Niet dat die wiki nu gebruikt wordt voor de OP's... Maar dan staan daar de nicks iig in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
O, dat kan wel via de Wiki? Ik heb er slechte ervaringen mee
Ik vraag me ook af hoe jij aan Solique komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft een yank mijn nickname in gebruik soms, vraag mij af hoe hij eraan komt.
In een dronken bui Solid en Liquid Snake gemixtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe jij aan Solique komt
Daarom dat ik mij af vraag hoe iemand aan dezelfde nick komtquote:
Welke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Application voor het platoon verstuurd
Nick is hetzelfde als hier: Sideshowbobbie
Een Amerikaan in een dronken bui die Solid en Liquid Snake gemixt heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat ik mij af vraag hoe iemand aan dezelfde nick komt
Ik heb vandaag tcoh wel mooie games gedaan met teamwork.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gelukkig draait het bij BF niet echt om je K/D ratio, maar meer hoeveel punten je haalt - en uiteindelijk of je de match wint.
Ik zie nog niet echt veel teamwork gebeuren, maar wat wil je. Als er zoveel nieuwe spelers zijn moeten die dat eerst in de gaten krijgen.
Oh, de knokploeg zie ik net... Of is dat de verkeerde?quote:
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Een Amerikaan in een dronken bui die Solid en Liquid Snake gemixt heeft?
Als ik en enkele anderen dat niet weten, WTF dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..
Ah, ik zie dat ik daar al ben geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..
Yep, ben druk bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ik daar al ben geaccepteerd
Ligt eraan welke server je bedoelt, maar op mijn servers (die in de OP staan), vragen niet om een wachtwoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef thumbnail het volgende:
Wat is het wachtwoord van de fok server?
Ik kan de jouwe niet vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef Civilian het volgende:
Ligt eraan welke server je bedoelt, maar op mijn servers (die in de OP staan), vragen niet om een wachtwoord
http://battlelog.battlefi(...)uited-For-Civilians/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik kan de jouwe niet vinden.![]()
Nou ja, ik probeer het later nog wel een keer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Heel die knokploeg ken ik dan weer niet vinden via origin.
jpjedi: request sent
edit: wel via jpjedi kunnen vinden, awesome.
Welkom nummer 35quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Heel die knokploeg ken ik dan weer niet vinden via origin.
jpjedi: request sent
edit: wel via jpjedi kunnen vinden, awesome.
Ben benieuwd of de lag minder gaat worden.quote:NOTICE We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.
Ik denk dat je wel een ander kaartje moet halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Benelli het volgende:
Nogmaals de vraag of mijn videokaart een bottleneck gaat vormen:
i7 920
4GB
GTS250
Of zijn er betaalbare betere kaarten?
Jouw kaartjes is slechter dan 1 kaart van mij. Ik heb 2maal een HD 4870 en ik draai het niet eens op medium fatsoenlijk. Ook heb ik 6gbram en dezelfde processor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Benelli het volgende:
Nogmaals de vraag of mijn videokaart een bottleneck gaat vormen:
i7 920
4GB
GTS250
Of zijn er betaalbare betere kaarten?
Das mijn oude bureauquote:
Das nu ook wel voorbij volgens mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de lag minder gaat worden.
4870 is natuurlijk ook al bijna 3 jaar uit. Had die ook, maar heb toch maar een 6870 gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jouw kaartjes is slechter dan 1 kaart van mij. Ik heb 2maal een HD 4870 en ik draai het niet eens op medium fatsoenlijk. Ook heb ik 6gbram en dezelfde processor.
Hmm, zo eens even knallen dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nu ook wel voorbij volgens mij...
Gewoon rondkijken, dan zie je je first person shooter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe kan je ook alweer ingame je FPS zien?
Gisteren geprobeert en nu key kwijt zijn... auw.quote:
drawfps.1 oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe kan je ook alweer ingame je FPS zien?
Het is Render.drawfps 1quote:
Probeer anders eens zelf naar de Battlelog te gaan, dan in te loggen en dan proberen de game opnieuw te starten uit Origin. Zo deed ik het vanochtend en dat werkte meteen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd en al, maar als ik vanuit Origin op play druk, dan gaat ie naar een website waar ik in moet loggen... vul ik mijn email en wachtwoord in, dan gebeurt er niets...
Had ik ook vanmorgen, ik kon daar niet inloggrnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd en al, maar als ik vanuit Origin op play druk, dan gaat ie naar een website waar ik in moet loggen... vul ik mijn email en wachtwoord in, dan gebeurt er niets...
Nog steeds...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef steekhond het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren met de DVD.
In het begin ging dat zeer voorspoedig maar toen hij op 32% was, begon mijn DVD speler flink te tikken en geluid te maken. En nu gaat hij echt met 0.1% per 5 seconde ofzo.
Bekend probleem? Of is mijn DVD speler kapot?
Nee, met de beta werkte Chrome prima. Bovenin staat wel een update van PB, maar dat zal het toch niet zijn...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:05 schreef ApoclysmX het volgende:
Misschien een andere browser proberen?
Ik doe maar een gooi.
Precies hetzelfde hier..;(quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef JDx het volgende:
Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ
Dat is raar.. ik gebruik hier op m'n werk Chrome en thuis ook en ik ben gewoon ingelogd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, met de beta werkte Chrome prima. Bovenin staat wel een update van PB, maar dat zal het toch niet zijn...?
Iets in die trend had ik gisteren ook. Mocht je in een live chat met iemand van hun hebben laat je niet afschepen met "je moet geduld hebben". Ik had gisteren daadwerkelijk iemand te pakken die me wist te helpen. Het koste wat overtuigingskracht maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef JDx het volgende:
Ohja, die site is dus dat battlelog, waar ik naar geforward werd toen ik op play drukte, die inlog werkte niet.
Hij vernieuwd wel, maar gebeurt niets.
Die status gaat automatisch als je met je EA account online bent geweest met een game.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef jpjedi het volgende:
Vraagje, hoe voeg je veteran status bij in je profiel?
Ik zie nergens BF1942 of BF2 staan om toe te voegen oid terwijl sommigen dat wel hebben.
Welke drivers gebruik je en heb je die CAP3 geinstalleerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk, heb een FPS van tussen de 60 en 70 met alles op Ultra![]()
Systeem:
AMD Phenom II X4 956 @ 3,4 GHz
8 GB Ram
HD 6950 2 GB
Dat had ik ook, sterker nog: Hij kwam niet verder dan het laden van autorun.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef steekhond het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren met de DVD.
In het begin ging dat zeer voorspoedig maar toen hij op 32% was, begon mijn DVD speler flink te tikken en geluid te maken. En nu gaat hij echt met 0.1% per 5 seconde ofzo.
Bekend probleem? Of is mijn DVD speler kapot?
Iedereen is genept, die DVD's zijn gewoon leeg verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat had ik ook, sterker nog: Hij kwam niet verder dan het laden van autorun.
Heb het via Origin gwdownload.
Oh thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat had ik ook, sterker nog: Hij kwam niet verder dan het laden van autorun.
Heb het via Origin gwdownload.
Ja, kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef steekhond het volgende:
[..]
Oh thanks.
Hij heeft em nu weer normaal opgepakt
Maar als het fout gaat, kan ik hem dan alsnog downloaden via Origin? Heb hem al geactiveerd met de code... Maar dat maakt dus niet uit?
Heb 11.9 en heb geen CAP 3 geïnstalleerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Welke drivers gebruik je en heb je die CAP3 geinstalleerd?
Dat durf ik niet te zeggen, ik kwam met de cd niet eens bij de code.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef steekhond het volgende:
[..]
Oh thanks.
Hij heeft em nu weer normaal opgepakt
Maar als het fout gaat, kan ik hem dan alsnog downloaden via Origin? Heb hem al geactiveerd met de code... Maar dat maakt dus niet uit?
Ok thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb 11.9 en heb geen CAP 3 geïnstalleerd
Maar de graphics zien er op de PC nog mooier uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pff wat een problemen hier, gister spel gekocht in de PS3 gestopt en ik kon spelen en wat ziet het er geweldig uit!
Inderdaad gevonden:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Die status gaat automatisch als je met je EA account online bent geweest met een game.
Alleen werkt niet bij alle games goed. Je kan deze wel verhogen door je keys op te geven bij de BC2 site.
En daar ken je niet inloggen? Ww opvragen oid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef JDx het volgende:
De oplossing is volgens hun een co op ronde spelen, maar ik kan het spel helemaal niet starten, ik kom er niet in, als ik op play druk gaat ie naar Battlelog!!!!!!!!
FFUSFUDSifeaFUUFFUCKCKKKK
Dat is normaal natuurlijk maarja, als je niet kan inloggen daar is het een beetje hopeloos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef JDx het volgende:
De oplossing is volgens hun een co op ronde spelen, maar ik kan het spel helemaal niet starten, ik kom er niet in, als ik op play druk gaat ie naar Battlelog!!!!!!!!
FFUSFUDSifeaFUUFFUCKCKKKK
NSFC is niet de platoon naam, maar de servernaam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zit op Battelog en dan onder Platoons, wil ik zoeken naar platoons bij naam, vind ik de NSFC nergens.
Iemand tips?
Ohja wat is dan wel de platoonnaam?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
NSFC is niet de platoon naam, maar de servernaam.
Linkje naar de server: Not Suited For Civilians
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |