Een glas wijn kan toch wel? En als ze je tweede glas volgiet, weet je dat je kan blijven pitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.
Bloempje/plantje dan toch maar?
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring meequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan kan je geen wijn meenemen?
Wat is dat voor een onzin?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.
Bloempje/plantje dan toch maar?
Valt me toch een beetje tegen dat jij als medicus iemand met twee wijntjes achter zijn kiezen nog in de auto zet. Misschien blaast ie niet over de limiet maar volgens mij is het beste nog steeds niet drinken als je nog moet rijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin?
Je gaat eten, je drinkt er 1 wijntje bij, en daarna mag je er nog 1. (niet in een keer achteroverslaan natuurlijk, want dan ben je inderdaad aardig aangeschoten).
Daarna moet die fles wel leeg zijn, anders laat je het haar leeg maken, of met een stop de (koel)kast in.
Dan kan je toch best om 23:00 naar huis rijden. Dan blaas je helemaal niet posititef hoor, mocht je een alcoholcontrole tegenkomen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring mee
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen dat jij als medicus iemand met twee wijntjes achter zijn kiezen nog in de auto zet. Misschien blaast ie niet over de limiet maar volgens mij is het beste nog steeds niet drinken als je nog moet rijden.
Tja, blijkbaar vindt zij het niet eng, maar of dat voor of tegen haar spreekt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:22 schreef Topicspace het volgende:
Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)
Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
Nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
Je kan ook een rode roos meenemen. Succes verzekerd.
Dan wel haar reactie filmen svp... mooi filmpje voor youtubequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Dan neem je gewoon meteen een trouwring mee
[youtube[/youtube]quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan wel haar reactie filmen svp... mooi filmpje voor youtube
Wat voor filmpjes dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef picardmike het volgende:
Trouwens ik merk wel dat ik origineel ben op datingsites en 1 van de weinig bent die ook filmpjes meestuurd. Niet dat het werkt ofzo.
Die je boven ziet, liedjes. Had ook is een chick zover gekregen dat ze mij filmpjes op ging sturen, echt romantisch.quote:
Fuck ja. Al zie ik meestal op msn wel wat ze zoal draaien... Ik had onlangs een paar dates met iemand die een vrijwel identieke muziekmaak heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Aan de liefdesmuzieksmaak zie je toch of iemand wat voor je is.
Wel vroeg thuis!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Thornado het volgende:
Net erg leuke date gehad en een zoen op het einde. Het verliep prima zo voor mij. We keep in touch.
Wie gaat er nou op zaterdag daten? Dan ga je toch wat doen met je vrienden? De meeste vrouwen wel althans. Echt (FOK)cing onbegrijpelijk weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Thornado het volgende:
Net erg leuke date gehad en een zoen op het einde. Het verliep prima zo voor mij. We keep in touch.
Ja ik ben al 29, heb niet zo een boeiend uitgaansleven meer elke week. Meer om de 2weken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Silenus het volgende:
Wat doe jij op FOK dan, met je vrienden.
Jongens, geen roos meenemen als je date bij Cue_!quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef picardmike het volgende:
Maar dan nog vrouwen krijg je voor hun 30 op zaterdag als vreemde echt niet geporred voor een date hoor, onmogelijk. Al heette je Romeo Casanova Adonis.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
Ah net weer thuis. Fuck, ze was nog mooier dan op de foto. Zaten erg goed op een lijn en hebben vooral veel om onszelf gelachen. Lang staan zoenen buiten en komende week spreken we zeker weer af.
Mén, wat een verschil met mijn verwachtingen vooraf.
Ik ook niet. Dan zit je de hele tijd in je hoofd aan te hikken tegen het 'kuuttt, morgenvroeg ben ik ZO brak'. Zeker als je dan om half twee (is voor mij wel het tijdstip waarop ik onderhand eens wil gaan slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daten zou ik juist eerder niet doen op een avond waarop ik de volgende ochtend moet werken...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
Ah net weer thuis. Fuck, ze was nog mooier dan op de foto. Zaten erg goed op een lijn en hebben vooral veel om onszelf gelachen. Lang staan zoenen buiten en komende week spreken we zeker weer af.
Echt, we zouden een foto moeten eisen...je hebt nu al minstens 10 x gezegd hoe mooi dat ze isquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef macondo het volgende:
ROFL!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:28 schreef macondo het volgende:
Gisteren trouwens erg freaky. Kom ik in mijn eentje het cafe binnen - vond ik het al wel wat druk voor de tijd van de avond, gooi mijn jas over een tafeltje en twee stoelen ("hebbes") en wil wat bestellen. Date was er nog niet. Draai ik mij om, word ik om de hals gevlogen door mijn broertje. Staat ie daar met al zijn vrienden te drinken.
WTF![]()
("Jij gaat nu weg hier met al je vrienden, of ik ga weg." - zij gingen ergens eten. Pfieuw)
edit: en ik woon niet in een dorp met 1 kroeg of zo..
Haha toch zou ik ook niet willen dat mijn broertje in dezelfde kroeg zou zijn als waar ik een date heb.. Hoe mooi en gewelsig de jongen ook zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Echt, we zouden een foto moeten eisen...je hebt nu al minstens 10 x gezegd hoe mooi dat ze is
Wel tof voor je!!!
[..]
ROFL!!!
maar als ze echt zo mooi is, heb je je nergens om voor te schamen, haha
Zo dadelijk even kijken in welke categorie jij valtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef minnemin het volgende:
LOL! Op het Knuz-forum is een geheel subforum voor vrouwen gewijd aan de vraag 'wat is volslank?'![]()
![]()
http://www.knuz.nl/smf/index.php?board=41.0
lol...die is leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Zo ver ben ik nog lang nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zaterdag avond is echt een top avond om te daten. PicardMike, weet niet wat jij doet dat je geen vrouwen mee kan krijgen op een zaterdag avond, maar dat gaat prima hoor! Vanaf de 27 wordt de vrijdagavond de stapavond (althans, binnen mijn vrienden en date groep).
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Haha, wel minnemin ziet er in ieder geval leuk uit daarom begrijp ik niet helemaal wat ze doet op knuz. Tot 10 minuten geleden was ik er nog nooit geweest maar het lijkt erop dat er vooral ouderen op zitten zo van de leeftijd 35-50... maar goed kan het mis hebben heb ook maar even drie minuten rondgekeken.quote:
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog lang nietEen zwaluw maakt nog geen zomer, een fantastische avond smaakt naar meer maar is nog een wankele basis. Nu wordt het pas echt een beetje moeilijk met doseren..
Tsss..voorkennis, en dan niet delenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Mij god minnemin je hebt wel een heel verhaal gemaakt van je profiel.
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede datequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaan
Dat principe ken ik maar al te goed. 1e date erg geslaagd, 2e date is eigenlijk niets bijzonders. Vind het daarom zelf ook erg leuk dat we rustig aan deden.. Al zijn we vandaag het huis amper uit geweestquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede date
Punt is dat ik wel vaker een goede eerste date heb gehad, en het vervolg toch tegenvalt. Dus ben er nog erg relaxed onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |