Ik dacht al, wie mod er nou de hele tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Best knap zou dat zijn, Happel is al een tijdje dood.
Is dat die rechtsbuiten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die antonia speelt best goed
Juist wel volgens mij van de kaarten in de competitie tellen ook meer in de bekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kaarten in de beker zijn toch niet relevant voor de competitie?
in feite mis je alleen clasie, wat wel erg veel zegt over hem en feyenoord zelf. Ook zonder hem moet feyenoord gae kapot spelen, alleen is er weer een enorm laffe instelling. Blijkbaar kunnen ze alleen voetballen tegen ajax, maar verder is het gewoon triest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Waarom begint Koeman aan een bekerwedstrijd met een B-elftal? Hij zou toch moeten weten dat we geen Barcelona zijn. Onze B-spelers zijn ook echte kneuzen.
Gewoon de basiself erin, 2-0 maken en DAN een stel kneuzen opstellen om de wedstrijd uit te spelen.
Starten zonder Cabral, Mulder, Clasie, Guidetti (ziek, oke...). Is ie gek geworden?!
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eaglesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet welFRUSTRATIES FRUSTRATIES FRUSTRATIES
Zat in de zak van Slijngard zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die met die staartje. Nr 7
Die staartjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die met die staartje. Nr 7
Jullie mochten nog wel thuisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Feyenoord komt er heus wel weer boven op. Dit is beker, Heracles verloor vorig jaar ook van de Eagles
nee, alleen direct rood. Twee keer geel dus ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij van de kaarten in de competitie tellen ook meer in de beker
Alsof je sterker hoeft te zijn om te winnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord speelt zo sterk
Feyenoord_________!
Ja mang, cisse staat er nu in. superspitta jwt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord speelt zo sterk
Feyenoord_________!
Klopt maar nu ga ik dat gejengel weer van al mijn neuzen vrienden aan moeten horenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daarom, kan gebeuren. Doe je niks aan
Of gewoon 'dat staartje'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen die neger die links voorin speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |