Ik kan de jouwe niet vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef Civilian het volgende:
Ligt eraan welke server je bedoelt, maar op mijn servers (die in de OP staan), vragen niet om een wachtwoord
http://battlelog.battlefi(...)uited-For-Civilians/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik kan de jouwe niet vinden.![]()
Nou ja, ik probeer het later nog wel een keer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Heel die knokploeg ken ik dan weer niet vinden via origin.
jpjedi: request sent
edit: wel via jpjedi kunnen vinden, awesome.
Welkom nummer 35quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Heel die knokploeg ken ik dan weer niet vinden via origin.
jpjedi: request sent
edit: wel via jpjedi kunnen vinden, awesome.
Ben benieuwd of de lag minder gaat worden.quote:NOTICE We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.
Ik denk dat je wel een ander kaartje moet halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Benelli het volgende:
Nogmaals de vraag of mijn videokaart een bottleneck gaat vormen:
i7 920
4GB
GTS250
Of zijn er betaalbare betere kaarten?
Jouw kaartjes is slechter dan 1 kaart van mij. Ik heb 2maal een HD 4870 en ik draai het niet eens op medium fatsoenlijk. Ook heb ik 6gbram en dezelfde processor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef Benelli het volgende:
Nogmaals de vraag of mijn videokaart een bottleneck gaat vormen:
i7 920
4GB
GTS250
Of zijn er betaalbare betere kaarten?
Das mijn oude bureauquote:
Das nu ook wel voorbij volgens mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de lag minder gaat worden.
4870 is natuurlijk ook al bijna 3 jaar uit. Had die ook, maar heb toch maar een 6870 gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jouw kaartjes is slechter dan 1 kaart van mij. Ik heb 2maal een HD 4870 en ik draai het niet eens op medium fatsoenlijk. Ook heb ik 6gbram en dezelfde processor.
Hmm, zo eens even knallen dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nu ook wel voorbij volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |