Maar dit staat wel. Ik ga je er niet voor betalen want dat vind ik een beetje raar, maar als je ons als goede opvang ziet, is hij in principe welkom wat mij betreft (moet ik wel even overleggen thuis).quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Catch22- het volgende:
Je mag hem wat mij betreft wel bij ons langsbrengen als je dat een optie vindt, als hij het goed kan vinden met mijn poezen wil ik hem best opvangen.
Wij verschillen dan van mening, je kunt geen betrokkenheid van mensen vragen om vervolgens selectief dingen weglaten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dan is ze nog niet verplicht om jullie in te lichten. Sterker nog, totaal niet zelfs.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar dit staat wel. Ik ga je er niet voor betalen want dat vind ik een beetje raar, maar als je ons als goede opvang ziet, is hij in principe welkom wat mij betreft (moet ik wel even overleggen thuis).
WAUW! geweldig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Catch22- het volgende:
Je mag hem wat mij betreft wel bij ons langsbrengen als je dat een optie vindt, als hij het goed kan vinden met mijn poezen wil ik hem best opvangen.
Dit is zeker iets om te proberen mocht het asiel daar mee in stemmen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
wat mij betreft vast, indien het klikt met de 2 andere katten en mijn vriendin het een goed idee vindt. Woon vlakbij TS, is ook makkelijk.
Is goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij verschillen dan van mening, je kunt geen betrokkenheid van mensen vragen om vervolgens selectief dingen weglaten.
Ik reageer verder alleen nog via PM, niet meer hier in het topic.
Hoi nee nog niks gehoord! Ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Obvious5555 het volgende:
Hi Pam, ben je al teruggebeld door het asiel? Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat ie een topplek vindt, wellicht wel bij Catch22 als je hem zelf mag herplaatsen.
Hahahaa ik heb een filmpje ergens tussen staan kan je precies zien hoe hij met andere katten is...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Catch22- het volgende:
hoe is hij met andere katten dan? of heb je een link naar een post waar je dat uiteenzet?
Mijn katten zijn af en toe ook wel fel naar elkaar, maar niet heel gemeen ofzo.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ga het eerst regelen met het asiel, dan zou het via fok gaan en dan kijk ik wel als het dan nog niet lukt.
hier kan je zien hoe lief hij is tegen andere katten:
En heb nog een filmpje die moet nog uploaden
Het liefst zou ik ook willen dat hij blijft.... maar het gaat gewoon niet. Ik wil hem dat niet aan doen.
Ik hoop gewoon oprecht dat je een wereldplek voor Dazzle krijgt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Obvious5555 het volgende:
Hi Pam, ben je al teruggebeld door het asiel? Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat ie een topplek vindt, wellicht wel bij Catch22 als je hem zelf mag herplaatsen.
Thanks Strega voor deze reactie, lucht nogal op!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon oprecht dat je een wereldplek voor Dazzle krijgt!
En voor jezelf vind ik het gewoon fijn dat je gezondheid eindelijk wat in de lift zit. En kan me heel goed voorstellen dat je het heerlijk vind een hobby te hebben waarin je je helemaal kunt uitleven.
Discussies ben ik sowieso geen fan van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef komrad het volgende:
Na enige twijfel toch een reactie van mijn kant.
Het begint een opvallende trend te worden dat er allerlei irritatie ontstaat op dit forum vooral als het 'bepaalde' onderwerpen gaat. Nu heb ik geen enkele behoefte om een mening te uiten over deze zaak maar in algemeenheid valt het op dat topicstarters vaak impulsief en zonder na te denken over wat de OP te weeg brengt iets op het forum plempen en dan volgen 5 pagina's discussie en verwijten.
Dat is niet nodig en ook grotendeels te voorkomen door als TS eerst eens na te denken wat het forum aan informatie nodig heeft en waar kritische vragen over komen. Probeer daar enige aandacht aan te schenken, desnoods door te zeggen dat je beseft dat het kan spelen maar dat je er niet op in kunt gaan.
Hetzelfde geldt voor veel reacties in het forum, ook hierbij wil ik niemand iets verwijten en als je iets kwijt wilt moet je dat natuurlijk vooral doen.
Ik geef je in overweging je eerst af te vragen wat de meerwaarde is van een post voordat je hem plaatst.
Ik vind het echt bizar te zien hoe dit soort topics in algemeenheid evalueren!
Ik ga eerst een andere baas zoeken. Mocht het echt niet lukken dan kan hij via het asiel weer ergens anders heen. En ja ze willen weten wie de nieuwe baas is ivm met de chip op naam zetten zei ze.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
Oh en zeiden ze iets over eventueel terug naar het asiel als jij niemant kunt vinden?
Ik snap hun opmerking wel dat ie bij de volgende eigenaar niet wéér na een jaar weg moet, maar dat kan niemand beloven lijkt me? Straks gaat het voor geen meter met een andere kat oid, en dan? Terug naar jou? Of het asiel?
Lijkt mij ook. Als je denkt aan het geluk en welzijn van Dazzle zou ik daar geen halszaak van maken. Sowieso is het nu tweedehands dus minder waard dan het bedrag wat jij eraan hebt uitgegeven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Holyme het volgende:
Tenzij je echt design spul hebt, zou ik die spulletjes er gewoon bijgeven eerlijk gezegd. Het gaat er toch om dat Dazzle een zo goed mogelijke start bij zijn nieuwe baasje heeft? Zonder z'n vertrouwde spulletjes gaat dat vast nog lastiger worden.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Holyme het volgende:
Tenzij je echt design spul hebt, zou ik die spulletjes er gewoon bijgeven eerlijk gezegd (en zelfs bij duur spul zou 't mij weinig uitmaken). Het gaat er toch om dat Dazzle een zo goed mogelijke start bij zijn nieuwe baasje heeft? Zonder z'n vertrouwde spulletjes gaat dat vast nog lastiger worden.
Ja daarom zei ik ook alleen dat ik het tof zou vindenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Als je denkt aan het geluk en welzijn van Dazzle zou ik daar geen halszaak van maken. Sowieso is het nu tweedehands dus minder waard dan het bedrag wat jij eraan hebt uitgegeven.
Dat klinkt al een stuk minder definitief als je het eerst postte (en blijkbaar op MP ook).quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook alleen dat ik het tof zou vinden
Ja ik heb ook aangegeven dat ik dat zei omdat mensen er dan over na gaan denken. En ik heb ook gezegd op mp dat dat ik veel meer heb uitgegeven voor alles in aanschaf dan dat bedragquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk minder definitief als je het eerst postte (en blijkbaar op MP ook).
quote:
Zoeen heb ik ook via FOK!; hij zou schuw zijn en zich verstoppen maar hij lag pontificaal bovenop de koelkastquote:Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef Misstique het volgende:
Dat klinkt heul niet meer als een schuwe, moeilijke kat..
Wauwie wauwquote:Op maandag 17 september 2012 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
Dagje verder, nieuwe ontwikkelingen.
Hij loopt nu gewoon met m'n nichtje mee haar badkamer in.
En ze heeft 'm kunnen oppakken en knuffelen.
Dus de signalen zijn positief na krap 2 dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |