Niet dat die wiki nu gebruikt wordt voor de OP's... Maar dan staan daar de nicks iig in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
O, dat kan wel via de Wiki? Ik heb er slechte ervaringen mee
Ik vraag me ook af hoe jij aan Solique komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft een yank mijn nickname in gebruik soms, vraag mij af hoe hij eraan komt.
In een dronken bui Solid en Liquid Snake gemixtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe jij aan Solique komt
Daarom dat ik mij af vraag hoe iemand aan dezelfde nick komtquote:
Welke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Application voor het platoon verstuurd
Nick is hetzelfde als hier: Sideshowbobbie
Een Amerikaan in een dronken bui die Solid en Liquid Snake gemixt heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat ik mij af vraag hoe iemand aan dezelfde nick komt
Ik heb vandaag tcoh wel mooie games gedaan met teamwork.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gelukkig draait het bij BF niet echt om je K/D ratio, maar meer hoeveel punten je haalt - en uiteindelijk of je de match wint.
Ik zie nog niet echt veel teamwork gebeuren, maar wat wil je. Als er zoveel nieuwe spelers zijn moeten die dat eerst in de gaten krijgen.
Oh, de knokploeg zie ik net... Of is dat de verkeerde?quote:
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Een Amerikaan in een dronken bui die Solid en Liquid Snake gemixt heeft?
Als ik en enkele anderen dat niet weten, WTF dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..
Ah, ik zie dat ik daar al ben geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we in dit topic meer bezig met de Knokploeg..
Yep, ben druk bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ik daar al ben geaccepteerd
Ligt eraan welke server je bedoelt, maar op mijn servers (die in de OP staan), vragen niet om een wachtwoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef thumbnail het volgende:
Wat is het wachtwoord van de fok server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |