SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:12 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dus...eigenlijk heb je geen reden om te daten met een van de drie.
Kijk er zelf vaak op zo een manier tegenaan: " Ga ik hier een leuke avond mee hebben ja of nee?" En is dat ja, waarom niet een kans gunnen? Zeilen is tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.
[..]
eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.
kut. dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
Kasta komt heel af en toe nog langs.. mag vast niet meer fokken van z'n vriendinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:
Er staan personen in de OP genoemd die alweer een tijdje niet komen..
Kastanova? Skippy22?Techno?
Gelukkig zijn Cue_, macondo, Thornado en ik vaste waarden in dit topic![]()
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:50 schreef Cue_ het volgende:
Aan mij heb je verder weinig in dit topic want ik heb al heel lang niet gedate via datingsites![]()
Ik heb jou niet op Skypequote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:16 schreef Godtje het volgende:
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.
Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Nairua het volgende:
1 word review:
Relatieplanet (RP) Okee.
Paiq / next·lover Tof.
Knuz Kansloos.
Badoo Nog kanslozer.
Parship Duur.
Lexa Okee.
E-Matching ?
Friendscout24 ?
Yellowdate ?
OKcupid Cool, weinig NL.
Pepper Vaag.
FOK! Fotoboek Supertofjes!
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.
Waarom vind je het kansloos?
Lol!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:32 schreef macondo het volgende:
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.
Mijn ervaring is dat lange mails niet echt werken hoor...gewoon kort, max 2 a 3 zinnen, reagerend op iets wat uitspringt op het profiel. De meeste vrouwen hebben echt geen zin om direct al een heel verhaal aan te horen/lezen....althans imho...correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef foreverman het volgende:
In ieder geval, na een lawine van klachten hiertoch maar de frequentie teruggeschroeft en wat langere, persoonlijkere openingsmailtjes verstuurd via RP.
Wat is het toch lastig om een beetje knap openingsmailtje te sturen als oproep en profiel eigenlijk niet zoveel aanknopingspunten geven.
Maar goed, jullie hadden gelijk, 2 dames hebben gereageerd en het eerste contact via hotmail is al weer gelegd. Altijd weer spannend hoe dat gaat lopen en of de klik er een beetje is.
Het trekt wel een bepaalt soort vrouwen aan ja. Maar ik heb ook al heel veel rp-ers op zien staan. Dus niet zoveel verschil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat Badoo eeen bepaalt soort vrouwen aantrekt, en dat zijn niet de dames waar ik intresse heb.
Ik denk dat ze je wel leuk vindtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
Krijg net een bericht binnen:
wil je nog wat vragen ik doe mee aan the online model contestholland's next top model en kan daar een fotoshoot mee winnen heb alleen stemmers nodig om een betere kans te maken zou je willen stemmen via deze link http://www.rtl.nl/reality(...)tie/#inzending/5490/ je zou me er enorm mee helpen volgens mij kan je ook elke dag een keer stemmen hoop dat je dat voor me wil doen xxxx
Oh dus zo werken die talentenjachten tegenwoordig:)![]()
(eigenlijk zou je dit soort mensen gewoon moeten aangeven, maar had het al vaker gehoord)
Ik leek tussen de regels door te lezen, dat je vond dat dit alles was, en of je hiermee het maar moet doen. Gelukkig zag je zelf in, dat er meer vissen in de zee zijn, zoals in je tekst hieronderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.
quote:kut. Dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:
Er staan personen in de OP genoemd die alweer een tijdje niet komen..
Kastanova? Skippy22?Techno?
Gelukkig zijn Cue_, macondo, Thornado en ik vaste waarden in dit topic![]()
@minnemin: niet zo zeuren, je kan niet verwachten dat na 2 klikken de ideale man voor je neus staat!
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.
Als ik iedere dag verhalen wil horen over een gebrèk aan dates, ga ik wel naar een WOW-Lanparty ofzo..
Ja sorry hoor, dat ik nu ook een beetje blijf plakken bij 1 vd dates... Mijn excuus daarvoor. Mocht het op niets uitlopen zal ik ook mijn date verhalen hier iets uitgebreider vertellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
Poging mislukt StBab, volgende keer beter!quote:
Laat je niet verleiden door herinneringen uit het verledenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:
on topic maar dan. Iemand moet het doen.
Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.
Echter:
• 1 kind
• blijven wonen in geboortedorp
• volgens mij wat zweverig new age achtig
Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Datingsites gaan je niet echt makkelijk afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef minnemin het volgende:
wat een butsite is dat Knuz. Stonden wat spelfouten in mijn profiel, sla ik ze op, en weer alles kwijt. *donnerwetter*
Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.Doet me een beetje denken aan alcoholverslavingstherapie. You are a loser, admit it. Its the only way to stop drinking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak"2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee
just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.
Hehe die vreet je met huid en haar op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar"
haha..ben ik ook wel een beetje bang voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehe die vreet je met huid en haar op...
Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:22 schreef Topicspace het volgende:
Na een tijdje lurken zal ik ook maar mijn date ervaring delen.
Ik zit zowel op Piaq als op Badoo omdat ik het te eng vond om op een RP te komen. Dat voelde zo hopeloos aan.
Op paiq zitten veel meisjes die alleen maar gezellig willen kletsen, ook niets mis mee maar mijn ervaring is dat er veel zitten die hun geklaag bij je kwijt willen of die er niet uit zien maar zich wel als god voorstellen.
Badoo is door de bomen het (vreemde) bos niet meer zien, er zit zoveel tuig op. En een hoop poolse sletten die maar al te graag met je willen daten. Dan natuurlijk wel eerst lekker shoppen op jouw kosten, uit eten en dan afsluiten met een filmpje. Volgens vele verhalen hoor je daarna niets meer van ze.
Maar ik heb enkele pogingen gewaagd via Badoo omdat er ook "normale" meiden tussen zitten.
Ik heb nu in totaal 4 dates gehad waarvan 1 wel klikte alleen ze had totaal geen tijd voor een relatie. De daarop volgende 2 andere dates waren echt not done. Ze waren onbeschoft irl of totaal niet spraakzaam. De 4e komt aan op een 2 date. En wel vandaag.
Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)
Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
Ik heb vanavond een date, en ze is écht heel mooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak"2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee
Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?
Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:40 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!
En dan kan je geen wijn meenemen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Topicspace het volgende:
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.
Ooit ook een keer via een datingsite zo een gevonden. Mevrouw had leuke foto's, gesprekken waren leuk. Ga ik op die date, blijkt ze 50 kilo aangekomen te zijn en oude fotos gepost te hebben. Vervolgens hield ze een monoloog van ongeveer een uur, waarna ik heb afgezwaaidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:
on topic maar dan. Iemand moet het doen.
Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.
Echter:
• 1 kind
• blijven wonen in geboortedorp
• volgens mij wat zweverig new age achtig
Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan kan je geen wijn meenemen?
Een glas wijn kan toch wel? En als ze je tweede glas volgiet, weet je dat je kan blijven pitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.
Bloempje/plantje dan toch maar?
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring meequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan kan je geen wijn meenemen?
Wat is dat voor een onzin?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.
Bloempje/plantje dan toch maar?
Valt me toch een beetje tegen dat jij als medicus iemand met twee wijntjes achter zijn kiezen nog in de auto zet. Misschien blaast ie niet over de limiet maar volgens mij is het beste nog steeds niet drinken als je nog moet rijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin?
Je gaat eten, je drinkt er 1 wijntje bij, en daarna mag je er nog 1. (niet in een keer achteroverslaan natuurlijk, want dan ben je inderdaad aardig aangeschoten).
Daarna moet die fles wel leeg zijn, anders laat je het haar leeg maken, of met een stop de (koel)kast in.
Dan kan je toch best om 23:00 naar huis rijden. Dan blaas je helemaal niet posititef hoor, mocht je een alcoholcontrole tegenkomen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring mee
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen dat jij als medicus iemand met twee wijntjes achter zijn kiezen nog in de auto zet. Misschien blaast ie niet over de limiet maar volgens mij is het beste nog steeds niet drinken als je nog moet rijden.
Tja, blijkbaar vindt zij het niet eng, maar of dat voor of tegen haar spreekt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:22 schreef Topicspace het volgende:
Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)
Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
Nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
Je kan ook een rode roos meenemen. Succes verzekerd.
Dan wel haar reactie filmen svp... mooi filmpje voor youtubequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring mee
[youtube[/youtube]quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan wel haar reactie filmen svp... mooi filmpje voor youtube
Wat voor filmpjes dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef picardmike het volgende:
Trouwens ik merk wel dat ik origineel ben op datingsites en 1 van de weinig bent die ook filmpjes meestuurd. Niet dat het werkt ofzo.
Die je boven ziet, liedjes. Had ook is een chick zover gekregen dat ze mij filmpjes op ging sturen, echt romantisch.quote:
Fuck ja. Al zie ik meestal op msn wel wat ze zoal draaien... Ik had onlangs een paar dates met iemand die een vrijwel identieke muziekmaak heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Aan de liefdesmuzieksmaak zie je toch of iemand wat voor je is.
Wel vroeg thuis!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Thornado het volgende:
Net erg leuke date gehad en een zoen op het einde. Het verliep prima zo voor mij. We keep in touch.
Wie gaat er nou op zaterdag daten? Dan ga je toch wat doen met je vrienden? De meeste vrouwen wel althans. Echt (FOK)cing onbegrijpelijk weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Thornado het volgende:
Net erg leuke date gehad en een zoen op het einde. Het verliep prima zo voor mij. We keep in touch.
Ja ik ben al 29, heb niet zo een boeiend uitgaansleven meer elke week. Meer om de 2weken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Silenus het volgende:
Wat doe jij op FOK dan, met je vrienden.
Jongens, geen roos meenemen als je date bij Cue_!quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef picardmike het volgende:
Maar dan nog vrouwen krijg je voor hun 30 op zaterdag als vreemde echt niet geporred voor een date hoor, onmogelijk. Al heette je Romeo Casanova Adonis.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
Ah net weer thuis. Fuck, ze was nog mooier dan op de foto. Zaten erg goed op een lijn en hebben vooral veel om onszelf gelachen. Lang staan zoenen buiten en komende week spreken we zeker weer af.
Mén, wat een verschil met mijn verwachtingen vooraf.
Ik ook niet. Dan zit je de hele tijd in je hoofd aan te hikken tegen het 'kuuttt, morgenvroeg ben ik ZO brak'. Zeker als je dan om half twee (is voor mij wel het tijdstip waarop ik onderhand eens wil gaan slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daten zou ik juist eerder niet doen op een avond waarop ik de volgende ochtend moet werken...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
Ah net weer thuis. Fuck, ze was nog mooier dan op de foto. Zaten erg goed op een lijn en hebben vooral veel om onszelf gelachen. Lang staan zoenen buiten en komende week spreken we zeker weer af.
Echt, we zouden een foto moeten eisen...je hebt nu al minstens 10 x gezegd hoe mooi dat ze isquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
ROFL!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:28 schreef macondo het volgende:
Gisteren trouwens erg freaky. Kom ik in mijn eentje het cafe binnen - vond ik het al wel wat druk voor de tijd van de avond, gooi mijn jas over een tafeltje en twee stoelen ("hebbes") en wil wat bestellen. Date was er nog niet. Draai ik mij om, word ik om de hals gevlogen door mijn broertje. Staat ie daar met al zijn vrienden te drinken.
WTF![]()
("Jij gaat nu weg hier met al je vrienden, of ik ga weg." - zij gingen ergens eten. Pfieuw)
edit: en ik woon niet in een dorp met 1 kroeg of zo..
Haha toch zou ik ook niet willen dat mijn broertje in dezelfde kroeg zou zijn als waar ik een date heb.. Hoe mooi en gewelsig de jongen ook zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Echt, we zouden een foto moeten eisen...je hebt nu al minstens 10 x gezegd hoe mooi dat ze is
Wel tof voor je!!!
[..]
ROFL!!!
maar als ze echt zo mooi is, heb je je nergens om voor te schamen, haha
Zo dadelijk even kijken in welke categorie jij valtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef minnemin het volgende:
LOL! Op het Knuz-forum is een geheel subforum voor vrouwen gewijd aan de vraag 'wat is volslank?'![]()
![]()
http://www.knuz.nl/smf/index.php?board=41.0
lol...die is leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Zo ver ben ik nog lang nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zaterdag avond is echt een top avond om te daten. PicardMike, weet niet wat jij doet dat je geen vrouwen mee kan krijgen op een zaterdag avond, maar dat gaat prima hoor! Vanaf de 27 wordt de vrijdagavond de stapavond (althans, binnen mijn vrienden en date groep).
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Haha, wel minnemin ziet er in ieder geval leuk uit daarom begrijp ik niet helemaal wat ze doet op knuz. Tot 10 minuten geleden was ik er nog nooit geweest maar het lijkt erop dat er vooral ouderen op zitten zo van de leeftijd 35-50... maar goed kan het mis hebben heb ook maar even drie minuten rondgekeken.quote:
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog lang nietEen zwaluw maakt nog geen zomer, een fantastische avond smaakt naar meer maar is nog een wankele basis. Nu wordt het pas echt een beetje moeilijk met doseren..
Tsss..voorkennis, en dan niet delenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Mij god minnemin je hebt wel een heel verhaal gemaakt van je profiel.
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede datequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaan
Dat principe ken ik maar al te goed. 1e date erg geslaagd, 2e date is eigenlijk niets bijzonders. Vind het daarom zelf ook erg leuk dat we rustig aan deden.. Al zijn we vandaag het huis amper uit geweestquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede date
Punt is dat ik wel vaker een goede eerste date heb gehad, en het vervolg toch tegenvalt. Dus ben er nog erg relaxed onder.
Wel kan het al niet meer checken wat ik heb mezelf al weer verwijderd van Knuz. Moet altijd aan het onderstaande denken als ik profieltjes zie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Kan bevestigen voor je ze staat er in ieder geval op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, haha
No dunno? Ietsje jonger sta ik voor open.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh en sta je nog open voor jongere mannen minnemin? Je moet er alleen wel even voor verhuizen you know what I am saying, hmm.
Lijkt me een lastige keuze.....when to quit the othersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Beetje in dubio om alle andere contacten af te kappen nu - misschien mijn profiel maar even inactief zetten..
Haha, spuit elf... maar wel een bad girl hoor zo maar je profiel naar wildvreemde mannen sturen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oooooooooooo je bent helemaal geen Digital_Girl
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.quote:
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.
Er zit een zekere discrepantie tussen de sekse van je gebruikersnaam en je (kennelijk) biologische sekse. Dat is geen toeval maar een bewuste keuze want de gebruikersnaam Digitalgirl heb je zelf uitgekozen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.
Jezus wat een kutmuziek..quote:
Mag ik ook zien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Dat zou ik inderdaad maar even doen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus wat een kutmuziek..
Over zaterdag daten gesproken, toch maar ff checken hoe borderline, de borderliner is
Lastig is dat he. Wanneer wel, wanneer niet. Heb het zelf na date 3 pas gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Beetje in dubio om alle andere contacten af te kappen nu - misschien mijn profiel maar even inactief zetten..
Ik vrees dat je mij verward met iemand die moeite heeft met versieren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef minnemin het volgende:
hey DenWauwelaar, volgens mij is dat sowieso een beetje het probleem van de Als versieren niet zo gemakkelijk gaat-mensen, direct van stap 1 naar stap 3 willen. en dat hele daten, aftasten enzo, dat is -blijkbaar- stap 2
Nooit doen, zeker niet na 1 a 2 dates. Afspreken met anderen vind ik wat anders, dat moet je gewoon ff niet doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Heb deze week een date staan met iemand anders, dat zeg ik natuurlijk wel af. Ik ga maar gewoon eerlijk zijn over de reden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lastig is dat he. Wanneer wel, wanneer niet. Heb het zelf na date 3 pas gedaan.
Afkappen als in - tijdelijk staken van mailen. Er zijn twee vrouwen die nu eigenlijk (terecht) wel van mening zijn dat het tijd is voor een date. Maar dus niet definitief afkappen nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nooit doen, zeker niet na 1 a 2 dates. Afspreken met anderen vind ik wat anders, dat moet je gewoon ff niet doen.
Meningen zijn als anussen, iedereen heeft er één, maar soms is het gewoon poep.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef macondo het volgende:
Afkappen als in - tijdelijk staken van mailen. Er zijn twee vrouwen die nu eigenlijk (terecht) wel van mening zijn dat het tijd is voor een date. Maar dus niet definitief afkappen nee.
O ja. Nu wil ik je echt datenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Fateless het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben.
Zo makkelijk is het dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja. Nu wil ik je echt daten
Dat is jammer voor je. Wat is er gebeurd met dat meisje waar je mee aan het daten was?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoo kan ook de datingsites weer op. Profiel aangemaakt op RP
Het was te weinig voor een relatie, dan moet je je conclusies trekken en ermee stoppen, dat hebben we gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is jammer voor je. Wat is er gebeurd met dat meisje waar je mee aan het daten was?
Hoe oud ben je dan, kloon Fateles?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Fateless het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik zo enorm faal met het hele online dating gebeuren, zit nu op verschillende websites maar ik heb nergens echt succes. Ik krijg af en toe wel berichtjes van iemand en soms reageert iemand wel eens op mij berichtjes maar uiteindelijk haakt iedereen toch weer af op een gegeven moment. Heb in de totaal 2 jaren die ik nu op verschillende dating sites zat nog nooit een ontmoeting of date gehad!
Op RP waar ik momenteel een betaald profiel heb is het helemaal een ramp, krijg zat interesse berichtjes maar als ik dan een berichtje met mijn mail adres terug stuur om in contact te komen hoor ik nooit meer wat.
Nu krijg ik overal goede reacties op mijn foto's dus ben ik geneigd te zeggen dat ik gewoon enorm te kort schiet als het op persoonlijkheid en ervaring met het hele date gebeuren komt.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik erg veel moeite heb met het juiste moment om iemand te vragen eens elkaar in het echt te ontmoeten; vaak schijn ik het te vroeg te vragen waardoor de andere een beetje van mij afschrikt. Andere keren blijf ik te lang hangen bij berichtjes via msn en word ik in een soort digitale friend-zone gedumpt.
Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben. En wellicht maak ik ook te snel de fout dat meeste dames alleen op zoek zijn naar iemand om te praten terwijl ik op zoek ben naar dates of meer.
Als je dat voelt dan straal je dat ook uit. Misschien moet je het ook niet te graag willen? Zie het liever als een plek waar je mensen kan ontmoeten. Hou het niet te serieus, vraag of ze een keer iets willen doen. Kijk vanuit daar hoe dat verder groeit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Fateless het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben. En wellicht maak ik ook te snel de fout dat meeste dames alleen op zoek zijn naar iemand om te praten terwijl ik op zoek ben naar dates of meer.
Je kunt alleen zelf gemaakte berichten versturen als je full member bent ja. Dus als je je e-mailadres wilt doorgeven zul je full member moeten worden. Als gratis member kun je alleen hartjes versturen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Jie_Pie het volgende:
Hoe zit het met contacten leggen op RP zonder full membership?
Iemand heeft een interessebericht verstuurd, maar reageren kan ik niet en als je zelf interesse wilt tonen krijg je zo'n standaard bericht wat je zelf niet eens aan kan passen.
Zo heb je toch geen bal aan die site zonder geforceerd te moeten betalen voor een membership, of ben ik nou gek? :S
Kerels moeten lid zijn, vrouwen kunnen eventueel ook gratis member zijn. Maar in de praktijk merk ik dat vrouwen die betalen een stuk serieuzer zijn. ("Fuck it, ik betaal die 10 euro per maand wel zodat ik zelf ook berichtjes kan sturen én meer fotos kan zien").quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Jie_Pie het volgende:
Hoe zit het met contacten leggen op RP zonder full membership?
Iemand heeft een interessebericht verstuurd, maar reageren kan ik niet en als je zelf interesse wilt tonen krijg je zo'n standaard bericht wat je zelf niet eens aan kan passen.
Zo heb je toch geen bal aan die site zonder geforceerd te moeten betalen voor een membership, of ben ik nou gek? :S
Deels waar, al zitten er best wat pareltjes tussen op Paiqquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Gratis = vrijblijvend = tijdrovend en veel halfslachtig geinteresseerde types a la Paiq.
Was het maar zo. 10 euro kan ik me nog enigzins voorstellen, maar die site vraagt voor één maand membership 30 euroquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef macondo het volgende:
[..]
("Fuck it, ik betaal die 10 euro per maand wel zodat ik zelf ook berichtjes kan sturen én meer fotos kan zien").
Tja, het is het idee wat ik krijg. Ik kan als ik net contact leg het gesprek wel bezig houden en krijg ook wel te horen dat ik gezellig met mensen kan praten maar ik merk gewoon dat ik na een poosje gewoon volledig uitgepraat ben met een persoon. Normaal dus het ideale moment op een keertje een ontmoeting te plannen mits het daar dus niet helemaal mis ga; Ik merk gewoon dat als ik binnen 2 weken naar initiële contact vraag om wat te doen ze meestal een excuus hebben (ondanks dat ze bv week eerder aangeven niks op een zondag te doen hebben) en bij de dames waarbij ik wat langer mee door chat krijg ik meestal als reactie dat ik ze niet verkeerd moet begrijpen en dat ze alleen opzoek zijn naar iemand om mee te praten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je dat voelt dan straal je dat ook uit. Misschien moet je het ook niet te graag willen? Zie het liever als een plek waar je mensen kan ontmoeten. Hou het niet te serieus, vraag of ze een keer iets willen doen. Kijk vanuit daar hoe dat verder groeit.
Absoluutquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Deels waar, al zitten er best wat pareltjes tussen op Paiq
42 euro voor 3 maanden. Misschien 2,5 maand te lang als je snel iemand tegen het lijf loopt met wie het goed klikt, maar verder comfortabel. Geen haast.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef Jie_Pie het volgende:
[..]
Was het maar zo. 10 euro kan ik me nog enigzins voorstellen, maar die site vraagt voor één maand membership 30 euro
Jep, en we kunnen beiden niet wachten eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
[..]
AbsoluutWanneer is je date, komend weekend?
Als je zelf serieus opzoek bent zou ik minder serieuze sites als Badoo en Paiq laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Fateless het volgende:
[..]
Tja, het is het idee wat ik krijg. Ik kan als ik net contact leg het gesprek wel bezig houden en krijg ook wel te horen dat ik gezellig met mensen kan praten maar ik merk gewoon dat ik na een poosje gewoon volledig uitgepraat ben met een persoon. Normaal dus het ideale moment op een keertje een ontmoeting te plannen mits het daar dus niet helemaal mis ga; Ik merk gewoon dat als ik binnen 2 weken naar initiële contact vraag om wat te doen ze meestal een excuus hebben (ondanks dat ze bv week eerder aangeven niks op een zondag te doen hebben) en bij de dames waarbij ik wat langer mee door chat krijg ik meestal als reactie dat ik ze niet verkeerd moet begrijpen en dat ze alleen opzoek zijn naar iemand om mee te praten.
En dan is het bovenste voornamelijke dus op site's zoals Badoo en Paiq. Op de zogenaamde ''serieuze'' dating site's zoals RP en Lexa krijg ik wel interesse/flirt berichtjes maar als ik dan een mailtje terug sturen met mijn email om in contact te komen hoor ik nooit wat. Op berichten die ik gewoon naar andere profielen stuur krijg ik helemaal geen reactie.
Tja, dat is niet te hoog ingezet. Moet lukken. Probeer eens met een kerel te datenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:54 schreef Fateless het volgende:
Tja, wat is serieus? Ik wil gewoon eens met wat mensen echt in contact komen. Als het daarna wat word is dat altijd fijn maar dat hoef niet.
Verder ben ik echt niet zo serieus in een gesprek dan als ik me hier voor doe maar dit zit me op het moment gewoon even dwars.![]()
En wat ik weet van RP is dat je alleen kan reageren op berichten als je betaald, dus ik moet wel een mail adres in me berichten sturen want de meeste dames waarvan ik een interesse berichtje krijg zijn dat niet.
En ik ben 24.
Tsja, niet iedereen is zo'n feestneus en grapjurk als jij...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb inderdaad de indruk dat je ook niet zo'n spannend persoon bent en gewoon iets te serieus.
Met wie praat je in het echte leven? En waarover? Zoek een beetje die types op. En maak eens wat grapjes.
Ik bedoelde het niet arrogant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen is zo'n feestneus en grapjurk als jij...
Ik heb trouwens helemaal niet zo de indruk dat ie niet spannend is. Alleen een beetje negatief("oninteressant persoon").
In twee jaar tijd geen date kunnen regelen, daar moet meer aan de hand zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen is zo'n feestneus en grapjurk als jij...
Ik heb trouwens helemaal niet zo de indruk dat ie niet spannend is. Alleen een beetje negatief("oninteressant persoon").
Misschien ziet ie er niet als Johnny Depp uit, dat helpt meestal ook niet echt...quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef macondo het volgende:
[..]
In twee jaar tijd geen date kunnen regelen, daar moet meer aan de hand zijn hoor.
Daarbij, bijna iedere man die er normaal uit ziet en zich normaal een beetje kan gedragen kan altijd wel een date vinden.....zo moeilijk is het echt allemaal niet. Vrouwen willen graag een beetje veroverd worden, maar ze WILLEN het gewoon welquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:19 schreef Fateless het volgende:
Jullie moeten me niet verkeerd begrijpen, ik denk helemaal niet de hele tijd negatief hoor. Dit is meer een beetje de laatste dagen als resultaat van die 2 jaar.
Nee, ik ben ook zeker geen Johnny Depp, maar naar horen zeggen van vrienden (ook vrouwelijke) zie ik er gewoon prima uit.![]()
Leeftijd speelt een rol. Vrouwen van 22 gaan gewoon elke week uit, of zien zat kerels bij studie of school. Onder de 22 vind ik datingsites een beetje... sneu..quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Daarbij, bijna iedere man die er normaal uit ziet en zich normaal een beetje kan gedragen kan altijd wel een date vinden.....zo moeilijk is het echt allemaal niet. Vrouwen willen graag een beetje veroverd worden, maar ze WILLEN het gewoon wel
Eens, zodra je boven de 25 bent worden je mogelijkheden om in het echte leven vrouwen te ontmoeten een stuk kleiner voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Leeftijd speelt een rol. Vrouwen van 22 gaan gewoon elke week uit, of zien zat kerels bij studie of school. Onder de 22 vind ik datingsites een beetje... sneu..
'T is maar net hoe veel je jezelf inzet om mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef Q. het volgende:
Eens, zodra je boven de 25 bent worden je mogelijkheden om in het echte leven vrouwen te ontmoeten een stuk kleiner voor de meeste mensen.
Waarmee je eigenlijk zegt dat je je dan meer dient in te zetten dan wanneer je 25- bent.. en dus is het moeilijker met dezelfde inzet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
'T is maar net hoe veel je jezelf inzet om mensen te leren kennen.
Tuurlijk, je wordt niet meer automagisch uitgenodigd voor stapavonden elk weekend. Maar het is nog geen reden om het maar op een datingsite te proberen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Cue_ het volgende:
Waarmee je eigenlijk zegt dat je je dan meer dient in te zetten dan wanneer je 25- bent.. en dus is het moeilijker met dezelfde inzet.
Een datingsite is gewoon uitbreiding van je mogelijkheden. Het is geen vervanging.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk, je wordt niet meer automagisch uitgenodigd voor stapavonden elk weekend. Maar het is nog geen reden om het maar op een datingsite te proberen.
Als je het zo gebruikt is er ook niks mis mee hoor, maar dat is een andere insteek dan "Ik kom weinig vrouwen tegen dus ik ga het op datingsites proberen". Ik geloof nl. niet dat datingsites er ook maar enig belang in hebben dat jij er een leuke relatie aan over houdt. Daarnaast geloof ik sterk dat heel veel mensen bij een date die tegenvalt maar settlen bij die persoon omdat 'ie 'op papier' goeie specs heeft. Dat is net zo iets als dat mensen bij zichzelf proberen te verantwoorden dat ze voor een duurder product gekozen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Een datingsite is gewoon uitbreiding van je mogelijkheden. Het is geen vervanging.
Datingsites willen gewoon een vaste plek winnen en houden op dit gebied. Dat mensen vervolgens niet binnen een week de partner van hun leven hebben gevonden - tja, daar hoeven ze weinig voor te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
Ik geloof nl. niet dat datingsites er ook maar enig belang in hebben dat jij er een leuke relatie aan over houdt.
We hebben een project gedaan met een dating site en de eigenaars daarvan zijn er ook heel eerlijk in dat het ze prima uitkomt dat mensen steeds terug blijven komen. Als ze iedereen aan een relatie helpen, heb je in no time geen markt meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef macondo het volgende:
Datingsites willen gewoon een vaste plek winnen en houden op dit gebied. Dat mensen vervolgens niet binnen een week de partner van hun leven hebben gevonden - tja, daar hoeven ze weinig voor te doen.
Duh.. ik sprak een kapper die vertelde dat het hem heel goed uitkwam dat het haar blijft groeien, anders had hij in no-time geen markt meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
We hebben een project gedaan met een dating site en de eigenaars daarvan zijn er ook heel eerlijk in dat het ze prima uitkomt dat mensen steeds terug blijven komen. Als ze iedereen aan een relatie helpen, heb je in no time geen markt meer.
Ja, maar itt tot dating sites doet je kapper er niet alles aan om te zorgen dat je haar blijft groeienquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef macondo het volgende:
Duh.. ik sprak een kapper die vertelde dat het hem heel goed uitkwam dat het haar blijft groeien, anders had hij in no-time geen markt meer.
De meeste berichtjes van gratis leden die ik krijg op RP zijn van nep accounts.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:54 schreef Fateless het volgende:
Tja, wat is serieus? Ik wil gewoon eens met wat mensen echt in contact komen. Als het daarna wat word is dat altijd fijn maar dat hoef niet.
Verder ben ik echt niet zo serieus in een gesprek dan als ik me hier voor doe maar dit zit me op het moment gewoon even dwars.![]()
En wat ik weet van RP is dat je alleen kan reageren op berichten als je betaald, dus ik moet wel een mail adres in me berichten sturen want de meeste dames waarvan ik een interesse berichtje krijg zijn dat niet.
En ik ben 24.
haha alsof datingsites invloed hebben op relaties tussen mensenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar itt tot dating sites doet je kapper er niet alles aan om te zorgen dat je haar blijft groeien
Nee, maar ze zorgen wel dat ze je niet te actief gaan helpen. Dat slimme koppelen wat sommige claimen te doen is echt een wassen neus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef macondo het volgende:
haha alsof datingsites invloed hebben op relaties tussen mensen
Hoezo, heb je je moeder gevonden op een datingsite?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zitten alleen maar gestoorde wijven op datingsites
Ik weet niet wat voor berichtjes je stuurt, maar ik zou eens proberen om een kort maar krachtig berichtje te sturen waaruit blijkt dat je haar profiel ook echt hebt gelezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:19 schreef Fateless het volgende:
Jullie moeten me niet verkeerd begrijpen, ik denk helemaal niet de hele tijd negatief hoor. Dit is meer een beetje de laatste dagen als resultaat van die 2 jaar.
Nee, ik ben ook zeker geen Johnny Depp, maar naar horen zeggen van vrienden (ook vrouwelijke) zie ik er gewoon prima uit.![]()
Het is toch geen sollicitatie gesprek?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Fateless het volgende:
Nou, ik stuur meestal korte berichtjes waarin ik zeg dat ik hun profiel gelezen heb en graag in contact wil komen met die persoon om meer te weten.
Ben ik nou de enige die dat eindeloze mailen op zulke sites enorm saai vind? Je kent elkaar helemaal niet en dan ga je weetjes uit zitten wisselen. Ik vind het nogal zonde van mijn tijd, de kans is aanwezig dat je elkaar dan een maand later ziet en het gewoon nix is ( zoals het meestal is)quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je zelf serieus opzoek bent zou ik minder serieuze sites als Badoo en Paiq laten voor wat het is.
Misschien werkt het als je op RP/Lexa juist wat langer mailt voordat je over gaat tot het geven van je email adres. Dat kan vrouwen afschrikken. Geeft een beetje een wanhopig en/of player beeld af.
Ik las eerder de vergelijking met een sollicitatieegesprek. Als het daarop begint te lijken, is deze jongen dicht bij de verwijderknop.
Hoe oud ben je trouwens?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zitten alleen maarveel gestoorde wijven op datingsites
Oh, jij hebt nog hoop?quote:
Och, ik vind de gestoorde wijven nog niet het meest storende element. Dat vind ik nog wel vermakelijk.quote:
Wat is dan het meest storende element ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Och, ik vind de gestoorde wijven nog niet het meest storende element. Dat vind ik nog wel vermakelijk.
Saaie, voorspelbare, zeurderige, middelmatige wijven die in kolonies op dit soort sites zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is dan het meest storende element ?
Tja, jouw keuze: of 28 euro betalen of geen kans op liefde...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ja ach, en zodra je wel lid bent krijg je ook geen interesseberichtjes meerquote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
Waarom krijg ik nou een interesseberichtje? Kanknie op reageren op RP.En ik weiger fullmember te worden voor dat geld.... *denk denk delibereer*
[edit] probeer op mijn beurt interesse naar hem te verzenden, via een omweg. lukt niet door een foutmelding. aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ik wel. En Minnemin ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, en zodra je wel lid bent krijg je ook geen interesseberichtjes meer
Natuurlijk, mannen moeten toch eerst een draak doden voordat ze met een vrouw verder mogen?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat een ander het wel betaalt, zodat jij het niet hoeft te doen is prima?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen moeten toch eerst een draak doden voordat ze met een vrouw verder mogen?Voor het douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds isquote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
[edit] probeer op mijn beurt interesse naar hem te verzenden, via een omweg. lukt niet door een foutmelding. aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ik zou zeggen gooi je RP nummer even hier neer en de interesse berichten en mailtjes stromen binnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef foreverman het volgende:
[..]
Het kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds is![]()
Misschien ben ik het wel![]()
Het lijkt erop dat dat niet meer werkt. Krijg al twee dagen een foutmelding en iemand hier eerder ook al.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef foreverman het volgende:
et kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds is![]()
Goed dat ze die omweg blokkeren, ik betaal niet voor niksquote:Op woensdag 2 november 2011 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dat niet meer werkt. Krijg al twee dagen een foutmelding en iemand hier eerder ook al.
Alleen krijg je nu een "oops hier zijn we nog mee aan het werk" ipv.. neem een full abo als je op iemand wil reageren die al op jou heeft gereageerd
Dus jij wil geen interesseberichtjes krijgen van de vrouwtjes die jij wat gestuurd hebt?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Goed dat ze die omweg blokkeren, ik betaal niet voor niks
Ik ben lid en kan dus zien wie wel en niet betalend lid zijn. Ik stuur dus mijn mail adres mee zodat de dames daar op kunnen reageren als ze geen lid zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij wil geen interesseberichtjes krijgen van de vrouwtjes die jij wat gestuurd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Uit nieuwsgierigheid kun je eigenlijk bij een interesse bericht je mail adres mee sturen? Of wat is eigenlijk een interesse bericht op RP?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wel. En Minnemin ook.
@Minnemin, kerels die je een berichtje of interesse sturen zonder mail adres kun je negeren. Die zijn niet intelligent genoeg om te snappen hoe het systeem werkt. Betalende leden kunnen zien wie gratis lid is en wie niet.
Nee, dat kan niet. Is een standaard template mail.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kun je eigenlijk bij een interesse bericht je mail adres mee sturen? Of wat is eigenlijk een interesse bericht op RP?
Wat gewonnen? Een compleet verzorgde vakantie?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Chawi het volgende:
Nou, via RP gewonnen en nu weer verloren.....Lijkt bijna op het echte leven
Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Chawi het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Is een standaard template mail.
Precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.
Ze heeft een liefde gevonden op RP, en weer kwijtgeraakt. [/sherlock modus]quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
... maar wat is er nu gebeurt?
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid leren kennen op RP. Ze is wel 2cm langer dan ik, dat kan nog welTotdat ze hakken aantrekt..
Op een krukje?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!
Ja ik neem overal een kratje bier mee naartoequote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!
Dan doe jij dat toch ook. Was een tijdje terug nog een topic over.. schijnt hip te worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid leren kennen op RP. Ze is wel 2cm langer dan ik, dat kan nog welTotdat ze hakken aantrekt..
Hmm ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch ook. Was een tijdje terug nog een topic over.. schijnt hip te worden.
De kerst zit er ook aan te komenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens kijken
Krijg wel ineens veel berichten van leuke meiden op RP, pfff druk druk
laat haar in de goot lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, druk druk. Als je verschillende lijntjes tegelijk begint, kom je zeker in de knel want over say 2,5 week is het wel tijd om af te spreken. En dat combineert lastigerquote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens kijken
Krijg wel ineens veel berichten van leuke meiden op RP, pfff druk druk
Nee nee, gewoon leuk door blijven daten! Ik heb van het weekend date 6 met mijn leuke meisje. We gaan naar een wijnproeverij (althans, ik ging al, en zij bobtquote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja, druk druk. Als je verschillende lijntjes tegelijk begint, kom je zeker in de knel want over say 2,5 week is het wel tijd om af te spreken. En dat combineert lastiger
Komend weekend date nummer twee met dat mooie meisje. Maar ergens heb ik er toch minder vertrouwen in gekregen. We zullen zien..
Ga je dan alleen proeven (waarbij ik voor mij zie een slokje wijn nemen en dan weer 'uitspugen') of ook een paar glazen drinken?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon leuk door blijven daten! Ik heb van het weekend date 6 met mijn leuke meisje. We gaan naar een wijnproeverij (althans, ik ging al, en zij bobtdat weet ze alleen nog niet)
Als ik wijn ga proeven slik ik het door ook, de afdronk is niet hetzelfde als je het weer uitspuugt. Dus ik zal wel een enkel glaasje wijn drinken ja. Dat haalt ze maar in als we thuis zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ga je dan alleen proeven (waarbij ik voor mij zie een slokje wijn nemen en dan weer 'uitspugen') of ook een paar glazen drinken?
Ik zou nooit aangeschoten met een nuchtere man willen zijn waarmee ik aan het daten ben, slecht plan
Wat wordt het?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
De kerst zit er ook aan te komendus voor die tijd moet men wel voorzien zijn.
Ik ga er zo ook maar een reeks berichten uitgooien
'Ik lig al onder de boom. Kom je me uitpakken?'quote:Op donderdag 3 november 2011 17:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat wordt het?
" Hallo, ik mis nog iets voor bij de Kerstboom..", zoiets?
Te voor de hand liggend, maar hij doet het vast goedquote:Op donderdag 3 november 2011 18:03 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
'Ik lig al onder de boom. Kom je me uitpakken?'
Vind het zelf eigenlijk wel leuk als iemand mij naar iets mee neemt waar ze zelf erg enthousiast over is. Iets wat haar passie is. Meestal gaan ze dan helemaal stralen en kunnen ze honderd uit erover vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te voor de hand liggend, maar hij doet het vast goed
Mn date van as zaterdag wil opeens naar de museumnacht. Eerst dacht ik: vooruit, voor haar. Maar zelf heb ik er niks mee, en ga ik beetje geirriteerd om mij heen kijken. Dus ik dacht: als ik nou 10 jaar met dr getrouwd was, ok. Maar dat ben ik niet, dus gezegd dat als zij heel graag wil, zij zonder mij kan gaan
Lekker saai ben ik he?
Jawel, maar musea vind ik meer iets voor overdag, en meestal ga ik liever niet. Uitzondering zijn technische nerden expo's zoals je (vroeger?) Nint had. Muzieum in Nijmegen is ook wel leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind het zelf eigenlijk wel leuk als iemand mij naar iets mee neemt waar ze zelf erg enthousiast over is. Iets wat haar passie is. Meestal gaan ze dan helemaal stralen en kunnen ze honderd uit erover vertellen.
Ach dat eeuwige "drankje doen" of uit eten gaan gaat ook vervelen, tenminste keer wat orgineels. En je hoeft toch niet de hele nacht te blijven? (hahaha).quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar musea vind ik meer iets voor overdag, en meestal ga ik liever niet. Uitzondering zijn technische nerden expo's zoals je (vroeger?) Nint had. Muzieum in Nijmegen is ook wel leuk.
Hoe dat zo dan ?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Komend weekend date nummer twee met dat mooie meisje. Maar ergens heb ik er toch minder vertrouwen in gekregen. We zullen zien..
Museumnacht is redelijk hip in Amsterdam, daar zal jij je vast niet thuisvoelen..quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar musea vind ik meer iets voor overdag, en meestal ga ik liever niet. Uitzondering zijn technische nerden expo's zoals je (vroeger?) Nint had. Muzieum in Nijmegen is ook wel leuk.
Maar iets met echte kunst, ofzo boeit mij totaal niet. Ik ga alleen maar sjagrijnig rondlopen, niet echt iets voor een date. Nu weet ik wel, dat ze om het op te leuken, een extra filmpje hier, een workshop daar en een iPod route ofzo voor zo'n museumnacht ontwikkelen, maar dat is ff leuk.
Kortom, voor een 1e date vind ik het niets, als het nu mijn vaste vriendin was, wil ik nog wel het risico wagen dat het inderdaad kut is, maar dan weet ik wat ik aan mijn vriendin heb. Aan een date weet je totaal ook niet wat je hebt
Ze is een beetje ziek deze week, de mailtjes zijn niet zo enthousiast.. maar aan de andere kant, dat waren ze vóór de eerste date ook niet.quote:
Wat dat betreft hou ik m'n hart vast voor dit weekend..de mailtjes/smsjes zijn zo enthousiast dat ik bang ben dat de eerste RL-date bijna alleen maar kan tegenvallenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Museumnacht is redelijk hip in Amsterdam, daar zal jij je vast niet thuisvoelen..
[..]
Ze is een beetje ziek deze week, de mailtjes zijn niet zo enthousiast.. maar aan de andere kant, dat waren ze vóór de eerste date ook niet.
Puber!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat dat betreft hou ik m'n hart vast voor dit weekend..de mailtjes/smsjes zijn zo enthousiast dat ik bang ben dat de eerste RL-date bijna alleen maar kan tegenvallen
Meestal na een paar leuke mails/chats als het klikt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef Fateless het volgende:
Hoe lang (of hoe snel) wachten de meeste hier voor het vragen naar een date met iemand? Ik heb al eerder gezegd in dit topic dat ik een beetje moeite heb met het juiste moment in schatten dus ben wel benieuwd naar anderen.
Meestal vraag ik eerst algemeen of ze een keer binnenkort wil afspreken. Als ze dat weigert is het over natuurlijk. Als ze het wel, vraag ik haar of ze die of die dag kan.quote:En als die andere je eerste verzoek afwijst (om wat voor reden dan ook) ga je dan verder naar een volgende of probeer je later nog een keertje?
Na anderhalve week ongeveer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef Fateless het volgende:
Hoe lang (of hoe snel) wachten de meeste hier voor het vragen naar een date met iemand? Ik heb al eerder gezegd in dit topic dat ik een beetje moeite heb met het juiste moment in schatten dus ben wel benieuwd naar anderen.
En als die andere je eerste verzoek afwijst (om wat voor reden dan ook) ga je dan verder naar een volgende of probeer je later nog een keertje?
Ga jij toch lekker met LDP?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Silenus het volgende:
Precies, een museumnacht is toch leuk. Ik zou allang blij zijn dat ze niet naar the voice wil kijken ofzo.
Lekker snachts een beetje wandelen, praten over Vivaldi en Rodin en haar daarna in een steegje snoeihard...je snapt me wel.
Een fokster proberen te hosselen via een datingsitequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Log ik zojuist even op RP zie ik dat minnemin mijn hart gebroken heeft.
NOTquote:Maar voor degene die ook de gratis variant hebben van RP hoe krijg je het kuch kuch voor elkaar je e-mailadres te posten op je profiel?
Haha, true.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef macondo het volgende:
Dan zegt ze:
• Ja, maar deze week heel druk kan je daarna ook? (lees : ik heb deze week al een date, maar als dat niets gaat worden wil ik volgende week wel met jou. Wanneer spreken we af?)
• Ja lijkt mij leuk, maar ben komende maand druk met stage/werk/studie (lees: nee, wilniet)
• Ja, lijkt me gezellig! (lees, doe een voorstel voor tijd en plaats)
• Lijkt mij leuk, maar (whatever ; ex, familie, gedoe) (lees : nee, natuurlijk niet eikel)
Ervaren dater die Macondoquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Na anderhalve week ongeveer.
Copy paste:
"Heb je zin om binnenkort eens wat te drinken samen?"
Dan zegt ze:
• Ja, maar deze week heel druk kan je daarna ook? (lees : ik heb deze week al een date, maar als dat niets gaat worden wil ik volgende week wel met jou. Wanneer spreken we af?)
• Ja lijkt mij leuk, maar ben komende maand druk met stage/werk/studie (lees: nee, wilniet)
• Ja, lijkt me gezellig! (lees, doe een voorstel voor tijd en plaats)
• Lijkt mij leuk, maar (whatever ; ex, familie, gedoe) (lees : nee, natuurlijk niet eikel)
Succes.
Waarom heeft ze je hart gebroken dan?quote:
Bedankt nog, FS1986NL. Was een erg geslaagde date geworden, veel gepraat, nog meer gelachen én een goede klik. Echt heel gezellig én.....er komt een 2e date. Moeten alleen nog even kijken wanneer we allebei kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef FS1986NL het volgende:
Als ik al die verhalen hier lees zou ik ook weleens een date willen maarja![]()
Niet iedereen is knap![]()
Veel plezier Jay_Snake
Meestal na een paar leuke chats. Met het meisje met die ik gister een date was was het na 2 gesprekken op paiq, toen hebben we nummer uitgewisseld en vooral op Whatsapp veel contact gehad en zo kwam het er al vrij snel van om iets af te spreken. Vorige week vrijdag werden we aan elkaar gematched en precies een week later dus de 1e date.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef Fateless het volgende:
En als die andere je eerste verzoek afwijst (om wat voor reden dan ook) ga je dan verder naar een volgende of probeer je later nog een keertje?
haha, ik heb geen ervaring met afwijzingen om wat te gaan drinken hoor - die twee heb ik er gratis bij verzonnen voor DigitalGirl en Fatelessquote:
Te groot ego, geen "te grote ego".quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat ben je toch een Don Juan macondo... proest. Sommige mensen in dit topic hebben een beetje een te grote ego.
Agreed, ziek zijn is meestal smoesje. Sluit het niet uit, maar denk dat het in dit geval wel oprecht is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Silenus het volgende:
Lees: ze heeft een andere date gepland.
Ben je soms bang om afgewezen te worden of zo dat je uitsluitend eerst via mailtjes communiceert, om voornamelijk te achterhalen of iemand zin heeft in een date?quote:Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je mailtjes heen en weer stuurt met iemand, dan is het niet zo'n kunst om aan te voelen of ze ook zin heeft in een date.
Lol... dude... wait... WHAT?quote:Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je soms bang om afgewezen te worden of zo dat je uitsluitend eerst via mailtjes communiceert, om voornamelijk te achterhalen of iemand zin heeft in een date?
Een datingsite zonder mensen is vrij dramatisch. Dan maar wat profielen verzinnen lijkt me dan. Blijf toch lekker weg bij al die prut, op normale sites (mét voldoende vissen) kan je op op lengte zoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 02:35 schreef Feestkabouter het volgende:
ik zal ook eens mee gaan doen in deze reeks (hetero man, bijna 40, 188 lang).
zit er al lang tegenaan te hikken om online te gaat daten......... of nee dat klopt eigenlijk niet:
ik ben er eigenlijk wel klaar voor en ook best zin in, maar ik vind dat ik eerst een paar leuke foto's moet hebben voordat ik kan beginnen (die moet ik nog maken, ik heb ze echt niet).
maar goed: nu toch al eens wat om me heen aan het kijken, ook o.a. op www.langemensen-dating.nl
dit omdat ik een zwak heb voor lange dames (2 meter is echt geen probleem, integendeel).
nou weet ik goed genoeg van mezelf dat ik verliefd wordt op een persoon en niet op een uiterlijk, maar je moet toch ergens beginnen.
nou valt het me op dat er tig dames zijn van lengtes rond 1.60 en 1.70 op die site........ en dan zou je verwachten dat ze lange mannen zoeken, maar in hun 'ik zoek'-profielen staan dan voor de mannen ook heel normale lengtes (vanaf 1.70)............. waarom schrijven die vrouwen zich in op een site voor lange mensen?
of zijn er dames die zich op elke mogelijke datingsite inschrijven?
en zo op het eerste gezicht lijken er toch echt voldoende gewone en leuke vrouwen tussen te zitten....... dus ik snap gewoon niet wat zij op DIE site doen.............. iemand een mogelijke verklaring?
Bovendien zitten er nog op de reservebankquote:Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Agreed, ziek zijn is meestal smoesje. Sluit het niet uit, maar denk dat het in dit geval wel oprecht is.
Misschien is mij probleem dan dat ik het teveel probeer. Zodra ik een gesprek heb met iemand die niet na 10 zinnen stopt dan heb ik vind ik die persoon meestal al heel leuk terwijl die persoon zelf mij misschien alleen maar een gezellige kletser vind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:02 schreef Jay_Snake het volgende:
Meestal na een paar leuke chats. Met het meisje met die ik gister een date was was het na 2 gesprekken op paiq, toen hebben we nummer uitgewisseld en vooral op Whatsapp veel contact gehad en zo kwam het er al vrij snel van om iets af te spreken. Vorige week vrijdag werden we aan elkaar gematched en precies een week later dus de 1e date.
Ik snap niet dat mensen smoesjes gaan verzinnen wanneer ze nog niet meer gegevens willen geven.quote:Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Fateless het volgende:
[..]
Misschien is mij probleem dan dat ik het teveel probeer. Zodra ik een gesprek heb met iemand die niet na 10 zinnen stopt dan heb ik vind ik die persoon meestal al heel leuk terwijl die persoon zelf mij misschien alleen maar een gezellige kletser vind.
Als ik na 2 chats bij iemand een telefoon nummer probeer te vragen of zelfs een msn dan krijg ik meestal een excuus terug (Mobieltje is net kapot/bij repatie - msn doet het niet).
Ik denk dat ik gewoon te ''wanhopig'' ben om aan te voelen wat nu wel een echte klik is of niet.
Of nog beter. "Ik ben niet geïnteresseerd"quote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen smoesjes gaan verzinnen wanneer ze nog niet meer gegevens willen geven.
Wat is er mis met "nou laten we daar vooral nog even mee wachten!"?
Nou ja, ik geef hoe dan ook niet heel snel privegegevens. Ik ben daar best heel erg neurotisch in. Zelfs als iemand me in eerste instantie WEL leuk lijkt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Of nog beter. "Ik ben niet geïnteresseerd"
Is dit hem?quote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik maandenlang achter een kerel heb aangevangen op internet via facebook. En dat ik hem nu met gepaste trots mijn vriendje noem sinds een paar maanden. Aankomend weekend ontmoet ik zijn kinderen, gaan we lasergamen.
In een eerste gesprek c.q mail kan ik het me wel voorstellen maar als je twee,drie, vier weken mailt of chat en er dan nog zo huiverig voor bent dan zie ik het als niet geïnteresseerd.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef hoe dan ook niet heel snel privegegevens. Ik ben daar best heel erg neurotisch in. Zelfs als iemand me in eerste instantie WEL leuk lijkt.
Ging dus duidelijk alleen om de aandacht. Daar stikt het van op de gratis sites zoals bijv. Paiqquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef Fateless het volgende:
Ik heb eerst ook heel lang met een meisje staan praten die op zo'n 150m hemelsbreed van me huis woonde. We chatten 4 maanden lang via msn, whatsapp, sms en enkele keer gebeld. Wou haar wel graag ontmoeten maar iedere keer had ze het druk of gaf ze een excuus als ''Ja, moet eigenlijk me moeder helpen maar zou ook heel graag iets willen doen'' of iets dergelijks waarbij ik alleen als antwoord kan geven; ''ja dan moet je je moeder helpen als je dat belooft heb''.
Op een gegeven moment was ze jarig en vroeg ik haar om een adres zodat ik een cadeautje kon opsturen want ik zou op die dagen weg zijn voor me werk. Kreeg ik als antwoord dat ze mij daarvoor nog niet echt heel goed kende en dat ze er lang over na moest denken.
Daarna heb ik het contact maar afgebroken want was heel duidelijk hoe zij over alles dacht.
Als iemand voor elke datum die je voorstelt voor een date steeds weer met een excuus komt, dan is het over en sluiten. Dan wil ze duidelijk gewoon niet. Het kan best dat iemand een keer niet kan, maar steeds toevallig niet gaat opvallen. Fool me once shame on you fool me twice shame on me, zoals de Amerikanen zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef Fateless het volgende:
Ik heb eerst ook heel lang met een meisje staan praten die op zo'n 150m hemelsbreed van me huis woonde. We chatten 4 maanden lang via msn, whatsapp, sms en enkele keer gebeld. Wou haar wel graag ontmoeten maar iedere keer had ze het druk of gaf ze een excuus als ''Ja, moet eigenlijk me moeder helpen maar zou ook heel graag iets willen doen'' of iets dergelijks waarbij ik alleen als antwoord kan geven; ''ja dan moet je je moeder helpen als je dat belooft heb''.
Misschien een rare vraag. Maar waarom vind je iemand al heel leuk als een gesprek niet na 10 zinnen stopt? Dan weet je toch nog niets van iemand?quote:Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Fateless het volgende:
[..]
Misschien is mij probleem dan dat ik het teveel probeer. Zodra ik een gesprek heb met iemand die niet na 10 zinnen stopt dan heb ik vind ik die persoon meestal al heel leuk terwijl die persoon zelf mij misschien alleen maar een gezellige kletser vind.
Als ik na 2 chats bij iemand een telefoon nummer probeer te vragen of zelfs een msn dan krijg ik meestal een excuus terug (Mobieltje is net kapot/bij repatie - msn doet het niet).
Ik denk dat ik gewoon te ''wanhopig'' ben om aan te voelen wat nu wel een echte klik is of niet.
Couldn't agree more.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als iemand voor elke datum die je voorstelt voor een date steeds weer met een excuus komt, dan is het over en sluiten. Dan wil ze duidelijk gewoon niet. Het kan best dat iemand een keer niet kan, maar steeds toevallig niet gaat opvallen. Fool me once shame on you fool me twice shame on me, zoals de Amerikanen zeggen.
Meestal als een meisje een voorstel voor een dag van mij niet kan, vraag ik haar om een dag te noemen dat ze wel kan.
Misschien omdat ik zelf de aandacht ook wel een beetje fijn vind, heb nou niet echt in mijn leven veel aandacht gehad van meiden. Dat is pas eigenlijk de laatste 2 jaar begonnen en is mis gewoon een heleboel ervaring die ik eigenlijk al eerder opgedaan zou moeten hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag. Maar waarom vind je iemand al heel leuk als een gesprek niet na 10 zinnen stopt? Dan weet je toch nog niets van iemand?
En hoe vraag jij naar telefoonnummer/whatsapp en msn? Een beetje op een speelse manier of direct van "Mag ik je telefonnummer?"
Dat moet je eigenlijk niet doen... spreek gewoon af of laat het voor wat het is.quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Fateless het volgende:
[..]
Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo
Natuurlijk is de aandacht fijn en ik snap wat je bedoelt met niet echt veel aandacht gehad van de meiden. Dat is bij mij zelf ook meer iets van de laatste jaren. Al kreeg ik dan wel de aandacht, maar of ik had dat niet door of was te onzeker om er iets mee te doen. Klinkt echt heel cliché, maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Fateless het volgende:
[..]
Misschien omdat ik zelf de aandacht ook wel een beetje fijn vind, heb nou niet echt in mijn leven veel aandacht gehad van meiden. Dat is pas eigenlijk de laatste 2 jaar begonnen en is mis gewoon een heleboel ervaring die ik eigenlijk al eerder opgedaan zou moeten hebben.
Als iemand mij als eerste benaderd of ik iemand benader en dan na poosje nog steeds in gesprek ben dan zegt een stemmetje in me hoofd; ''die is leuk want ze vind mij ook leuk anders praat ze niet met me!'' terwijl ik mezelf dan eigenlijk alleen voor de gek aan het houden ben want ik weet dus niet of het iemand is die alleen even zin heeft in een gezellig gesprekje.
Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo en vroeg ongeveer weekje geleden of ik haar msn mocht hebben omdat mijn badoo er om de haverklap mee kapte. Ze zij toen dat haar msn het ook niet heel goed deed dus liet ik het daarbij. Nu vroeg ik het van de week weer omdat ze laatst aangaf haar badoo account te sluiten en toen gaf ze er wel eentje maar zij ze dat het een oude was.
Tot zo ver heb ik haar nog niet op msn online gezien en heeft ze daarna nog een keertje een antwoord gegeven op me berichtje dus ik neem aan dat ze niet geïnteresseerd is.
Vind je het niet jammer dan dat hij kinderen heeftquote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik maandenlang achter een kerel heb aangevangen op internet via facebook. En dat ik hem nu met gepaste trots mijn vriendje noem sinds een paar maanden. Aankomend weekend ontmoet ik zijn kinderen, gaan we lasergamen.
Ja, ik heb ook besloten om mijn badoo account maar er af te pleuren. (Paiq gebruike ik al niet meer) Heb nog even snel een berichtje gestuurd naar het meisje die in Ierland woont omdat zij en ik dezelfde interesse hebben en kunnen reageren via facebook. (Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo heel veel heil zag in een relatie op lange afstand en dat vond ze prima).quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Natuurlijk is de aandacht fijn en ik snap wat je bedoelt met niet echt veel aandacht gehad van de meiden. Dat is bij mij zelf ook meer iets van de laatste jaren. Al kreeg ik dan wel de aandacht, maar of ik had dat niet door of was te onzeker om er iets mee te doen. Klinkt echt heel cliché, maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.
Probeer een gesprek voor lange tijd gaande te houden en kijk of ze een beetje snel reageert op wat je zegt en reageer vooral ook op wat zij zegt. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze gek is op vakantie, vraag haar wat voor vakanties, welk land, waar zou ze graag nog eens heen willen enz enz enz. Dan komt er vanzelf meer gespreksstof.
Drie weken met een meisje chatten is opzich helemaal niet erg. Maart dan moet er wel progressie inzitten. Persoonlijk hou ik max 2 weken aan. Als de chats dan niet lekker lopen is het "next". Als een meisje zegt dat haar MSN niet werkt, dan is dat gewoon een kutsmoes. MSN werkt altijd, tenzij het down ligt. En als ze een oude MSN geeft....dan zegt dat genoeg; Geen tijd meer steken in die meid!
Prima actie en als ik jou was gooide ik haar ook uit MSN want die gaat echt nooit online komenquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Fateless het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besloten om mijn badoo account maar er af te pleuren. (Paiq gebruike ik al niet meer) Heb nog even snel een berichtje gestuurd naar het meisje die in Ierland woont omdat zij en ik dezelfde interesse hebben en kunnen reageren via facebook. (Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo heel veel heil zag in een relatie op lange afstand en dat vond ze prima).
Tegen het andere meisje (post hierboven) heb ik gewoon gezegd dat ik me badoo account sluit en dat de gesprekken leuk waren. Ze blijf gewoon in me msn staan dus het is gelijk ook een goede manier om te zien of ze daarna nog ooit een keertje online komt hoewel ik nu wel betwijfel.
Wordt in ieder geval betalend lid want anders kun je niets. Succes in ieder gevalquote:Ga me eens volledig focusen op RP, en hopelijk kan ik vanuit daar meer positieve posts op fok plaatsen.
Inderdaad een goede actie en ik zou haar ook uit MSN gooien. Zoals Provinciaaltje zegt, die komt toch nooit online.quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Fateless het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besloten om mijn badoo account maar er af te pleuren. (Paiq gebruike ik al niet meer) Heb nog even snel een berichtje gestuurd naar het meisje die in Ierland woont omdat zij en ik dezelfde interesse hebben en kunnen reageren via facebook. (Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo heel veel heil zag in een relatie op lange afstand en dat vond ze prima).
Tegen het andere meisje (post hierboven) heb ik gewoon gezegd dat ik me badoo account sluit en dat de gesprekken leuk waren. Ze blijf gewoon in me msn staan dus het is gelijk ook een goede manier om te zien of ze daarna nog ooit een keertje online komt hoewel ik nu wel betwijfel.
Ga me eens volledig focusen op RP, en hopelijk kan ik vanuit daar meer positieve posts op fok plaatsen.
Klinkt positief! Jammer dat jullie allebei al snel wisten dat er meer niet in zit, maar wat niet is kan altijd komenquote:Op zondag 6 november 2011 16:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Buitengewoon leuke date gehad gisteren
Hoewel wel er al snel achter waren dat we eigenlijk geen relatiemateriaal voor elkaar zullen zijn, was het meer dan erg gezellig....nieuwe afspraak (noem het dan maar geen date) zit al in de planning
God, in tijden niet zoveel lol gehad
ja, dat hadden we beiden al snel door, maar dan wel in de goede zin van het woord....heb er geen probleem mee.....:)quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Klinkt positief! Jammer dat jullie allebei al snel wisten dat er meer niet in zit, maar wat niet is kan altijd komen
Is een probleem waar veel mannen tegenaan lopen. Je profiel en foto's (vooral dat laatste) zijn dan niet goed genoeg om op te vallen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Fateless het volgende:
Was al een betaalde lid van RP maar tot zo ver heeft het me nog niet veel opgeleverd. Van heel veel vrouwen krijg ik geen reactie terug (betalende members)
Geldt uiteraard ook voor vrouwen die jij aanschrijftquote:Verder zijn er ook gewoon vrouwen bij die niet mijn type zijn
Nadeel van een gratis site maar ook daar geldt als de foto ze niet aanstaat komt er niets uit.quote:.
Paiq heb ik tot nu toe alleen maar slechte ervaring mee, bijna iedereen die ik sprak (als ik uberhaubt al met iemand sprak) wilde alleen gezellig chatten.
Dus er was wel een sexuele spanning?quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, dat hadden we beiden al snel door, maar dan wel in de goede zin van het woord....heb er geen probleem mee.....:)
In het goede zin van het woord is altijd positief. Dan is het tenminste van beide kanten zoquote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, dat hadden we beiden al snel door, maar dan wel in de goede zin van het woord....heb er geen probleem mee.....:)
Je hebt gelijk dat de foto's uiteindelijk altijd meespelen. Voordeel vind ik bij Paiq wel dat je iemand op een andere manier kan aanspreken (lees wat spontaner) dan bij RP, het profielen kijken en dan berichtje sturen is niet echt mijn ding. Mij trekt het "socialere" aspect van Paiq mij meer.quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nadeel van een gratis site maar ook daar geldt als de foto ze niet aanstaat komt er niets uit.
Conclusie: Zorg voor goede foto's
En of dat er was...maar daar hebben we (oh was zijn we verstandig op deze leeftijdquote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus er was wel een sexuele spanning?
Respectquote:Op zondag 6 november 2011 16:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En of dat er was...maar daar hebben we (oh was zijn we verstandig op deze leeftijd) niet zo veel mee gedaan
Tja, wat is een goede foto? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de foto's die ik nu op me profiel heb staan. Mijn profiel zelf zou (op RP) misschien wel wat beter kunnen als het op invullen komt en daar ga ik zo dus ook aan werken.quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is een probleem waar veel mannen tegenaan lopen. Je profiel en foto's (vooral dat laatste) zijn dan niet goed genoeg om op te vallen.
[..]
Geldt uiteraard ook voor vrouwen die jij aanschrijft
[..]
Nadeel van een gratis site maar ook daar geldt als de foto ze niet aanstaat komt er niets uit.
Conclusie: Zorg voor goede foto's
Post maar...quote:Op zondag 6 november 2011 16:58 schreef Fateless het volgende:
Wil ook best wel me foto plaatsen als iemand bereid is om me serieuze kritiek te komen hoe ik hem eventueel kan verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op me andere foto's doe ik dingen met me hobby maar die kunnen in principe alleen door full members gezien worden.
quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef Fateless het volgende:
prima foto toch...alleen denk ik dat een lachende foto beter is...plus, foto's van je hobbies lijken mij nu weer geen plus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op me andere foto's doe ik dingen met me hobby maar die kunnen in principe alleen door full members gezien worden.
quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef Fateless het volgende:
Voor zover ik er verstand bij heb bij mannen, lijkt het me geeen verkeerde foto. Enige wat mij opvalt is dat je niet echt vrolijk kijkt. Alsof je net slecht nieuws hebt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op me andere foto's doe ik dingen met me hobby maar die kunnen in principe alleen door full members gezien worden."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |