quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CL is binnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJAAJAJAJA
2-0!!!!
JAJAAJAJAJAJ
Is dat dat jonge talentje? Die kan er wel wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kenker, alles of niets, Achahbar en Clasie erin
Iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
al die stink neusjes gelijk weer hier komen![]()
Verstopte neuzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
al die stink neusjes gelijk weer hier komen![]()
terechte penal.
Ja idd, echt bizar. Eerst Ajax volledig van het veld spelen en dan zo verzaken bij Go Aheadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef macca728 het volgende:
nou wat een afgang weer na het goede spel bij Ajax
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD
echt typerendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja idd, echt bizar. Eerst Ajax volledig van het veld spelen en dan zo verzaken bij Go Ahead
IK KWAMquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OMG OMG BIJNA 3-0 JAJAJAJA KOM OP GAE!! FAP FAP
verliezen. Kon niet uit blijven.quote:
Liever Mulder erin, wat een lamlul is Lamprouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Onze leipe Mocro erin en Clasie... Komop zeg. Dit gaat nergens over.
Gewoon even een zooitje aanvallers erin.
Blijkbaar wel, maar ik merk er iig niet veel vanquote:
volgens het wedstrijdformulier wel jaquote:
quote:
Voetballes van effectiviteit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De voetballes van zondag doet nog altijd erg veel pijn
joh ik roep al in de 30ste minuut dat ie eruit moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
AAAAH, ik word helemaal gestoord van die Fernandez, wat is die gozer slecht
Door een foutje van Vlaar, niet eens op eigen kwaliteitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voetballes van effectiviteit?
Ajax kwam 1 keer, scoorde 1 keer
lol
Precies. Zo doen echte mannen dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV stylo jeweetzlfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies. Zo doen echte mannen dat.
Ik zou er erg trots op zijn zeg,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voetballes van effectiviteit?
lol
Ga weg joh. Bij de goal van Feyenoord werden zeker nul fouten aan de kant van Ajax gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door een foutje van Vlaar, niet eens op eigen kwaliteit
Dat zei je nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef vandermar het volgende:
Wat een fucking drama. En ik zei toch anti voetbal loont. En wtf hield Bakkal hem vast, domkop. EN die lamlul van een spits hield zelf ook vast maar ging sneller dan het licht liggen.
quote:
Ook, maar neemt niet weg dat Feyenoord de wedstrijd & Ajax domineerdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga weg joh. Bij de goal van Feyenoord werden zeker nul fouten aan de kant van Ajax gemaakt.
Wel in een ander topicquote:
We vervelen ons.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel ajacieden hier, valt dat jullie ook op?
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel ajacieden hier, valt dat jullie ook op?
Spreek voor je zelf aap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |