Toch erg als je je eigen taal eerst uit Engels moet vertalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:45 schreef Montov het volgende:
Olav Mol had het een paar keer over 1.2 biljoen mensen. Toch knap voor een planeetje met 7 miljard inwoners. Ik vermoed een vertaalfoutje van hem.
hij zal wel 1,2 mld bedoelen he!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:45 schreef Montov het volgende:
Olav Mol had het een paar keer over 1.2 biljoen mensen. Toch knap voor een planeetje met 7 miljard inwoners. Ik vermoed een vertaalfoutje van hem.
*fixedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:51 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher Nils7 heeft problemen op met tilke circuits
Noem eens 1 F1-circuit wat nieuw gebouwd is sinds 1999 welke niet van de hand van Tilke kwamquote:
autosport.comquote:The FIA has confirmed the provisional grid for the Indian Grand Prix with the raft of penalties having left onlookers unsure about the exact order of positions after qualifying.
With no less than five drivers having penalties for technical or sporting penalties, it was left to the stewards to work through the rule book to confirm the line-up.
While Lewis Hamilton's three-place drop to fifth and Sergio Perez's similar demotion to 20th were fairly straightforward, the order behind was not so sure.
However, the stewards have ruled that Daniel Ricciardo's five-place grid penalty for a gearbox change means he will start from 22nd, while Narain Karthikeyan starts 23rd.
Timo Glock will start last because he failed to set a time within 107 per cent of the quickest time in Q1.
The full grid is:
Pos Driver Team
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2. Mark Webber Red Bull-Renault
3. Fernando Alonso Ferrari
4. Jenson Button McLaren-Mercedes
5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
6. Felipe Massa Ferrari
7. Nico Rosberg Mercedes
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
11. Michael Schumacher Mercedes
12. Paul di Resta Force India-Mercedes
13. Pastor Maldonado Williams-Cosworth
14. Bruno Senna Renault
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth
16. Vitaly Petrov Renault
17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault
19. Jarno Trulli Lotus-Renault
20. Sergio Perez Sauber-Ferrari
21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth
22. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth
24. Timo Glock Virgin-Cosworth
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef vosss het volgende:
Kut ik zit weer met die kloteklok die verzet wordt.
Als ik oude tijd om half 11 voor de tv zit zit ik op tijd voor de voorbeschouwing toch?
Dat heb ik gezien ja, maar nog steeds geld de WTF_!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een shirt dat hij gekocht heeft in een lokaal winkeltje
Beetje zelfspot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, maar nog steeds geld de WTF_!
Alles, zolang 't maar deep-fried isquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Coyote burgers, Fried Antilope Tail''
Wtf vreten die yanks
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:54 schreef Sinister-D- het volgende:
''Coyote burgers, Fried Antilope Tail''
Wtf vreten die yanks
Ik herken ook de S's van Suzuka ..quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Tilke alle circuits een recycle gegeven in Texas.
''Similair to Maggots and Beckets, similair to turn 8 in Turkey, similair to........''![]()
En DC met z'n bandje
obviouslyquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:03 schreef Meike26 het volgende:
Vind het toch wel mooi hoe relaxed en normaal Jenson telkens weer is... Ook na de races !
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die mannen van de BBC moeten ze een 10 jarig contract aanbieden ...
TOP TV
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die mannen van de BBC moeten ze een 10 jarig contract aanbieden ...
TOP TV
Dat begreep je dan verkeerd. Ze delen de rechten, de helft van de races zal via een pay-tv kanaal gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.
Moeten we weer naar RTLquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat ze de rechten kwijt zijn per 2012.
Dan heb je 't nog goed met ene Olav Mol, ik moet het volgend jaar doen met VT4 op de Belg. Met Kris Wouters als presentator, 50% van Clouseau. Je weet wel: ''Domino of zo''quote:
Je vraagt je toch af hoe dronken degene moet zijn geweest om te denken dat het een goed idee was om iemand Clouseau in te huren voor de F1.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan heb je 't nog goed met ene Olav Mol, ik moet het volgend jaar doen met VT4 op de Belg. Met Kris Wouters als presentator, 50% van Clouseau. Je weet wel: ''Domino of zo''
Ik aan Knight Riderquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat liedjeOp de een of andere manier moet ik altijd hieraan denken dan:
nou ja, de gebroeders racen zelf ook veel, voornamelijk 12/24 uurs races. Hij weet wel iets, maar vertellen zoveel F1-feiten altijd foutquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe dronken degene moet zijn geweest om te denken dat het een goed idee was om iemand Clouseau in te huren voor de F1.
Een plek die Webber allang zeker had moeten stellen, zeker gezien de wagen die hij tot zijn beschikking heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
2,3,4 super belangrijk voor #2 in het kampioenschap
Dacht dat daarstrax ook al.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Mister_T het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt de motor van Webber raar bij terugschakelen?
Klinkt inderdaad vreemd, maar wordt niets meer over gezegd dus het zal wel goed zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Mister_T het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt de motor van Webber raar bij terugschakelen?
Ha!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:50 schreef Meike26 het volgende:
Paul Di Resta gaat lekker. Zit schot in de zaak
Maar hij rijdt bij elke poging dat stuk wel steeds schonerquote:
Was ronde 11 4.6sec, ronde 12 4.2sec, en nu 4sec. Button loopt inquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:53 schreef Meike26 het volgende:
Button rijdt de snelste tijd en toch loopt Vettel een tiende uit ? Huh ?
Das toch geen nieuwtje meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een dweeb is die Trulli toch eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |