Massa kan ook kijken en ruimte laten. Die stuurt als een blind paard weer inquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hamilton zat er anders ook niet heel ver langs, die had beter kunnen liften.
Echte F1-fan ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil een black flag voor Hamilton
(hihi, ik zei black, dat zal die kutneger wel weer verkeerd opvatten) (PS Hamilton is zelf over zijn kleur begonnen met zijn "is it cos i'm black", dus nou kan hij het op kleur hebben ook)
Die zat op de lijn, en die hoef je niet op te geven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Massa kan ook kijken en ruimte laten. Die stuurt als een blind paard weer in
Dat hoefde ie natuurlijk niet. Wat dat betreft had ie deze crash kunnen voorkomen. En daarom lijkt het me meer zijn schuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Daanus het volgende:
Toch duidelijk dat Hamilton hier fout zat? Hij was er echt nog niet voorbij en zat er zelfs nog wat achter. Maar Massa bleef gewoon op zn lijn rijden.
Ik mis het verbandquote:
Nou, dat "kutneger" vat ik wel verkeerd op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
(hihi, ik zei black, dat zal die kutneger wel weer verkeerd opvatten) (PS Hamilton is zelf over zijn kleur begonnen met zijn "is it cos i'm black", dus nou kan hij het op kleur hebben ook)
O dat, dat is slechts een reactie op een opmerking dat iemand Massa hiervoor DSQ wilde zien.quote:
Ik denk niet dat dat in de regels staat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
Ik denk dat massa gewoon iets meer rechts had moeten houden.
Is dit serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef Zorro het volgende:
Hmm Massa krijgt de schuldquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Komt tie DriveThrough voor Hammie aan hoor
Is dit een poging om de aandacht van je vorige domme opmerking af te leiden door een nog dommere opmrking te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dat, dat is slechts een reactie op een opmerking dat iemand Massa hiervoor DSQ wilde zien.
Edit: en kutneger slaat op (zoals ik al erbij zei, maar dat leest dan niemand) Hamiltons eigen opmerking, hij begint de kaart "kleur" te spelen.
massa krijgt een penalty aldus bbc. Dus vrees dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in de regels staat.
Hamilton slaagde er gewoon niet in hem in te halen, dan moet je de poging afbreken, want anders heeft de voorste het recht de bocht te nemen zoals hij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |