quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CL is binnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJAAJAJAJA
2-0!!!!
JAJAAJAJAJAJ
Is dat dat jonge talentje? Die kan er wel wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kenker, alles of niets, Achahbar en Clasie erin
Iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
al die stink neusjes gelijk weer hier komen![]()
Verstopte neuzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
al die stink neusjes gelijk weer hier komen![]()
terechte penal.
Ja idd, echt bizar. Eerst Ajax volledig van het veld spelen en dan zo verzaken bij Go Aheadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef macca728 het volgende:
nou wat een afgang weer na het goede spel bij Ajax
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD
echt typerendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja idd, echt bizar. Eerst Ajax volledig van het veld spelen en dan zo verzaken bij Go Ahead
IK KWAMquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OMG OMG BIJNA 3-0 JAJAJAJA KOM OP GAE!! FAP FAP
verliezen. Kon niet uit blijven.quote:
Liever Mulder erin, wat een lamlul is Lamprouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Onze leipe Mocro erin en Clasie... Komop zeg. Dit gaat nergens over.
Gewoon even een zooitje aanvallers erin.
Blijkbaar wel, maar ik merk er iig niet veel vanquote:
volgens het wedstrijdformulier wel jaquote:
quote:
Voetballes van effectiviteit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De voetballes van zondag doet nog altijd erg veel pijn
joh ik roep al in de 30ste minuut dat ie eruit moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
AAAAH, ik word helemaal gestoord van die Fernandez, wat is die gozer slecht
Door een foutje van Vlaar, niet eens op eigen kwaliteitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voetballes van effectiviteit?
Ajax kwam 1 keer, scoorde 1 keer
lol
Precies. Zo doen echte mannen dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV stylo jeweetzlfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies. Zo doen echte mannen dat.
Ik zou er erg trots op zijn zeg,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voetballes van effectiviteit?
lol
Ga weg joh. Bij de goal van Feyenoord werden zeker nul fouten aan de kant van Ajax gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door een foutje van Vlaar, niet eens op eigen kwaliteit
Dat zei je nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef vandermar het volgende:
Wat een fucking drama. En ik zei toch anti voetbal loont. En wtf hield Bakkal hem vast, domkop. EN die lamlul van een spits hield zelf ook vast maar ging sneller dan het licht liggen.
quote:
Ook, maar neemt niet weg dat Feyenoord de wedstrijd & Ajax domineerdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga weg joh. Bij de goal van Feyenoord werden zeker nul fouten aan de kant van Ajax gemaakt.
Wel in een ander topicquote:
We vervelen ons.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel ajacieden hier, valt dat jullie ook op?
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel ajacieden hier, valt dat jullie ook op?
Spreek voor je zelf aap.quote:
Feyenoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij weet ik wel wat de club van Rotterdam is
Idd, Excelsiorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij weet ik wel wat de club van Rotterdam is
als het zo blijft circa half 12.quote:
Oh, dacht dat Wilfred zei dat het vorige keer iets van 2 uur was ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als het zo blijft circa half 12.
Eerst nog samenvattingenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat, kunnen ze om 22:45 gaan loten
Mensen die naar Wilfred luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, dacht dat Wilfred zei dat het vorige keer iets van 2 uur was ofzo.
Geld inzetten op Feyenoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef gers het volgende:
waarom staat feyenoord achter bij de eagles
daar gaat mijn 20 euro
Mensen die geld op Feyenoord zettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef gers het volgende:
waarom staat feyenoord achter bij de eagles
daar gaat mijn 20 euro
Net als Ajax, En PSV & Twentequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen die geld op Feyenoord zetten
Die zijn zo onvoorspelbaar als wat man.
AZ en Ajax en Twente kan sowieso niet toch? Hoeveel teams zijn er eigenlijk nog over?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loting, alles behalve AZ, Ajax, Vitesse of Twente
ik mag toch wel hopen dat een eredivisieclub wint van een eerste divisie clubquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geld inzetten op FeyenoordKan je het beter je raam uitgooien
nee, ajax presteeert lekker constant dit seizoenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen die geld op Feyenoord zetten
Die zijn zo onvoorspelbaar als wat man.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Net als Ajax, En PSV & Twente
16 neem ik aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ en Ajax en Twente kan sowieso niet toch? Hoeveel teams zijn er eigenlijk nog over?
Ik heb het niet over Ajax.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, ajax presteeert lekker constant dit seizoen
Ja want eredivisie clubs spelen altijd zoals het moet. Vooral in bekerwedstrijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef gers het volgende:
[..]
ik mag toch wel hopen dat een eredivisieclub wint van een eerste divisie club
6-1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Sparta - GAE 4-1
GAE - Feyenoord 2-0
Sparta - Feyenoord ?
1-4? Of wonnen we toen niet zo vorig seizoen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Sparta - GAE 4-1
GAE - Feyenoord 2-0
Sparta - Feyenoord ?
siquote:
Mod jonghuquote:
is het on-Feijenoords? Ben je nu sup af?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nou jongens dit gaat niks worden als je zo belabberd blijft voetballen
AZ - Ajaxquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FC Twente - Ajax in de volgende ronde
mwhaquote:
Wie dan wel?quote:
Ik denk gewoon hem zelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jaaaa dilhool, ik bedoel wie is Happel op tv?
Waarom denk je dat hij voortijdig bij Ajax, PSV en AZ is weggegaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Feyenoorder4life het volgende:
GEEN CLASIE, WEL CISSE? Wat een tactisch wonder deze coach
QFT, helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Dit is zo'n avond waar de bal er bij de één niet in wil, en de ander wel. GAE doet het prima en Feyenoord allerminst; op deze manier verdient Feyenoord niet door te gaan.
De kans dat feyenoord er 2 inpropt in 15 minuten is kleinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor het Rotterdams kwartiertje?
Liever niet, ik zit niet te wachten op nog meer tegengoalsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor het Rotterdams kwartiertje?
Ze kunnen dat niveau niet eens aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Feyenoord in de Jupiler League klinkt niet eens zo slecht.
Sinds wanneer is jupiler league het hoogst in NL?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Boeiend, liever een spits dan een middenvelder op het moment hoor. Die Cisse kan echt wel een balletje trappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Feyenoorder4life het volgende:
GEEN CLASIE, WEL CISSE? Wat een tactisch wonder deze coach
Geen offtopic / bagger plaatjes posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Reageer er nou niet op...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jupiler league het hoogst in NL?
Een bal trappen is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend, liever een spits dan een middenvelder op het moment hoor. Die Cisse kan echt wel een balletje trappen.
Ik moet welquote:
AGOVV thuis denk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Waarom begint Koeman aan een bekerwedstrijd met een B-elftal? Hij zou toch moeten weten dat we geen Barcelona zijn. Onze B-spelers zijn ook echte kneuzen.
Omdat GAEquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Waarom begint Koeman aan een bekerwedstrijd met een B-elftal? Hij zou toch moeten weten dat we geen Barcelona zijn. Onze B-spelers zijn ook echte kneuzen.
Gewoon de basiself erin, 2-0 maken en DAN een stel kneuzen opstellen om de wedstrijd uit te spelen.
Starten zonder Cabral, Mulder, Clasie, Guidetti (ziek, oke...). Is ie gek geworden?!
met mulder of zonder mulder maakt niet uit g.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Gewoon de basiself erin, 2-0 maken en DAN een stel kneuzen opstellen om de wedstrijd uit te spelen.
Starten zonder Cabral, Mulder, Clasie, Guidetti (ziek, oke...). Is ie gek geworden?!
Kaarten in de beker zijn toch niet relevant voor de competitie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat GAE
Omdat hij dit weekend nog spelers nodig heeft die moeten uitrusten/geen gele kaarten moeten pakken
Happel is al opweg naar huisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Best knap zou dat zijn, Happel is al een tijdje dood.
Op je telefoon fokken terwijl je in het stadion zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie mod er nou de hele tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat die rechtsbuiten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die antonia speelt best goed
Juist wel volgens mij van de kaarten in de competitie tellen ook meer in de bekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kaarten in de beker zijn toch niet relevant voor de competitie?
in feite mis je alleen clasie, wat wel erg veel zegt over hem en feyenoord zelf. Ook zonder hem moet feyenoord gae kapot spelen, alleen is er weer een enorm laffe instelling. Blijkbaar kunnen ze alleen voetballen tegen ajax, maar verder is het gewoon triest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eaglesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet welFRUSTRATIES FRUSTRATIES FRUSTRATIES
Zat in de zak van Slijngard zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die met die staartje. Nr 7
Die staartjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die met die staartje. Nr 7
Jullie mochten nog wel thuisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eagles
nee, alleen direct rood. Twee keer geel dus ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij van de kaarten in de competitie tellen ook meer in de beker
Alsof je sterker hoeft te zijn om te winnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord speelt zo sterk
Feyenoord_________!
Ja mang, cisse staat er nu in. superspitta jwt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord speelt zo sterk
Feyenoord_________!
Klopt maar nu ga ik dat gejengel weer van al mijn neuzen vrienden aan moeten horenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daarom, kan gebeuren. Doe je niks aan
Of gewoon 'dat staartje'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen die neger die links voorin speelt
Gewoon zeggen dat Ajax beter is, punt ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt maar nu ga ik dat gejengel weer van al mijn neuzen vrienden aan moeten horen
verkrachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Waar komen Eagles toch vandaan?
- Deventer hier ver vandaan.
Wonen daar ook Super Eagles?
- Ja daar wonen Super Eagles.
Vinden Eagles voetbal fijn?
- Als ze maar voor Go Ahead zijn.
Truste man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Happel het volgende:
Het zal allemaal wel, ik ga slapen. Toedels.
En jij zit lekker veilig thuis achter de pcquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Waar komen Eagles toch vandaan?
- Deventer hier ver vandaan.
Wonen daar ook Super Eagles?
- Ja daar wonen Super Eagles.
Vinden Eagles voetbal fijn?
- Als ze maar voor Go Ahead zijn.
Kap eens met je gebagger voordat je niet meer kunt posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoordwat een kut ploeg
Gewoon doorspelen weer...Echt zwaar onsportief
Dat zal je mij nooit horen zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Ajax beter is, punt ?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Weer te debiel voor woorden dat we over de flanken voetballen met voorzetten (die geen een speler in Feyenoord kan geven overigens). Moeten verdomme gewoon door het centrum spelen en daar de gaten laten vallen. Dit schiet niet op, voorzetten geven met 8 eagles in de 16 meter.
Nee hoor, ik ben op dit moment bij jouw moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En jij zit lekker veilig thuis achter de pc
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je gebagger voordat je niet meer kunt posten.
Dinamo Zagreb - Ajax 0-2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
Ajax - Feyenoord 1-1
Eagles - Feyenoord 2-0
Eagles -> Ajax
OOOOH SHITquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben op dit moment bij jouw moeder.
Achilles toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eagles
Ja want als je achter de pc zit kan je daar ook niet meer weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En jij zit lekker veilig thuis achter de pc
Niet alleen die post, je bent heel de avond al bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubje
Kramp is je eigen probleem. Bij AF gaan ze ook niet ineens stoppen omdat een of ander knaapje kramp heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb - Ajax 0-2
Dinamo Zagreb - Real Madrid 0-1
Ajax > Real Madrid
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet verquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen die post, je bent heel de avond al bezig.
Ik moet zeggen, je bent wel een beetje zielig bezig vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet ver
Als het stilstaat tellen ze heus wel minuten bij. Niet dat het uit lijkt te maken op dit momentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kramp is je eigen probleem. Bij AF gaan ze ook niet ineens stoppen omdat een of ander knaapje kramp heeft.
CCYH pleur toch op bosmongool je weet zelf dondersgoed dat je loopt te trollen, wees een vent en geef het toe en kap met dat zeurderige teringtoontje wil je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet ver
Ik vind het gewoon leuk dat Feyenoord verliest. Als dat bij mijn club gebeurt zijn ze er ook al de kippen bij. Ik ben hier de hele wedstrijd tenmisntequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent wel een beetje zielig bezig vandaag.
Opzekers niet. Al duurt die kramp 3 minuten komen er geen 3 minuten bij op het eind. Maar het maakt inderdaad niks uit. Feijenoord heeft gewoon collectief gefaald.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het stilstaat tellen ze heus wel minuten bij. Niet dat het uit lijkt te maken op dit moment
Tja zegt de dude die vandaag pas geregistreerd is. grote mond ervoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
CCYH pleur toch op bosmongool je weet zelf dondersgoed dat je loopt te trollen, wees een vent en geef het toe en kap met dat zeurderige teringtoontje wil je?
serieus ??quote:
Beter geen rood dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
Anders was het hands en een pingel.
vlaarquote:
Die weten waar ze het over hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef -Willempie- het volgende:
futbol24 zegt dat gae al door is
misschien juigen ze te snelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef -Willempie- het volgende:
futbol24 zegt dat gae al door is
Niet zo mooi als Zwolle.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef Stofje het volgende:
GAE is wel een mooie club, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |