abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:55 #27
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103664929
on topic maar dan. Iemand moet het doen.

Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.

Echter:
• 1 kind
• blijven wonen in geboortedorp
• volgens mij wat zweverig new age achtig

Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Overal verstand van.
pi_103667137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
Ja sorry hoor, dat ik nu ook een beetje blijf plakken bij 1 vd dates... Mijn excuus daarvoor. Mocht het op niets uitlopen zal ik ook mijn date verhalen hier iets uitgebreider vertellen ;)
pi_103667573
quote:
Poging mislukt StBab, volgende keer beter! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103674374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:

Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.

Echter:
• 1 kind

Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Laat je niet verleiden door herinneringen uit het verleden :)
De 3 minpunten zijn behoorlijk groot...(behalve het kind dan :))
pi_103678538
wat een butsite is dat Knuz. Stonden wat spelfouten in mijn profiel, sla ik ze op, en weer alles kwijt. *donnerwetter* :(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:08:10 #32
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103682301
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef minnemin het volgende:
wat een butsite is dat Knuz. Stonden wat spelfouten in mijn profiel, sla ik ze op, en weer alles kwijt. *donnerwetter* :(
Datingsites gaan je niet echt makkelijk af :P
pi_103686927
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_103686991
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me een beetje denken aan alcoholverslavingstherapie. You are a loser, admit it. Its the only way to stop drinking!
UITGESCHREVEN
pi_103688154
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak" :) 2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee ;)
pi_103689461
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak" :) 2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee ;)
Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.
pi_103689682
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.
just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar" :+
pi_103689926
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar" :+
Hehe die vreet je met huid en haar op... _O-
pi_103690339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hehe die vreet je met huid en haar op... _O-
haha..ben ik ook wel een beetje bang voor o|O maar misschien is de ervaring wel de moeite waard :+
pi_103699458
Na een tijdje lurken zal ik ook maar mijn date ervaring delen.
Ik zit zowel op Piaq als op Badoo omdat ik het te eng vond om op een RP te komen. Dat voelde zo hopeloos aan.

Op paiq zitten veel meisjes die alleen maar gezellig willen kletsen, ook niets mis mee maar mijn ervaring is dat er veel zitten die hun geklaag bij je kwijt willen of die er niet uit zien maar zich wel als god voorstellen.
Badoo is door de bomen het (vreemde) bos niet meer zien, er zit zoveel tuig op. En een hoop poolse sletten die maar al te graag met je willen daten. Dan natuurlijk wel eerst lekker shoppen op jouw kosten, uit eten en dan afsluiten met een filmpje. Volgens vele verhalen hoor je daarna niets meer van ze.

Maar ik heb enkele pogingen gewaagd via Badoo omdat er ook "normale" meiden tussen zitten.
Ik heb nu in totaal 4 dates gehad waarvan 1 wel klikte alleen ze had totaal geen tijd voor een relatie. De daarop volgende 2 andere dates waren echt not done. Ze waren onbeschoft irl of totaal niet spraakzaam. De 4e komt aan op een 2 date. En wel vandaag.

Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)

Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:26:38 #41
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103700174
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:22 schreef Topicspace het volgende:
Na een tijdje lurken zal ik ook maar mijn date ervaring delen.
Ik zit zowel op Piaq als op Badoo omdat ik het te eng vond om op een RP te komen. Dat voelde zo hopeloos aan.

Op paiq zitten veel meisjes die alleen maar gezellig willen kletsen, ook niets mis mee maar mijn ervaring is dat er veel zitten die hun geklaag bij je kwijt willen of die er niet uit zien maar zich wel als god voorstellen.
Badoo is door de bomen het (vreemde) bos niet meer zien, er zit zoveel tuig op. En een hoop poolse sletten die maar al te graag met je willen daten. Dan natuurlijk wel eerst lekker shoppen op jouw kosten, uit eten en dan afsluiten met een filmpje. Volgens vele verhalen hoor je daarna niets meer van ze.

Maar ik heb enkele pogingen gewaagd via Badoo omdat er ook "normale" meiden tussen zitten.
Ik heb nu in totaal 4 dates gehad waarvan 1 wel klikte alleen ze had totaal geen tijd voor een relatie. De daarop volgende 2 andere dates waren echt not done. Ze waren onbeschoft irl of totaal niet spraakzaam. De 4e komt aan op een 2 date. En wel vandaag.

Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)

Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik heb vanavond een date, en ze is écht heel mooi.
Overal verstand van.
pi_103700442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?

Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.
pi_103700587
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:40 schreef Topicspace het volgende:

[..]

Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.
Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!
pi_103700670
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.
pi_103700770
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Topicspace het volgende:
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.
En dan kan je geen wijn meenemen? :?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:04:04 #46
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103700883
Ik heb vanavond een date...maar ergens heb ik het idee dat ze niet op komt dagen...ach, ik bedenk maar vast een back-up plan :P
pi_103701036
Morgen weer een date met die ene *O* Alleen.... what to do?! :o Denk dat het samen pizza maken wordt oid. :9
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:20:55 #48
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103701221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:

Echter:
• 1 kind

Ooit ook een keer via een datingsite zo een gevonden. Mevrouw had leuke foto's, gesprekken waren leuk. Ga ik op die date, blijkt ze 50 kilo aangekomen te zijn en oude fotos gepost te hebben. Vervolgens hield ze een monoloog van ongeveer een uur, waarna ik heb afgezwaaid :W

En het was zo'n leuk meisje vroeger :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:22:28 #49
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103701264
lol! :P
pi_103702567
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef -Engel- het volgende:

[..]

En dan kan je geen wijn meenemen? :?
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.

Bloempje/plantje dan toch maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')