Als je aan reenactment doet. En je wil naar evenementen zijn die vaak in het midden van het land ofin brabant. Dus ja... dan heb je geen hobby meer. En ik kan het zelf niet betalen om er heen te gaan. Dus ik ga met mijn vriend mee. En ik vind jou mening prima, maar mijn mening is ook prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:37 schreef Oognip het volgende:
Tja, naar mijn mening moet je je gewoon aanpassen aan je huisdier. Ik vind het geen speelgoed wat je koopt als je er zin in hebt en zodra je het niet meer nodig hebt het weer weg doet.
Die hobby kun je vast ook op een andere manier uitvoeren, je maakt mij niet wijs dat als je minder vaak naar de andere kant van het land gaat, je dan opeens geen hobby meer hebt.
Dazzle was er toen het niet goed met je ging, nu gaat het beter met je (fijn voor je) en kan ie weer weg.
Dat vertelt ze je ook nietquote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dus je gaat mij niet vertellen dat ik dus thuis moet blijven zitten,
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Je hád alleen echter ook kunnen zeggen "die bepaalde ene hobby kan ik dus niet doen, want ik heb een kat, dus zoek ik een andere leuke hobby want er zijn er genoeg"
Snap ik... Maar er zijn ook maar weinig hobby's die ik kan doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vertelt ze je ook nietNiemand, zelfs.
Want wij doen allemaal leuke dingen, terwijl we katten hebben.
Je hád alleen echter ook kunnen zeggen "die bepaalde ene hobby kan ik dus niet doen, want ik heb een kat, dus zoek ik een andere leuke hobby want er zijn er genoeg"
Dat je dat niet doet, is je goed recht.
Maar het kan wel vragen oproepen uiteraard
Ja oke, nouja ik probeer het gewoon uit te leggen maar misschien heeft dat eigenlijk helemaal geen zin...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het echt oprecht heel erg jammer voor Dazzle
en heel eerlijk, ik weet wél wat het is om chronisch ziek te zijn en om zoveel niet te kunnen, en ik zou er niet aan moeten denken om mijn kat weg te doen na alles waar ze mij doorheen heeft gesleept. Ik gun je echt je hobby en je gezondheid, en ik snap dat het belangrijk is om dingen te doen waar je positieve energie van krijgt, maar ik zou het persoonlijk nooit kunnen, dus ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen dat andere mensen het niet kunnen snappen omdat ze niet chronisch ziek zijn
Je zegt het verkeerd; je eigen welzijn staat bovenaan en daarna komt Dazzlequote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja oke, nouja ik probeer het gewoon uit te leggen maar misschien heeft dat eigenlijk helemaal geen zin...
ik doe het ook niet zomaar 123 met gemak. Heb het er heel vaak over gehad met mijn vriend van hoe moet dat nou en hoe moet ik dat oplossen. Wat moet ik doen etc....
Dus ik heb het er zelf ook niet makkelijk mee. Maar het is gewoon het beste zo.
En daarom neem ik de beslissing. Ik heb echt niet van de een op de andere dag gezegd daaag jij gaat weg. Absoluut niet, langzaam aan ben ik toch een bepaalde conclusie gekomen. Ging er een keer door mn hoofd van misschien moet ik een ander plekje voor hem zoeken. En na een tijdje begon ik steeds meer aan dat idee te wennen. En alle andere opties, dat werd niks. Dus toen werd in mijn opzicht dat de beste oplossing.![]()
Niet leuk, maar wel die oplossing waar ik mij het beste in kan vinden. En waar het welzijn van Dazzle in mijn mening voorop staat. En daarnaast mijn eigen welzijn ook.
Ik heb mijn hele leven al moeten aanpassen aan mijn ziekte, mijn hele leven al om moeten gooien door mijn ziekte. Ik kan zo egoistisch zijn om dazzle gewoon te houden maar hij kan eigenlijk niet eens goed 1 weekend alleen zijn. Ik wil hem niet ongelukkig maken dus daarom gun ik hem een beter plekje bij mensen die misschien maar een paar keer per jaar weg zijn. Inderdaad bij een gezin boven de 30 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd; je eigen welzijn staat bovenaan en daarna komt Dazzle
Ik kan me gelukkig niet voorstellen hoe het is om chronisch ziek te zijn, maar ik kan me wel voorstellen hoe het is als je dingen niet kan doen doordat je dieren hebt. Ik kan vaak zat geen dag weg doordat ik gastgezin ben voor kittens en deze niet lang zonder me kunnen. Meestal ben ik dan ook thuis, maar soms is het nodig dat je er toch even tussenuit gaat en dan zijn er altijd mensen die willen helpen gelukkig.
Ik heb geen idee wat jouw hobby inhoudt maar ik kan me er ene voorstelling van maken. Als jij de weekenden beperkt tot 1 weekend in de maand of weet ik veel wat, dan kan Dazzle daar prima mee omgaan. En in de weekenden dat je je hobby niet kunt uitvoeren kun je vast thuis wel wat doen wat met je hobby te maken heeft.
Je doet een beetje zielig en ik ben echt wel empathisch en begrijp echt wel dat je niet je hele leven aan je huisdier wil aanpassen (of eigenlijk snap ik dat niet maar ik kan me er een voorstelling van maken). Desalniettemin heb je een levend wezen in huis genomen waar je mijn inziens voor moet zorgen tot hij overlijdt.
Maar goed, je gaat er toch niet veranderen en dat is misschien voor Dazzle maar beter ook.
Ik heb er niet eens zo'n probleem mee dat je besluit hem weg te doen, dat is jouw keuze, prima. Maar ik vind het een beetje krom dat je je mening verdedigt door te zeggen 'ja ik ben chronisch ziek en dus snap je het niet als jij dat niet ook bent'. Ik ben ook chronisch ziek en ik snap het nog steeds niet. Dat is mijn punt, je keuze kan beïnvloed worden doordat je ziek bent, zeker, maar het is niet zo alsof mensen het geen egoïstische beslissing mogen vinden puur omdat je chronisch ziek bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja oke, nouja ik probeer het gewoon uit te leggen maar misschien heeft dat eigenlijk helemaal geen zin...
ik doe het ook niet zomaar 123 met gemak. Heb het er heel vaak over gehad met mijn vriend van hoe moet dat nou en hoe moet ik dat oplossen. Wat moet ik doen etc....
Dus ik heb het er zelf ook niet makkelijk mee. Maar het is gewoon het beste zo.
En daarom neem ik de beslissing. Ik heb echt niet van de een op de andere dag gezegd daaag jij gaat weg. Absoluut niet, langzaam aan ben ik toch een bepaalde conclusie gekomen. Ging er een keer door mn hoofd van misschien moet ik een ander plekje voor hem zoeken. En na een tijdje begon ik steeds meer aan dat idee te wennen. En alle andere opties, dat werd niks. Dus toen werd in mijn opzicht dat de beste oplossing.![]()
Niet leuk, maar wel die oplossing waar ik mij het beste in kan vinden. En waar het welzijn van Dazzle in mijn mening voorop staat. En daarnaast mijn eigen welzijn ook.
En ik bedoelde eigenlijk ipv chronisch ziek zijn... alles wat daar bij komt kijken en al 100 dingen niet kunnen doen omdat je ziek bent. En al 100 moeilijke keuzes hebben moeten maken in je leven.
Oh sorry zo bedoelde ik het niet, in mijn ogen is het dat ik door mijn ziekte dus al zoveeel dingen heb moeten afzeggen of niet heb kunnen doen. Ik formuleerde het misschien verkeerd, maar ik wil nu voor mn geluk kiezen en ik wil niet dat mijn geluk het geluk van de kat in de weg staat? klopt het zo beter?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zo'n probleem mee dat je besluit hem weg te doen, dat is jouw keuze, prima. Maar ik vind het een beetje krom dat je je mening verdedigt door te zeggen 'ja ik ben chronisch ziek en dus snap je het niet als jij dat niet ook bent'. Ik ben ook chronisch ziek en ik snap het nog steeds niet. Dat is mijn punt, je keuze kan beïnvloed worden doordat je ziek bent, zeker, maar het is niet zo alsof mensen het geen egoïstische beslissing mogen vinden puur omdat je chronisch ziek bent.
Je was een kasplantquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al moeten aanpassen aan mijn ziekte, mijn hele leven al om moeten gooien door mijn ziekte. Ik kan zo egoistisch zijn om dazzle gewoon te houden maar hij kan eigenlijk niet eens goed 1 weekend alleen zijn. Ik wil hem niet ongelukkig maken dus daarom gun ik hem een beter plekje bij mensen die misschien maar een paar keer per jaar weg zijn. Inderdaad bij een gezin boven de 30 bijvoorbeeld.
En je zegt zelf dat je niet weet wat mijn hobby inhoud hoe kan je dan zeggen dat er vast wel iets is wat ik thuis kan doen wat met mijn hobby te maken heeft? Helaas gaat dat niet lukken.
En die vriendin waar Dazzle gek op is, werkt in het weekend dus die kan ook niet oppassen en 60 km rijden om mijn kat te aaien en te voeren. En sowieso word ie toch bang als ik er niet ben. En als ze niet werkt is ze mee op die hobby. En een andere vriendin kan wel ffe komen kijken maar daar word ie ook weer bang van.
En ik was een kasplant, ik was ongelukkig en neigde naar het depressieve toe en ik bloei nu op.
Prima ik doe hem wel niet weg en ik word wel weer depressiefik zal me aanpassen aan mijn kat.
Dazzle kan daar niet PRIMA mee omgaan dat is nu net het probleem.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen idee wat jouw hobby inhoudt maar ik kan me er ene voorstelling van maken. Als jij de weekenden beperkt tot 1 weekend in de maand of weet ik veel wat, dan kan Dazzle daar prima mee omgaan. En in de weekenden dat je je hobby niet kunt uitvoeren kun je vast thuis wel wat doen wat met je hobby te maken heeft.
nu mag het ook wel weer wat minder aanvallend.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je was een kasplant
Maar goed idee om hem te houden en weer depressief te worden. Doen
Het een lijdt natuurlijk meteen tot het ander
Je probeert het weg doen van Dazzle goed te praten door te zeggen dat het het beste voor hém is en dat het egoïstisch zou zijn om hem te houden. Je bent egoïstisch; je doet hem weg omdat je nu voor je hobby wil gaan. Als je niet egoïstisch was zou je er een middenweg in vinden of een andere hobby zoeken![]()
Niet zo zielig doen. Dit is jouw keuze.
Dat wordt dan best een drama in het begin denk ik, als hij bij nieuwe eigenaars komt die hij niet kent...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef loecje het volgende:
Dazzle is een kat die bang is voor mensen die hij niet kent. Hij kwam doodsbang bij Pam en is daar helemaal opgebloeid. vooral toen hij naar buiten mocht.
wanneer ik op bezoek kom en Pam is erbij dan komt hij gewoon tevoorschijn. wanneer ik een dag speciaal voor de kat bij haar in huis ben omdat Pam weg is (bijvoorbeeld voor haar hobby maar ook regelmatig voor ziekenhuisbezoeken), dan zit hij als een doodsbange kat onder de bank. na een hele dag aanwezig zijn en spelen met een speelhengeltje komt hij voorzichtig tevoorschijn. maar de keer daarop is het weer precies hetzelfde verhaal. Dat is voor Dazzle ook niet leuk.
Dat is ook wel informatie die belangrijk is voor een eventuele nieuwe eigenaar lijkt me:)quote:Hem alleen thuis laten gaat ook niet, voor een paar uurtjes gaat het wel. maar is hij langer alleen dan plast hij het huis onder. dat opzich is het probleem niet, alles is wel schoon te maken. maar het zegt wel dat hij zich totaal niet fijn voelt als alleen is.
Dat is ook heel belangrijk en je kunt jezelf niet wegcijferen voor een huisdier uiteraard.quote:Wat betreft Pam. ik heb haar nog nooit zo vrolijk, blij, vol energie gezien. hoe zoiets in 1 jaar tijd kan veranderen, gelukkig dit keer in positieve zin. ze heeft zelf al een paar keer geprobeerd uit te leggen waardoor dat allemaal komt dus dat zal ik niet nogmaals herhalen.
En ik ben nu door de week altijd thuis, behalve voor een afspraak of een boodschap. En omde weekenden ben ik ook thuis soms 1 nacht weg soms 2. En dan ben ik natuurlijk ook wel eens de stad in oid. als ik die weekenden wel thuis ben. Zoals elk normaal mens en dan is er niks aan de hand. Ik ben echt niet altijd maar de hort op. Maar die weekenden van de hobby komen er dan in de zomer bij en ja dan word het een beetje teveel voor Dazzle. En ik had laatst ook ziekenhuisbezoeken en opnames erbij.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt dan best een drama in het begin denk ik, als hij bij nieuwe eigenaars komt die hij niet kent...
[..]
Dat is ook wel informatie die belangrijk is voor een eventuele nieuwe eigenaar lijkt me:)
Een paar uurtjes gaat dus, maar hoe lang kan je dan wel weg voordat ie gaat plassen? Dat wordt me nog niet duidelijk. Als je geen nacht weg bent maar wel een hele dag, plast hij dan ook?
Soms met 1 nacht weg zijn en meestal met 2 nachten weg zijn. Maar ook niet altijd dus af en toe.
En ik denk dat het dus komt of omdat hij alleen is, of omdat hij niet naar buiten kan. Ik denk dat hij het namelijk prefereert buiten zijn behoeftes te doen.
[..]
Dat is ook heel belangrijk en je kunt jezelf niet wegcijferen voor een huisdier uiteraard.
Echter is er ook een heel grijs gebied tussen ongelukkig depressief thuis zitten en altijd maar de hort op zijn. Dus dat dat wat vragen oproept is niet zo gek maar dat wordt idd uitgelegd
als ik hem na 1 dag onder de bank vandaan krijg dan lukt dat bij de nieuwe eigenaren ook wel. al zal het vast in het begin weer eventjes eng zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt dan best een drama in het begin denk ik, als hij bij nieuwe eigenaars komt die hij niet kent...
ik weet zeker dat het helemaal goed kan komen. En het is nu gewoon nog mijn lieve mormeltje en ik knuffel hem gewoon zoveel ik kan. Ik speel altijd wel even met hem en hij komt ook nogsteeds gezellig bij mij zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat de kat altijd ergens anders waar hij wel gewenst is beter af is. Misschien in overleg met asiel kijken hoe dat het snelst geregeld kan worden. Ik duim voor een gouden mandje voor de arme kat.
Je bedoelt het goed, dat weet ik echt, maar als ik dit lees dan breekt mijn hart juist omdat ik denk 'Ah gut, hij weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt'quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik weet zeker dat het helemaal goed kan komen. En het is nu gewoon nog mijn lieve mormeltje en ik knuffel hem gewoon zoveel ik kan. Ik speel altijd wel even met hem en hij komt ook nogsteeds gezellig bij mij zitten.
En smorgens loopt hij nog altijd spinnend om mij heen.
En als ik de deuren open heb staan als ik ga slapen komt hij ook altijd nog bij mij op bed om mij wakker te maken of lekker gezellig nog even een dutje te doen
Hij is echt niet zielig hoor ^^ en ik hou nu gewoon echt ffe rekening met hoeveel ik weg ben.
Alleen laatst was het met de onverwachte ziekenhuisbezoekjes en de normale dingen erbij even teveel voor hem
Uit medelijden houden gaat ook niet werken. Als je voelt dat je huisdier je tegen je zin beperkt roept dat toch steeds meer irritaties op. Is voor kat en baasje uiteindelijk beide ook niet goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:45 schreef Oognip het volgende:
Juist omdat Dazzle in het begin zo Bang was zou ik hem niet meer weg doen.
Maar goed, zinloze discussie dit.
Dankje voor je begrip! En Dazzle komt echt wel goed terecht hoor. Het word echt niet zo'n drama als bij mij in het begin! ik weet zeker dat het nu allemaal makkelijker en soepeler gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Uit medelijden houden gaat ook niet werken. Als je voelt dat je huisdier je tegen je zin beperkt roept dat toch steeds meer irritaties op. Is voor kat en baasje uiteindelijk beide ook niet goed.
Het is en blijft hartstikke sneu voor Dazzle maar praktisch zijn is de beste aanpak. En dat is je uiterste best doen om een zo goed mogelijk plekje voor hem te vinden.
Het is zo'n prachtig beest. Ben bijna geneigd om te zeggen kom maar hier. Het gaat niet helaas.
Ik ga hem ffe aanpassen naar mijn eigen ideequote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Cat22 het volgende:
He gets, wat een rotsituatie.![]()
Fijn dat het beter met je gaat Pam en ik gun jou je nieuwe leven van harte.
Maar aan de andere kant zit Dazzle, en als ik jouw posts zo lees is het een kat met een fikse gebruiksaanwijzing, wat plaatsing niet makkelijker gaat maken.
- is erg bang en heeft best lang nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan niet alleen zijn (zoekt dus baas die 24 uur per dag thuis is)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee)
Klopt dit lijstje een beetje?
Ik vraag me serieus af of je zo'n baas gaat vinden of dat je concessies moet gaan doen. En dan vraag ik me af of Dazzle toch niet beter af is bij jou. Oké, een keer per maand ongelukkig als jij weg bent (maar wellicht kan iets kalmerends hem hierbij helpen), maar de rest van de tijd ben jij geloof ik veel thuis, waar hij dan weer helemaal blij van wordt.
Want het is toch wat anderen hier ook zeggen: je bent de verplichting aangegaan om voor hem te zorgen, ik vind het ontzettend sneu als hij nu weer zou moeten verhuizen. En vraag me dus serieus af of jij een plek voor hem kan vinden waar hij beter af is dan bij jou.
En dit lijstje kun jij hem niet bieden?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ga hem ffe aanpassen naar mijn eigen idee
- is erg gereserveerden heeft een tijdje nodig om te wennen (druk huishouden met kinderen lijkt me geen optie)
- moet buiten kunnen
- kan in principe 2 nachten alleen zijn zo nu en dan. ( dan loop je geen risico met plassen in huis met een luikje)
- kan gaan plassen in huis (is niet iedere baas blij mee) maar dit gebeurd denk ik niet met een kattenluik want meneer doet graag zijn zaakje buiten!
- Is snel op zijn gemak met gebruik van Feliway spray
- Is een plezierige kat en maakt graag babbeltjes met je
![]()
zo zie ik hem
Wat geeft dat nog? TS wil hem niet, dus een ander huis is hoe dan ook beter voor de kat.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit lijstje kun jij hem niet bieden?
Hooo! ik zeg niet dat ik hem niet wil. Mijn geluk staat zijn geluk in de weg.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat geeft dat nog? TS wil hem niet, dus een ander huis is hoe dan ook beter voor de kat.
Ik kan hier geen kattenluik nemen. Woningbouw gedoe enzo. Maar dan nog ben ik te vaak van huis af ben ik bang.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit lijstje kun jij hem niet bieden?
Nou ehm... hij slacht hier andere katten af in de tuin... hij is nogal "waaks"quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Zou ie met een andere kat kunnen/willen denk je?
Hoe ging dat in het asiel, zat ie toen bij andere katten?
Niet dat ik hem kan nemen, maar da's ook belangrijke info voor eventuele geïnteresseerden
Of je daar een idee over hebt. Is lastig, weet ik, omdat je dat moeilijk kunt inschatten, maar wie weet heb je toch wat info erover.
Dat is niet te vergelijken, inderdaad. Ik denk dat je dat gewoon zou moeten proberen, mocht het zo ver komen. Misschien doet een kattenvriend hem juist wel supergoed.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ehm... hij slacht hier andere katten af in de tuin... hij is nogal "waaks"
Maar ik weet niet hoe het met een kat in huiselijke kringen gaat? Misschien is het met een poes anders dan een kater?
oooh ahaha nouja dan valt er dus vanalles te proberen!!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Van mijn bengaal zeiden de vorige eigenaars die hem in het asiel gooiden ook dat ie absoluut niet met andere katten kon. Vervolgens zeiden de mensen in het asiel 'kijk maar, zit gewoon in een soort huiskamer met meerdere katten, gaat prima'.
Maar goed volgens de vorige eigenaars moest ie ook perse naar buiten kunnen en bij mij wil ie niet naar buiten![]()
Ja een partner in crimequote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, inderdaad. Ik denk dat je dat gewoon zou moeten proberen, mocht het zo ver komen. Misschien doet een kattenvriend hem juist wel supergoed.
Ik vind het haast een gewaagde uitspraak.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker hij heeft vast snel ergens een goeie plek.
Aan de andere kant weten we dan wel zeker (voor zover je dat zeker kan weten) dat de kat goed terecht zal komen. Mensen die dieren uit het asiel halen gaan meestal niet over 1 nacht ijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ergens niet dat ie terug moet naar het asiel. Want ook al is de 'regel' goed en zeer logisch, dat zij willen weten waar de geadopteerde dieren blijven, het zou wel heel klote zijn als ie nu een lekker huisje gewend is en daar in een hokje zou komen weer![]()
Dus ik ben erg benieuwd naar wat het asiel gaat zeggen morgen.
Nou ja, niet lullig bedoeld, maar Pam haalde hem ook uit het asielquote:Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten we dan wel zeker (voor zover je dat zeker kan weten) dat de kat goed terecht zal komen. Mensen die dieren uit het asiel halen gaan meestal niet over 1 nacht ijs.
Op zich zou dat het mooiste zijn voor Dazzle inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, niet lullig bedoeld, maar Pam haalde hem ook uit het asiel![]()
En ook die ging niet over één nacht ijs. En toch dit...
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant hoop ik stiekem dat het asiel het goed vindt dat ze zelf een geschikte adoptant zoekt, dat aan hen doorgeeft en dat een geweldige FOK!ker de kat dan neemt zodat we nog updates enzo krijgen en dat het heel erg goed gaat en iedereen nog lang en gelukkig leeft zonder dat Dazzle weer achter asieltralies komt![]()
/droomscenario
dit zijn reacties waarvan ik persoonlijk vind dat deze ook prive kunnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef Strega het volgende:
Pam, ik vind het jammer. Gemiste kans. Ik heb je geholpen met Dazzle. Pagan met verschillende dingen. Een paar maanden geleden geeft hij je de tip voor tegels, (voor je tuin die nog af moet) daar reageer je niet op. Tot vanavond, dat vervoer een probleem is. Je hebt een vriend met auto......![]()
Had een paar maanden geleden contact op genomen, dan hadden we waarschijnlijk Dazzle graag genomen als het klikt. En was hier wel een buurman geweest met een aanhanger waarschijnlijk.
dan is ze nog niet verplicht om jullie in te lichten. Sterker nog, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:33 schreef Pagan het volgende:
Heey Pam en Dazzle,
Strega heeft het nodige gedaan voor Dazzle met homeopathie en ik het nodige in jouw huis en tuintje. Graag gedaan!
Nu de situatie verandert is (gelukkig in jouw voordeel) laat je ons wel weten dat je behoefte hebt aan tuintegels, maar niet dat Dazzle herplaatst gaat worden. WTF! Wij hadden liever eerst gehoord dat er iets speelt met Dazzle.![]()
Wij gaan er een nachtje over slapen.
P&S
omdat Strega tips heeft gegeven? Naw. Erg aardig, maar ik snap echt wel dat TS er niet aan heeft gedacht om hen in te lichten. Is ze hen ook niet verschuldigd vind ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |