Gewoon rondkijken, dan zie je je first person shooter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe kan je ook alweer ingame je FPS zien?
Gisteren geprobeert en nu key kwijt zijn... auw.quote:
drawfps.1 oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe kan je ook alweer ingame je FPS zien?
Het is Render.drawfps 1quote:
Probeer anders eens zelf naar de Battlelog te gaan, dan in te loggen en dan proberen de game opnieuw te starten uit Origin. Zo deed ik het vanochtend en dat werkte meteen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd en al, maar als ik vanuit Origin op play druk, dan gaat ie naar een website waar ik in moet loggen... vul ik mijn email en wachtwoord in, dan gebeurt er niets...
Had ik ook vanmorgen, ik kon daar niet inloggrnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef JDx het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd en al, maar als ik vanuit Origin op play druk, dan gaat ie naar een website waar ik in moet loggen... vul ik mijn email en wachtwoord in, dan gebeurt er niets...
Nog steeds...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef steekhond het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren met de DVD.
In het begin ging dat zeer voorspoedig maar toen hij op 32% was, begon mijn DVD speler flink te tikken en geluid te maken. En nu gaat hij echt met 0.1% per 5 seconde ofzo.
Bekend probleem? Of is mijn DVD speler kapot?
Nee, met de beta werkte Chrome prima. Bovenin staat wel een update van PB, maar dat zal het toch niet zijn...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:05 schreef ApoclysmX het volgende:
Misschien een andere browser proberen?
Ik doe maar een gooi.
Precies hetzelfde hier..;(quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef JDx het volgende:
Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ
Dat is raar.. ik gebruik hier op m'n werk Chrome en thuis ook en ik ben gewoon ingelogd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, met de beta werkte Chrome prima. Bovenin staat wel een update van PB, maar dat zal het toch niet zijn...?
Iets in die trend had ik gisteren ook. Mocht je in een live chat met iemand van hun hebben laat je niet afschepen met "je moet geduld hebben". Ik had gisteren daadwerkelijk iemand te pakken die me wist te helpen. Het koste wat overtuigingskracht maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef JDx het volgende:
Ohja, die site is dus dat battlelog, waar ik naar geforward werd toen ik op play drukte, die inlog werkte niet.
Hij vernieuwd wel, maar gebeurt niets.
Die status gaat automatisch als je met je EA account online bent geweest met een game.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef jpjedi het volgende:
Vraagje, hoe voeg je veteran status bij in je profiel?
Ik zie nergens BF1942 of BF2 staan om toe te voegen oid terwijl sommigen dat wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |