Ach, ¤20,- p/m valt wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Top!
Tijd dat we je server gaan promoten zodat hij lekker vol zit elke avond.
Maar je betaalt dat in je eentje of hoe moet ik dat zien? Lijkt me dure hobby toch...
Je host zelf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach, ¤20,- p/m valt wel meeIk kan me duurdere hobbies bedenken
't wordt een duurder grapje als er meer slots gaan komen (zijn er nu 16).
De server staat trouwens ook in de OP, mede als de TS server.
BF3 server is een DICE server, TS host ik op een van mijn eigen servers. Die staat wel in een datacentrum, dus die zit niet op een particulier lijntje, dat scheelt.quote:
5 euro per maand is een bedrag wat vrijwel voor iedereen te doen is en ook niet te duur is voor wat je krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:37 schreef Catch_me het volgende:
Komt wss omdat er teveel trollen en azijnpissers zijn, ik zou er geen geld voorover hebben iig
Teamspeak moet je zien als IRC maar dan met spraak ipv tekst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:38 schreef Sjapoela het volgende:
Meer slots is een bijdrage toch? Prima!
Hoe zit dat met teamspeak? Dat ongeveer hetzelfde als een XBL party toch? Moet ik nog steeds voor een mic zorgen
Ik beheer de server op dit moment met nog iemand anders, dus dat is wel handig. Bij TS kan ik 10 servers aanmaken met ieder 512 slots, dus ik geloof dat we daar wel genoeg aan hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:35 schreef jpjedi het volgende:
Ik weet dat er nog altijd een fok initiatief suddert maar de kogel wil niet door de kerk, misschien willen er wel mensen bijdragen zodat je wat verlicht wordt en we de capaciteit wat kunnen vergroten.
Management van zo`n server is altijd een hekel punt maar uit ervaring is het dan best een paar man admin te maken en een goed netwerk te hebben via TS of Xfire waarbij leden een slot vrij kunnen laten maken.
Ik wil best een paar euro per maand aan je lappen hoor.
heb je xfire en wat is je origin?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik beheer de server op dit moment met nog iemand anders, dus dat is wel handig. Bij TS kan ik 10 servers aanmaken met ieder 512 slots, dus ik geloof dat we daar wel genoeg aan hebben
Eerst maar eens kijken hoe 't loopt, maar als de BF3 server elke dag lekker vol zit, zal ik wel een keer een PayPal accountje aanmaken voor vrijwillige bedragen
Wat is "onze"?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
Zal vanavond eens de info van onze server op vragen, draait op 32 slots geloof ik en conquest.
Van mijn vriendengroep/clanquote:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240997275441/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ik meld me vast aan voor de FOK! clan, is er al een naam?
Kan niet kijken, ben op stage.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240997275441/
Application sentquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240997275441/
HD6950quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:49 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik heb nu een 8800GT als video kaart, wat raden jullie mij aan te kopen als nieuwe video kaart?
Mijn pc is verder wel op en top (i7, 6GB ram, win7 64bit etc.)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:54 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik heb me dan ook maar even aangemeld voor de Platoon.
Acceptedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:54 schreef Bombvis het volgende:
Heb ook maar even application gestuurd
Gooi het in google om een snel overzicht te krijgen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:57 schreef Digi_Djeff het volgende:
Iemand enig idee of ik veel grafische vooruitgang boek als ik een Radeon HD 6870 koop? Momenteel zit er namelijk een Radeon HD 5850 in. Of zijn er anders andere kaarten van +/- 150 euro waarvan je zegt, daar boek je echt ( veel ) betere prestaties mee
Volgende week een extra 6870 erin denk ik, dan zou die wel soepel op ultra moeten draaien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:53 schreef drumstickNL het volgende:
@Tha_Flash:
Zou makkelijk op Ultra moeten kunnen draaien: if not, zet AA wat lager.
Ik zou de namen in een spoilertje zetten in deze op.. En tjah hoeveel server wil je hebben? Dan zit je nog niet bij elkaar te gamenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Sjapoela het volgende:
Ok, nu al het gekloot me pre-orders en activatie over is, ga ik toch initiatief nemen.
Is het een idee om een topic aan te maken voor Origin namen, servers etc om dit topic wat overzichtelijk te houden?
Als we alles dan compleet hebben kan de OP aangepast worden
Lijkt me hendiger om gewoon hier je gegevens te posten of desnoods in de wiki te zetten...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Sjapoela het volgende:
Ok, nu al het gekloot me pre-orders en activatie over is, ga ik toch initiatief nemen.
Is het een idee om een topic aan te maken voor Origin namen, servers etc om dit topic wat overzichtelijk te houden?
Als we alles dan compleet hebben kan de OP aangepast worden
O, dat kan wel via de Wiki? Ik heb er slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me hendiger om gewoon hier je gegevens te posten of desnoods in de wiki te zetten...
Zelfde hier, wel zo makkelijk en heb nog nooit gehad dat mijn nick al in gebruik wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
Ik gebruik voor alle games en programma's dezelfde nickname
Ik gebruikt over 't algemeen overal Civilian.. Kon bij BF helaas niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
Ik gebruik voor alle games en programma's dezelfde nickname
Oftewel dezelfde als op Fok!
Blijkbaar heeft een yank mijn nickname in gebruik soms, vraag mij af hoe hij eraan komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zelfde hier, wel zo makkelijk en heb nog nooit gehad dat mijn nick al in gebruik was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |