
Renault dus sneller op softs dan McLaren.
Yup ... had iets te snel getyptquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Sneller dan Button, Hamilton zou toch wel beter moeten kunnen.
Ontwerpvinnik prachtig. Wordt echt nog wel een mooie race als het stof eindelijk een beetje weg is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Er zit wel een heerlijke "swing" in die baan zeg.. heel smooth
En toch zijn ze nu al 10 seconden sneller dan aan het begin van de trainingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat stof gaat niet weg. De hele regio is zo, niet alleen het circuit.
Is dat net zo besmettelijk als Massa's "for sure" virus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
Rowen heeft het "you know" virus
For sure.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is dat net zo besmettelijk als Massa's "for sure" virus?
for sure, you knowquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is dat net zo besmettelijk als Massa's "for sure" virus?
Olav drol zit er wel vaker naast..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:10 schreef Meike26 het volgende:
De lay-out van de baan op zich gaat wel, maar ik zie veel knip en plakwerk van andere circuits, Tilke zijn banen worden al inspiratieloos bestempeld, dan gaat hij ook nog eens zijn eigen werk kopieren en hier in stoffig India plaatsen.
En dan hoor ik net van Olav het verhaal over de ziektes en problemen in India en er zelfs veel teams extra monteurs sturen uit voorzorg dat er iemand ziek word.
Deze GP had er van mij niet hoeven komen. Tilke mag zn potlood opbergen en met pensioen gaan...
Toch erg als je je eigen taal eerst uit Engels moet vertalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:45 schreef Montov het volgende:
Olav Mol had het een paar keer over 1.2 biljoen mensen. Toch knap voor een planeetje met 7 miljard inwoners. Ik vermoed een vertaalfoutje van hem.
hij zal wel 1,2 mld bedoelen he!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:45 schreef Montov het volgende:
Olav Mol had het een paar keer over 1.2 biljoen mensen. Toch knap voor een planeetje met 7 miljard inwoners. Ik vermoed een vertaalfoutje van hem.
*fixedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:51 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher Nils7 heeft problemen op met tilke circuits
Noem eens 1 F1-circuit wat nieuw gebouwd is sinds 1999 welke niet van de hand van Tilke kwamquote:
autosport.comquote:The FIA has confirmed the provisional grid for the Indian Grand Prix with the raft of penalties having left onlookers unsure about the exact order of positions after qualifying.
With no less than five drivers having penalties for technical or sporting penalties, it was left to the stewards to work through the rule book to confirm the line-up.
While Lewis Hamilton's three-place drop to fifth and Sergio Perez's similar demotion to 20th were fairly straightforward, the order behind was not so sure.
However, the stewards have ruled that Daniel Ricciardo's five-place grid penalty for a gearbox change means he will start from 22nd, while Narain Karthikeyan starts 23rd.
Timo Glock will start last because he failed to set a time within 107 per cent of the quickest time in Q1.
The full grid is:
Pos Driver Team
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2. Mark Webber Red Bull-Renault
3. Fernando Alonso Ferrari
4. Jenson Button McLaren-Mercedes
5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
6. Felipe Massa Ferrari
7. Nico Rosberg Mercedes
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
11. Michael Schumacher Mercedes
12. Paul di Resta Force India-Mercedes
13. Pastor Maldonado Williams-Cosworth
14. Bruno Senna Renault
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth
16. Vitaly Petrov Renault
17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault
19. Jarno Trulli Lotus-Renault
20. Sergio Perez Sauber-Ferrari
21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth
22. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth
24. Timo Glock Virgin-Cosworth
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef vosss het volgende:
Kut ik zit weer met die kloteklok die verzet wordt.
Als ik oude tijd om half 11 voor de tv zit zit ik op tijd voor de voorbeschouwing toch?
Dat heb ik gezien ja, maar nog steeds geld de WTF_!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een shirt dat hij gekocht heeft in een lokaal winkeltje
Beetje zelfspot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, maar nog steeds geld de WTF_!
Alles, zolang 't maar deep-fried isquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Coyote burgers, Fried Antilope Tail''
Wtf vreten die yanks
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Coyote burgers, Fried Antilope Tail''
Wtf vreten die yanks
Ik herken ook de S's van Suzuka ..quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Tilke alle circuits een recycle gegeven in Texas.
''Similair to Maggots and Beckets, similair to turn 8 in Turkey, similair to........''![]()
En DC met z'n bandje
obviouslyquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:03 schreef Meike26 het volgende:
Vind het toch wel mooi hoe relaxed en normaal Jenson telkens weer is... Ook na de races !
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die mannen van de BBC moeten ze een 10 jarig contract aanbieden ...
TOP TV
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die mannen van de BBC moeten ze een 10 jarig contract aanbieden ...
TOP TV
Dat begreep je dan verkeerd. Ze delen de rechten, de helft van de races zal via een pay-tv kanaal gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.
Moeten we weer naar RTLquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.
Dan heb je 't nog goed met ene Olav Mol, ik moet het volgend jaar doen met VT4 op de Belg. Met Kris Wouters als presentator, 50% van Clouseau. Je weet wel: ''Domino of zo''quote:
Je vraagt je toch af hoe dronken degene moet zijn geweest om te denken dat het een goed idee was om iemand Clouseau in te huren voor de F1.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan heb je 't nog goed met ene Olav Mol, ik moet het volgend jaar doen met VT4 op de Belg. Met Kris Wouters als presentator, 50% van Clouseau. Je weet wel: ''Domino of zo''
Ik aan Knight Riderquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat liedjeOp de een of andere manier moet ik altijd hieraan denken dan:
nou ja, de gebroeders racen zelf ook veel, voornamelijk 12/24 uurs races. Hij weet wel iets, maar vertellen zoveel F1-feiten altijd foutquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe dronken degene moet zijn geweest om te denken dat het een goed idee was om iemand Clouseau in te huren voor de F1.
Een plek die Webber allang zeker had moeten stellen, zeker gezien de wagen die hij tot zijn beschikking heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
2,3,4 super belangrijk voor #2 in het kampioenschap
Dacht dat daarstrax ook al.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Mister_T het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt de motor van Webber raar bij terugschakelen?
Klinkt inderdaad vreemd, maar wordt niets meer over gezegd dus het zal wel goed zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Mister_T het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt de motor van Webber raar bij terugschakelen?
Ha!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:50 schreef Meike26 het volgende:
Paul Di Resta gaat lekker. Zit schot in de zaak
Maar hij rijdt bij elke poging dat stuk wel steeds schonerquote:
Was ronde 11 4.6sec, ronde 12 4.2sec, en nu 4sec. Button loopt inquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:53 schreef Meike26 het volgende:
Button rijdt de snelste tijd en toch loopt Vettel een tiende uit ? Huh ?
Das toch geen nieuwtje meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een dweeb is die Trulli toch eigenlijk
Ja ho even, het team benadeelde hem telkens met de stuurbekrachtiging.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een dweeb is die Trulli toch eigenlijk
En toen kreeg die 'n nieuwe, ging 't weer niet goed, en heeft die de oude maar terug laten zetten. Want anders viel het teveel op dat 't toch aan hem lag en niet de wagenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja ho even, het team benadeelde hem telkens met de stuurbekrachtiging.
En eerst was hij als een kind zo blij met die nieuwe. Ging er zeker vanuit dat het team zijn gebrek aan talent kon compenseren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En toen kreeg die 'n nieuwe, ging 't weer niet goed, en heeft die de oude maar terug laten zetten. Want anders viel het teveel op dat 't toch aan hem lag en niet de wagen![]()
Nee joh. Alleen een team met een budget van $400 miljoen, zoals bv een Toyota dat had, kan zijn gebrek aan talent compenseren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En eerst was hij als een kind zo blij met die nieuwe. Ging er zeker vanuit dat het team zijn gebrek aan talent kon compenseren.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen een team met een budget van $400 miljoen, zoals bv een Toyota dat had, kan zijn gebrek aan talent compenseren.
Ow wacht
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Yes, Massa en Hamilton bijeen in de buurt
Let the after-race drama begin![]()
Hamilton zat er anders ook niet heel ver langs, die had beter kunnen liften.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:12 schreef Maver24 het volgende:
Schuld van massa. Hamilton zat er naast en kon nergens anders heen. Massa is een kluns eerste klas
Zoveel kan je niet liften in een bocht zonder te spinnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hamilton zat er anders ook niet heel ver langs, die had beter kunnen liften.
Ik wou al zeggen: dit is de zoveelste keer.quote:
Massa kan ook kijken en ruimte laten. Die stuurt als een blind paard weer inquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hamilton zat er anders ook niet heel ver langs, die had beter kunnen liften.
Echte F1-fan ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil een black flag voor Hamilton
(hihi, ik zei black, dat zal die kutneger wel weer verkeerd opvatten) (PS Hamilton is zelf over zijn kleur begonnen met zijn "is it cos i'm black", dus nou kan hij het op kleur hebben ook)
Die zat op de lijn, en die hoef je niet op te geven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Massa kan ook kijken en ruimte laten. Die stuurt als een blind paard weer in
Dat hoefde ie natuurlijk niet. Wat dat betreft had ie deze crash kunnen voorkomen. En daarom lijkt het me meer zijn schuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Daanus het volgende:
Toch duidelijk dat Hamilton hier fout zat? Hij was er echt nog niet voorbij en zat er zelfs nog wat achter. Maar Massa bleef gewoon op zn lijn rijden.
Ik mis het verbandquote:
Nou, dat "kutneger" vat ik wel verkeerd op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
(hihi, ik zei black, dat zal die kutneger wel weer verkeerd opvatten) (PS Hamilton is zelf over zijn kleur begonnen met zijn "is it cos i'm black", dus nou kan hij het op kleur hebben ook)
O dat, dat is slechts een reactie op een opmerking dat iemand Massa hiervoor DSQ wilde zien.quote:
Ik denk niet dat dat in de regels staat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
Ik denk dat massa gewoon iets meer rechts had moeten houden.
Is dit serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
Hmm Massa krijgt de schuldquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Komt tie DriveThrough voor Hammie aan hoor
Is dit een poging om de aandacht van je vorige domme opmerking af te leiden door een nog dommere opmrking te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dat, dat is slechts een reactie op een opmerking dat iemand Massa hiervoor DSQ wilde zien.
Edit: en kutneger slaat op (zoals ik al erbij zei, maar dat leest dan niemand) Hamiltons eigen opmerking, hij begint de kaart "kleur" te spelen.
massa krijgt een penalty aldus bbc. Dus vrees dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in de regels staat.
Hamilton slaagde er gewoon niet in hem in te halen, dan moet je de poging afbreken, want anders heeft de voorste het recht de bocht te nemen zoals hij wil.
Haha inderdaad ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Komt Massa wel weer in de buurt van HamiltonGoed systeem
GP WINNER Johnny Herbertquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijke beslissing. Welke Brit is nu weer de gaststeward die de regels nog nooit heeft gelezen?
Herbert dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijke beslissing. Welke Brit is nu weer de gaststeward die de regels nog nooit heeft gelezen?
nog een keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Komt Massa wel weer in de buurt van HamiltonGoed systeem
Hoezo belachelijk? Massa stuurde z'n auto bij Hamilton naar binnen en niet andersom. Hij veroorzaakte dus de aanrijding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Elke aanrijding met Hmilton is op Fok! Hamilton's schuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Massa stuurde z'n auto bij Hamilton naar binnen en niet andersom. Hij veroorzaakte dus de aanrijding.
Laat maar zitten. I kzie het alweer, als zwarte mag je zelf wel over kleur beginnen, maar als je er dan wat van zegt is het "o wat erg"quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een poging om de aandacht van je vorige domme opmerking af te leiden door een nog dommere opmrking te maken?
Ja maar, Massa z'n spiegels vibreerde zo hard dat die nooit die blinkende chromen wagen had zien aankomen. Die heeft dus nooit geweten dat Hamilton er aan kwamquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Massa had ruimte moeten geven. Hulde aan de wedstrijdleiding bij deze
Zeker als tie nog achter ligtquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Elke aanrijding met Hmilton is op Fok! Hamilton's schuld.
Fixed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Elke aanrijding met Hmilton is op Fok! Hamilton's schuld.
Welke race had die ook alweer eerder gedaan als steward?quote:
Was dat niet Monaco?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welke race had die ook alweer eerder gedaan als steward?
Dat was op de schaal van Truli een 8; zo slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat niet Monaco?
ook weer zo'n goeie race voor Hamilton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |