abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116480054
He gets, wat een rotsituatie. -O-

Fijn dat het beter met je gaat Pam en ik gun jou je nieuwe leven van harte.
Maar aan de andere kant zit Dazzle, en als ik jouw posts zo lees is het een kat met een fikse gebruiksaanwijzing, wat plaatsing niet makkelijker gaat maken.
- is erg bang en heeft best lang nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan niet alleen zijn (zoekt dus baas die 24 uur per dag thuis is)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee)
Klopt dit lijstje een beetje?

Ik vraag me serieus af of je zo'n baas gaat vinden of dat je concessies moet gaan doen. En dan vraag ik me af of Dazzle toch niet beter af is bij jou. Oké, een keer per maand ongelukkig als jij weg bent (maar wellicht kan iets kalmerends hem hierbij helpen), maar de rest van de tijd ben jij geloof ik veel thuis, waar hij dan weer helemaal blij van wordt.

Want het is toch wat anderen hier ook zeggen: je bent de verplichting aangegaan om voor hem te zorgen, ik vind het ontzettend sneu als hij nu weer zou moeten verhuizen. En vraag me dus serieus af of jij een plek voor hem kan vinden waar hij beter af is dan bij jou.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_116480463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Cat22 het volgende:
He gets, wat een rotsituatie. -O-

Fijn dat het beter met je gaat Pam en ik gun jou je nieuwe leven van harte.
Maar aan de andere kant zit Dazzle, en als ik jouw posts zo lees is het een kat met een fikse gebruiksaanwijzing, wat plaatsing niet makkelijker gaat maken.
- is erg bang en heeft best lang nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan niet alleen zijn (zoekt dus baas die 24 uur per dag thuis is)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee)
Klopt dit lijstje een beetje?

Ik vraag me serieus af of je zo'n baas gaat vinden of dat je concessies moet gaan doen. En dan vraag ik me af of Dazzle toch niet beter af is bij jou. Oké, een keer per maand ongelukkig als jij weg bent (maar wellicht kan iets kalmerends hem hierbij helpen), maar de rest van de tijd ben jij geloof ik veel thuis, waar hij dan weer helemaal blij van wordt.

Want het is toch wat anderen hier ook zeggen: je bent de verplichting aangegaan om voor hem te zorgen, ik vind het ontzettend sneu als hij nu weer zou moeten verhuizen. En vraag me dus serieus af of jij een plek voor hem kan vinden waar hij beter af is dan bij jou.
Ik ga hem ffe aanpassen naar mijn eigen idee :)

- is erg gereserveerden heeft een tijdje nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan in principe 2 nachten alleen zijn zo nu en dan. ( dan loop je geen risico met plassen in huis met een luikje)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee) maar dit gebeurd denk ik niet met een kattenluik want meneer doet graag zijn zaakje buiten!
- Is snel op zijn gemak met gebruik van Feliway spray
- Is een plezierige kat en maakt graag babbeltjes met je

O-)

zo zie ik hem :)

Ik ben zeker de verplichting aangegaan. Maar zoals je boven al hebt gelezen is mijn leven toch wat veranderd en als ik dit vorig jaar überhaupt had durven dromen. Dan had ik ook een andere keuze gemaakt denk ik.

Maar ik weet zeker hij heeft vast snel ergens een goeie plek. Het is echt een buitenkat. Dus ook al is het een gezin met meerdere personen als hij lekker buiten kan en zijn eigen "space" heeft is er niks aan de hand ik weet het zeker. Als ik hier een kattenluik zou kunnen nemen is er ook al minder aan de hand denk ik. Alleen dan ben ik toch nog iets te lang/vaak van huis af.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 6 september 2012 @ 22:12:30 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116480472
Wat sneu. Ik ga eens kijken of ze hier nog een kat willen, aandacht genoeg voor hem hier iig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_116480512
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik ga hem ffe aanpassen naar mijn eigen idee :)

- is erg gereserveerden heeft een tijdje nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan in principe 2 nachten alleen zijn zo nu en dan. ( dan loop je geen risico met plassen in huis met een luikje)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee) maar dit gebeurd denk ik niet met een kattenluik want meneer doet graag zijn zaakje buiten!
- Is snel op zijn gemak met gebruik van Feliway spray
- Is een plezierige kat en maakt graag babbeltjes met je

O-)

zo zie ik hem :)
En dit lijstje kun jij hem niet bieden?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 september 2012 @ 22:14:32 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116480597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat geeft dat nog? TS wil hem niet, dus een ander huis is hoe dan ook beter voor de kat.
pi_116480686
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat geeft dat nog? TS wil hem niet, dus een ander huis is hoe dan ook beter voor de kat.
Hooo! ik zeg niet dat ik hem niet wil. Mijn geluk staat zijn geluk in de weg.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kan hier geen kattenluik nemen. Woningbouw gedoe enzo. Maar dan nog ben ik te vaak van huis af ben ik bang.

Die paar keer plassen was denk ik gewoon samenkomst van alleen zijn en niet naar buiten kunnen :@ het is geen probleemkat. Gewoon een hele leuke kat met een eigenwijs tikkeltje bekakt karakter wat hartstikke grappig is als je hem beter leert kennen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 22:23:59 #232
163650 Greys
pi_116481151
Zou ie met een andere kat kunnen/willen denk je?
Hoe ging dat in het asiel, zat ie toen bij andere katten?

Niet dat ik hem kan nemen, maar da's ook belangrijke info voor eventuele geïnteresseerden :)
Of je daar een idee over hebt. Is lastig, weet ik, omdat je dat moeilijk kunt inschatten, maar wie weet heb je toch wat info erover.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116481253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Zou ie met een andere kat kunnen/willen denk je?
Hoe ging dat in het asiel, zat ie toen bij andere katten?

Niet dat ik hem kan nemen, maar da's ook belangrijke info voor eventuele geïnteresseerden :)
Of je daar een idee over hebt. Is lastig, weet ik, omdat je dat moeilijk kunt inschatten, maar wie weet heb je toch wat info erover.
Nou ehm... hij slacht hier andere katten af in de tuin... hij is nogal "waaks"

Maar ik weet niet hoe het met een kat in huiselijke kringen gaat? Misschien is het met een poes anders dan een kater?
  donderdag 6 september 2012 @ 22:28:25 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116481408
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Nou ehm... hij slacht hier andere katten af in de tuin... hij is nogal "waaks"

Maar ik weet niet hoe het met een kat in huiselijke kringen gaat? Misschien is het met een poes anders dan een kater?
Dat is niet te vergelijken, inderdaad. Ik denk dat je dat gewoon zou moeten proberen, mocht het zo ver komen. Misschien doet een kattenvriend hem juist wel supergoed.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 22:31:47 #235
163650 Greys
pi_116481565
Van mijn bengaal zeiden de vorige eigenaars die hem in het asiel gooiden ook dat ie absoluut niet met andere katten kon. Vervolgens zeiden de mensen in het asiel 'kijk maar, zit gewoon in een soort huiskamer met meerdere katten, gaat prima'.
Maar goed volgens de vorige eigenaars moest ie ook perse naar buiten kunnen en bij mij wil ie niet naar buiten :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116481765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Van mijn bengaal zeiden de vorige eigenaars die hem in het asiel gooiden ook dat ie absoluut niet met andere katten kon. Vervolgens zeiden de mensen in het asiel 'kijk maar, zit gewoon in een soort huiskamer met meerdere katten, gaat prima'.
Maar goed volgens de vorige eigenaars moest ie ook perse naar buiten kunnen en bij mij wil ie niet naar buiten :') _O-
oooh ahaha nouja dan valt er dus vanalles te proberen!! :D

quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken, inderdaad. Ik denk dat je dat gewoon zou moeten proberen, mocht het zo ver komen. Misschien doet een kattenvriend hem juist wel supergoed.
Ja een partner in crime :D geweldig!
pi_116482363
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Maar ik weet zeker hij heeft vast snel ergens een goeie plek.
Ik vind het haast een gewaagde uitspraak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 23:08:06 #238
163650 Greys
pi_116483420
Ik hoop ergens niet dat ie terug moet naar het asiel. Want ook al is de 'regel' goed en zeer logisch, dat zij willen weten waar de geadopteerde dieren blijven, het zou wel heel klote zijn als ie nu een lekker huisje gewend is en daar in een hokje zou komen weer :{

Dus ik ben erg benieuwd naar wat het asiel gaat zeggen morgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116483938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ergens niet dat ie terug moet naar het asiel. Want ook al is de 'regel' goed en zeer logisch, dat zij willen weten waar de geadopteerde dieren blijven, het zou wel heel klote zijn als ie nu een lekker huisje gewend is en daar in een hokje zou komen weer :{

Dus ik ben erg benieuwd naar wat het asiel gaat zeggen morgen.
Aan de andere kant weten we dan wel zeker (voor zover je dat zeker kan weten) dat de kat goed terecht zal komen. Mensen die dieren uit het asiel halen gaan meestal niet over 1 nacht ijs.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 23:23:41 #240
163650 Greys
pi_116484117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Aan de andere kant weten we dan wel zeker (voor zover je dat zeker kan weten) dat de kat goed terecht zal komen. Mensen die dieren uit het asiel halen gaan meestal niet over 1 nacht ijs.
Nou ja, niet lullig bedoeld, maar Pam haalde hem ook uit het asiel ;)
En ook die ging niet over één nacht ijs. En toch dit...

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant hoop ik stiekem dat het asiel het goed vindt dat ze zelf een geschikte adoptant zoekt, dat aan hen doorgeeft en dat een geweldige FOK!ker de kat dan neemt zodat we nog updates enzo krijgen en dat het heel erg goed gaat en iedereen nog lang en gelukkig leeft zonder dat Dazzle weer achter asieltralies komt :@

/droomscenario
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116484284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, niet lullig bedoeld, maar Pam haalde hem ook uit het asiel ;)
En ook die ging niet over één nacht ijs. En toch dit...

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant hoop ik stiekem dat het asiel het goed vindt dat ze zelf een geschikte adoptant zoekt, dat aan hen doorgeeft en dat een geweldige FOK!ker de kat dan neemt zodat we nog updates enzo krijgen en dat het heel erg goed gaat en iedereen nog lang en gelukkig leeft zonder dat Dazzle weer achter asieltralies komt :@

/droomscenario
Op zich zou dat het mooiste zijn voor Dazzle inderdaad.
Maar in het asiel hebben ze het lang zo slecht nog niet :P En die tralies ziet ie de eerste paar weken, daarna kan hij lekker lopen en doen :)

Maar goed, we zien het wel.
  vrijdag 7 september 2012 @ 01:33:47 #242
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_116487244
Heey Pam en Dazzle,

Strega heeft het nodige gedaan voor Dazzle met homeopathie en ik het nodige in jouw huis en tuintje. Graag gedaan!
Nu de situatie verandert is (gelukkig in jouw voordeel) laat je ons wel weten dat je behoefte hebt aan tuintegels, maar niet dat Dazzle herplaatst gaat worden. WTF! Wij hadden liever eerst gehoord dat er iets speelt met Dazzle. |:(

Wij gaan er een nachtje over slapen.

P&S
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 01:56:49 #243
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_116487411
Pam, ik vind het jammer. Gemiste kans. Ik heb je geholpen met Dazzle. Pagan met verschillende dingen. Een paar maanden geleden geeft hij je de tip voor tegels, (voor je tuin die nog af moet) daar reageer je niet op. Tot vanavond, dat vervoer een probleem is. Je hebt een vriend met auto...... 8)7
Had een paar maanden geleden contact op genomen, dan hadden we waarschijnlijk Dazzle graag genomen als het klikt. En was hier wel een buurman geweest met een aanhanger waarschijnlijk.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_116490673
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef Strega het volgende:
Pam, ik vind het jammer. Gemiste kans. Ik heb je geholpen met Dazzle. Pagan met verschillende dingen. Een paar maanden geleden geeft hij je de tip voor tegels, (voor je tuin die nog af moet) daar reageer je niet op. Tot vanavond, dat vervoer een probleem is. Je hebt een vriend met auto...... 8)7
Had een paar maanden geleden contact op genomen, dan hadden we waarschijnlijk Dazzle graag genomen als het klikt. En was hier wel een buurman geweest met een aanhanger waarschijnlijk.
dit zijn reacties waarvan ik persoonlijk vind dat deze ook prive kunnen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:12:33 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116492494
Je mag hem wat mij betreft wel bij ons langsbrengen als je dat een optie vindt, als hij het goed kan vinden met mijn poezen wil ik hem best opvangen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:24:53 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116494637
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 september 2012 01:33 schreef Pagan het volgende:
Heey Pam en Dazzle,

Strega heeft het nodige gedaan voor Dazzle met homeopathie en ik het nodige in jouw huis en tuintje. Graag gedaan!
Nu de situatie verandert is (gelukkig in jouw voordeel) laat je ons wel weten dat je behoefte hebt aan tuintegels, maar niet dat Dazzle herplaatst gaat worden. WTF! Wij hadden liever eerst gehoord dat er iets speelt met Dazzle. |:(

Wij gaan er een nachtje over slapen.

P&S
dan is ze nog niet verplicht om jullie in te lichten. Sterker nog, totaal niet zelfs.
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:31:44 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116494839
Moreel wel, imo
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 12:33:35 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_116494896
Ik denk toch ook dat dit beter verder via PM of mail kan ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:08:38 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116495938
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:31 schreef Catch22- het volgende:
Moreel wel, imo
omdat Strega tips heeft gegeven? Naw. Erg aardig, maar ik snap echt wel dat TS er niet aan heeft gedacht om hen in te lichten. Is ze hen ook niet verschuldigd vind ik.

Maar goed, whuevah.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:09:22 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116495961
Oh sorry Senes ik ben aan het derpen op de telefoon.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:09:44 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116495970
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Catch22- het volgende:
Je mag hem wat mij betreft wel bij ons langsbrengen als je dat een optie vindt, als hij het goed kan vinden met mijn poezen wil ik hem best opvangen.
Maar dit staat wel. Ik ga je er niet voor betalen want dat vind ik een beetje raar, maar als je ons als goede opvang ziet, is hij in principe welkom wat mij betreft (moet ik wel even overleggen thuis).
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 13:15:51 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_116496183
Wat een lief aanbod. Opvang of een vast nieuw mandje? Ik denk dat het wel van belang is dat de kat nu een mooi vast huisje krijgt en niet weer weg hoeft, dat zou ik zo sneu vinden voor de kat. Maar eerst maar afwachten wat het asiel zegt denk ik of was daar al contact mee en heb ik daar overheen gelezen?
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:26:05 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116496533
wat mij betreft vast, indien het klikt met de 2 andere katten en mijn vriendin het een goed idee vindt. Woon vlakbij TS, is ook makkelijk.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:47:47 #254
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_116497281
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

dan is ze nog niet verplicht om jullie in te lichten. Sterker nog, totaal niet zelfs.
Wij verschillen dan van mening, je kunt geen betrokkenheid van mensen vragen om vervolgens selectief dingen weglaten.

Ik reageer verder alleen nog via PM, niet meer hier in het topic. Op onderstaande post na. ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:48:20 #255
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_116497299
Wat een lief aanbod.

quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Maar dit staat wel. Ik ga je er niet voor betalen want dat vind ik een beetje raar, maar als je ons als goede opvang ziet, is hij in principe welkom wat mij betreft (moet ik wel even overleggen thuis).
pi_116497419
Pagan en Strega jullie zijn echt schatten en altijd al geweest, maar zoals anderen ook zeggen dit soort dingen vind ik meer iets voor een prive bericht.

Een paar maanden geleden was ik toch nog niet tot de definitieve keuze gekomen? En jullie hebben honden en katten en Dazzle zit denk ik beter in z'n eentje of bij 1 kat met wie hij wel klikt.

quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Catch22- het volgende:
WAUW! geweldig!
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
wat mij betreft vast, indien het klikt met de 2 andere katten en mijn vriendin het een goed idee vindt. Woon vlakbij TS, is ook makkelijk.
Dit is zeker iets om te proberen mocht het asiel daar mee in stemmen! :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Pagan het volgende:

[..]

Wij verschillen dan van mening, je kunt geen betrokkenheid van mensen vragen om vervolgens selectief dingen weglaten.

Ik reageer verder alleen nog via PM, niet meer hier in het topic.
Is goed

En zoals ook al hier ergens tussen de regels door stond. Ik heb net een operatie gehad aan mijn neus, heb er een infectie overheen en zat gister met knallende koppijn achter de laptop. En sorry ik kan echt niet aan iedereen denken....ben ook maar een mens.
pi_116497429
Hi Pam, ben je al teruggebeld door het asiel? Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat ie een topplek vindt, wellicht wel bij Catch22 als je hem zelf mag herplaatsen. :)
pi_116497523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Obvious5555 het volgende:
Hi Pam, ben je al teruggebeld door het asiel? Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat ie een topplek vindt, wellicht wel bij Catch22 als je hem zelf mag herplaatsen. :)
Hoi nee nog niks gehoord! Ben zelf ook wel benieuwd.

En ben benieuwd hoe hij met andere katten zal zijn in huiselijke kringen. Denk dat hij we extra lang moet wennen dan. Want hij slacht hier elke kat of poes af zoals ik al zei... :P
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:03:02 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116497831
hoe is hij met andere katten dan? of heb je een link naar een post waar je dat uiteenzet?

Mijn katten zijn af en toe ook wel fel naar elkaar, maar niet heel gemeen ofzo.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116497861
En nogmaals iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Ik dus ook.
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Catch22- het volgende:
hoe is hij met andere katten dan? of heb je een link naar een post waar je dat uiteenzet?

Mijn katten zijn af en toe ook wel fel naar elkaar, maar niet heel gemeen ofzo.
Hahahaa ik heb een filmpje ergens tussen staan kan je precies zien hoe hij met andere katten is... :@ ik zoek hem ffe op moment

quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ik ga het eerst regelen met het asiel, dan zou het via fok gaan en dan kijk ik wel als het dan nog niet lukt.

hier kan je zien hoe lief hij is tegen andere katten :7 :

En heb nog een filmpje die moet nog uploaden :P

Het liefst zou ik ook willen dat hij blijft.... maar het gaat gewoon niet. Ik wil hem dat niet aan doen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 15:13:03 #261
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_116500512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Obvious5555 het volgende:
Ik hoop gewoon oprecht dat je een wereldplek voor Dazzle krijgt!
En voor jezelf vind ik het gewoon fijn dat je gezondheid eindelijk wat in de lift zit. En kan me heel goed voorstellen dat je het heerlijk vind een hobby te hebben waarin je je helemaal kunt uitleven. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_116504788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:13 schreef Strega het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon oprecht dat je een wereldplek voor Dazzle krijgt!
En voor jezelf vind ik het gewoon fijn dat je gezondheid eindelijk wat in de lift zit. En kan me heel goed voorstellen dat je het heerlijk vind een hobby te hebben waarin je je helemaal kunt uitleven. :*
Thanks Strega voor deze reactie, lucht nogal op! O+

Nou ik ben zojuist gebeld door het asiel.

Ze vind het goed als ik een plek kan vinden voor Dazzle mits;

Hij over een jaar ofzo niet weer ergens anders heen gaat.
En omdat het een buitenkat is prefereert ze ook mensen die een luikje hebben (mogen / willen zetten)

En het plassen was gewoon dus een keer van eenzaamheid of frustratie maar dat komt ook omdat hij dan niet kan doen wat hij wil doen.

Hopelijk vind ik nu die wereldplek voor Dazzle.

2 poezen in een thuissituatie was waarschijnlijk geen probleem! Maar Dazzle zal dat zelf bepalen of het gaat of niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 07-09-2012 17:30:52 ]
pi_116505000
Na enige twijfel toch een reactie van mijn kant.

Het begint een opvallende trend te worden dat er allerlei irritatie ontstaat op dit forum vooral als het 'bepaalde' onderwerpen gaat. Nu heb ik geen enkele behoefte om een mening te uiten over deze zaak maar in algemeenheid valt het op dat topicstarters vaak impulsief en zonder na te denken over wat de OP te weeg brengt iets op het forum plempen en dan volgen 5 pagina's discussie en verwijten.

Dat is niet nodig en ook grotendeels te voorkomen door als TS eerst eens na te denken wat het forum aan informatie nodig heeft en waar kritische vragen over komen. Probeer daar enige aandacht aan te schenken, desnoods door te zeggen dat je beseft dat het kan spelen maar dat je er niet op in kunt gaan.

Hetzelfde geldt voor veel reacties in het forum, ook hierbij wil ik niemand iets verwijten en als je iets kwijt wilt moet je dat natuurlijk vooral doen.
Ik geef je in overweging je eerst af te vragen wat de meerwaarde is van een post voordat je hem plaatst.

Ik vind het echt bizar te zien hoe dit soort topics in algemeenheid evalueren!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_116505156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef komrad het volgende:
Na enige twijfel toch een reactie van mijn kant.

Het begint een opvallende trend te worden dat er allerlei irritatie ontstaat op dit forum vooral als het 'bepaalde' onderwerpen gaat. Nu heb ik geen enkele behoefte om een mening te uiten over deze zaak maar in algemeenheid valt het op dat topicstarters vaak impulsief en zonder na te denken over wat de OP te weeg brengt iets op het forum plempen en dan volgen 5 pagina's discussie en verwijten.

Dat is niet nodig en ook grotendeels te voorkomen door als TS eerst eens na te denken wat het forum aan informatie nodig heeft en waar kritische vragen over komen. Probeer daar enige aandacht aan te schenken, desnoods door te zeggen dat je beseft dat het kan spelen maar dat je er niet op in kunt gaan.

Hetzelfde geldt voor veel reacties in het forum, ook hierbij wil ik niemand iets verwijten en als je iets kwijt wilt moet je dat natuurlijk vooral doen.
Ik geef je in overweging je eerst af te vragen wat de meerwaarde is van een post voordat je hem plaatst.

Ik vind het echt bizar te zien hoe dit soort topics in algemeenheid evalueren!
Discussies ben ik sowieso geen fan van.

Ik snap je post wel maar de andere helft snap ik ook weer niet.
Maar ik respecteer je mening wel.

De kritische vragen die kwamen al voordat ik nog maar iets had gepost over het onderwerp van gisteren.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2012 @ 17:57:56 #265
163650 Greys
pi_116506269
Als iemand mijn hond nu op MP zou zien staan kreeg ook ik kritische vragen, geloof me ;)

Anyway, fijn dat het asiel wat heeft laten weten!
Hadden ze niet als voorwaarden ook dat zij te horen krijgen waar Dazzle heen gaat? En zeiden ze nog iets over wel of geen geld voor mogen vragen? Gewoon uit eigen nieuwsgierigheid :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2012 @ 18:01:12 #266
163650 Greys
pi_116506348
Oh en zeiden ze iets over eventueel terug naar het asiel als jij niemant kunt vinden?
Ik snap hun opmerking wel dat ie bij de volgende eigenaar niet wéér na een jaar weg moet, maar dat kan niemand beloven lijkt me? Straks gaat het voor geen meter met een andere kat oid, en dan? Terug naar jou? Of het asiel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116510285
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
Oh en zeiden ze iets over eventueel terug naar het asiel als jij niemant kunt vinden?
Ik snap hun opmerking wel dat ie bij de volgende eigenaar niet wéér na een jaar weg moet, maar dat kan niemand beloven lijkt me? Straks gaat het voor geen meter met een andere kat oid, en dan? Terug naar jou? Of het asiel?
Ik ga eerst een andere baas zoeken. Mocht het echt niet lukken dan kan hij via het asiel weer ergens anders heen. En ja ze willen weten wie de nieuwe baas is ivm met de chip op naam zetten zei ze.

En geld heeft ze het niet over gehad.
Ik zou het wel gewoon tof vinden als mensen de spullen van Dazzle willen overnemen voor een normaal bedrag.
Maar dat gaat niet over de kat :) dat gaat over de spullen dat is gewoon aan mij en de volgende baas. En zei hoeven dan geen nieuwe spullen aan te schaffen ^^
pi_116511023
En als die mensen de spullen wel graag willen hebben maar er niet voor willen betalen, dan krijgen ze het niet?
pi_116511099
Tenzij je echt design spul hebt, zou ik die spulletjes er gewoon bijgeven eerlijk gezegd (en zelfs bij duur spul zou 't mij weinig uitmaken). Het gaat er toch om dat Dazzle een zo goed mogelijke start bij zijn nieuwe baasje heeft? Zonder z'n vertrouwde spulletjes gaat dat vast nog lastiger worden.
pi_116511193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Holyme het volgende:
Tenzij je echt design spul hebt, zou ik die spulletjes er gewoon bijgeven eerlijk gezegd. Het gaat er toch om dat Dazzle een zo goed mogelijke start bij zijn nieuwe baasje heeft? Zonder z'n vertrouwde spulletjes gaat dat vast nog lastiger worden.
Lijkt mij ook. Als je denkt aan het geluk en welzijn van Dazzle zou ik daar geen halszaak van maken. Sowieso is het nu tweedehands dus minder waard dan het bedrag wat jij eraan hebt uitgegeven.
pi_116511372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Holyme het volgende:
Tenzij je echt design spul hebt, zou ik die spulletjes er gewoon bijgeven eerlijk gezegd (en zelfs bij duur spul zou 't mij weinig uitmaken). Het gaat er toch om dat Dazzle een zo goed mogelijke start bij zijn nieuwe baasje heeft? Zonder z'n vertrouwde spulletjes gaat dat vast nog lastiger worden.
Dat bedoel ik :)
pi_116511620
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Als je denkt aan het geluk en welzijn van Dazzle zou ik daar geen halszaak van maken. Sowieso is het nu tweedehands dus minder waard dan het bedrag wat jij eraan hebt uitgegeven.
Ja daarom zei ik ook alleen dat ik het tof zou vinden :)
pi_116511849
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ja daarom zei ik ook alleen dat ik het tof zou vinden :)
Dat klinkt al een stuk minder definitief als je het eerst postte (en blijkbaar op MP ook).
pi_116513741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat klinkt al een stuk minder definitief als je het eerst postte (en blijkbaar op MP ook).
Ja ik heb ook aangegeven dat ik dat zei omdat mensen er dan over na gaan denken. En ik heb ook gezegd op mp dat dat ik veel meer heb uitgegeven voor alles in aanschaf dan dat bedrag :)

En het is echt geen design! Gewoon speeltjes, puzzel, dekentjes kattebak, hengeltjes, katkrabpaal, hangmat, een fleece deken waar hij helemaal gek op is.
pi_116604790
pi_116744952
Wat fijn dat Dazzle een nieuw en goed huis gaat vinden. Ik hoop dat het klikt, hij heel erg gelukkig wordt op zn nieuwe plek en het zou top zijn als we nog wat over hem vernemen :) *O*
pi_116861136
En, is Dazzle al verhuisd?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 16 september 2012 @ 22:05:36 #278
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116870465
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef Cat22 het volgende:
En, is Dazzle al verhuisd?
:Y
Heeft al een paar dappere schreden gezet in z'n nieuwe huis.
En heeft ontdekt dat je heel goed bovenop een expansievat kan zitten als uitkijkpost. :D _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 17 september 2012 @ 11:31:29 #279
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116883838
Dagje verder, nieuwe ontwikkelingen. :P
Hij loopt nu gewoon met m'n nichtje mee haar badkamer in. :D
En ze heeft 'm kunnen oppakken en knuffelen.
Dus de signalen zijn positief na krap 2 dagen. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 12:07:02 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_116884888
Oh wat super om te horen O+ Bedankt voor de updates :*
pi_116885048
Dat klinkt heul niet meer als een schuwe, moeilijke kat. :o.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116916588
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Misstique het volgende:
Dat klinkt heul niet meer als een schuwe, moeilijke kat. :o.
Zoeen heb ik ook via FOK!; hij zou schuw zijn en zich verstoppen maar hij lag pontificaal bovenop de koelkast O+
En ik had het nog aan niemand verteld omdat ik dacht "ze zien m toch niet" :') :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 september 2012 @ 23:16:30 #283
163650 Greys
pi_116916597
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
Dagje verder, nieuwe ontwikkelingen. :P
Hij loopt nu gewoon met m'n nichtje mee haar badkamer in. :D
En ze heeft 'm kunnen oppakken en knuffelen.
Dus de signalen zijn positief na krap 2 dagen. *O*
Wauwie wauw :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')