quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb - Ajax 0-2
Dinamo Zagreb - Real Madrid 0-1
Ajax > Real Madrid
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet verquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen die post, je bent heel de avond al bezig.
Ik moet zeggen, je bent wel een beetje zielig bezig vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet ver
Als het stilstaat tellen ze heus wel minuten bij. Niet dat het uit lijkt te maken op dit momentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kramp is je eigen probleem. Bij AF gaan ze ook niet ineens stoppen omdat een of ander knaapje kramp heeft.
CCYH pleur toch op bosmongool je weet zelf dondersgoed dat je loopt te trollen, wees een vent en geef het toe en kap met dat zeurderige teringtoontje wil je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik support GAE. Dat is geen gebagger. Dat jij je er aan irriteert omdat je clubje verliest moet je je clubje op aan kijken. Als je mensen wilt bannen omdat ze jou tegenstander supporten kom je niet ver
Ik vind het gewoon leuk dat Feyenoord verliest. Als dat bij mijn club gebeurt zijn ze er ook al de kippen bij. Ik ben hier de hele wedstrijd tenmisntequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent wel een beetje zielig bezig vandaag.
Opzekers niet. Al duurt die kramp 3 minuten komen er geen 3 minuten bij op het eind. Maar het maakt inderdaad niks uit. Feijenoord heeft gewoon collectief gefaald.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het stilstaat tellen ze heus wel minuten bij. Niet dat het uit lijkt te maken op dit moment
Tja zegt de dude die vandaag pas geregistreerd is. grote mond ervoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
CCYH pleur toch op bosmongool je weet zelf dondersgoed dat je loopt te trollen, wees een vent en geef het toe en kap met dat zeurderige teringtoontje wil je?
serieus ??quote:
Beter geen rood dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
Anders was het hands en een pingel.
vlaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |