Gewoon zeggen dat Ajax beter is, punt ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt maar nu ga ik dat gejengel weer van al mijn neuzen vrienden aan moeten horen
verkrachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Waar komen Eagles toch vandaan?
- Deventer hier ver vandaan.
Wonen daar ook Super Eagles?
- Ja daar wonen Super Eagles.
Vinden Eagles voetbal fijn?
- Als ze maar voor Go Ahead zijn.
Truste man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Happel het volgende:
Het zal allemaal wel, ik ga slapen. Toedels.
En jij zit lekker veilig thuis achter de pcquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Waar komen Eagles toch vandaan?
- Deventer hier ver vandaan.
Wonen daar ook Super Eagles?
- Ja daar wonen Super Eagles.
Vinden Eagles voetbal fijn?
- Als ze maar voor Go Ahead zijn.
Kap eens met je gebagger voordat je niet meer kunt posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoordwat een kut ploeg
Gewoon doorspelen weer...Echt zwaar onsportief
Dat zal je mij nooit horen zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Ajax beter is, punt ?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Weer te debiel voor woorden dat we over de flanken voetballen met voorzetten (die geen een speler in Feyenoord kan geven overigens). Moeten verdomme gewoon door het centrum spelen en daar de gaten laten vallen. Dit schiet niet op, voorzetten geven met 8 eagles in de 16 meter.
Nee hoor, ik ben op dit moment bij jouw moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En jij zit lekker veilig thuis achter de pc
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je gebagger voordat je niet meer kunt posten.
Dinamo Zagreb - Ajax 0-2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
Ajax - Feyenoord 1-1
Eagles - Feyenoord 2-0
Eagles -> Ajax
OOOOH SHITquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben op dit moment bij jouw moeder.
Achilles toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eagles
Ja want als je achter de pc zit kan je daar ook niet meer weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En jij zit lekker veilig thuis achter de pc
Niet alleen die post, je bent heel de avond al bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubje
Kramp is je eigen probleem. Bij AF gaan ze ook niet ineens stoppen omdat een of ander knaapje kramp heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo is dat gebagger? Het is gewoon de waarheid. Feyenoord speelt gewoon door omdat ze achterstaan tegen GAE. Lekker sportief clubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |