Ja sorry hoor, dat ik nu ook een beetje blijf plakken bij 1 vd dates... Mijn excuus daarvoor. Mocht het op niets uitlopen zal ik ook mijn date verhalen hier iets uitgebreider vertellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
Poging mislukt StBab, volgende keer beter!quote:
Laat je niet verleiden door herinneringen uit het verledenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:
on topic maar dan. Iemand moet het doen.
Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.
Echter:
• 1 kind
• blijven wonen in geboortedorp
• volgens mij wat zweverig new age achtig
Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Datingsites gaan je niet echt makkelijk afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef minnemin het volgende:
wat een butsite is dat Knuz. Stonden wat spelfouten in mijn profiel, sla ik ze op, en weer alles kwijt. *donnerwetter*
Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je hoort mij toch niet meer huilen, Ik geef tegenwoordig gewoon toe dat het aan mij ligt.Doet me een beetje denken aan alcoholverslavingstherapie. You are a loser, admit it. Its the only way to stop drinking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak"2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee
just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoe zo'n contact dan verloopt, dat je dat idee krijgt.
Hehe die vreet je met huid en haar op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
just a hunch....dame in kwestie is wat ouder dan ik (en ik ben al niet eens meer piepjong)....en een stuk explicieter in het contact dan alle andere vrouwen bij elkaar die ik via datingsites heb "ontmoet". Moet overigens wel toegeven dat ik eerder voor 1 van de 2 anderen zou gaan, dan voor deze "cougar"
haha..ben ik ook wel een beetje bang voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehe die vreet je met huid en haar op...
Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:22 schreef Topicspace het volgende:
Na een tijdje lurken zal ik ook maar mijn date ervaring delen.
Ik zit zowel op Piaq als op Badoo omdat ik het te eng vond om op een RP te komen. Dat voelde zo hopeloos aan.
Op paiq zitten veel meisjes die alleen maar gezellig willen kletsen, ook niets mis mee maar mijn ervaring is dat er veel zitten die hun geklaag bij je kwijt willen of die er niet uit zien maar zich wel als god voorstellen.
Badoo is door de bomen het (vreemde) bos niet meer zien, er zit zoveel tuig op. En een hoop poolse sletten die maar al te graag met je willen daten. Dan natuurlijk wel eerst lekker shoppen op jouw kosten, uit eten en dan afsluiten met een filmpje. Volgens vele verhalen hoor je daarna niets meer van ze.
Maar ik heb enkele pogingen gewaagd via Badoo omdat er ook "normale" meiden tussen zitten.
Ik heb nu in totaal 4 dates gehad waarvan 1 wel klikte alleen ze had totaal geen tijd voor een relatie. De daarop volgende 2 andere dates waren echt not done. Ze waren onbeschoft irl of totaal niet spraakzaam. De 4e komt aan op een 2 date. En wel vandaag.
Ze is enorm leuk en gezellig, buurt vol op en is gewoon helemaal leuk. Wel ben ik uitgenodigd bij haar thuis wat in mijn ogen toch wel eng is. Er komt toch een totaal vreemde in je huis maar aan de andere kant is die vertrouwen ook wel fijn. (Dames zouden jullie dit doen?)
Nu zit ik nog wel met de twijfel of ik iets leuks mee zou nemen, een bosje bloemen of een flesje wijn bijvoorbeeld.
Ik heb vanavond een date, en ze is écht heel mooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Moet nu goed gaan plannen...drie dames van Paiq aan de "haak"2 worden sowieso een date, waarvan 1 dame -echt- mooi is. De derde dame ziet mij volgens mij meer als een snackje tussendoor, haha..heb ik volgens mij ook geen probleem mee
Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Gaat ze voor je koken? Dan natuurlijk wijn mee. Dat doe je toch meestal als je bij iemand gaat eten hoop ik?
Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:40 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar we gaan een filmpje kijken.
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dronken voeren natuurlijk, wijn mee!
En dan kan je geen wijn meenemen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Topicspace het volgende:
Haha, ik wilde voor een langdurige relatie gaan.
Ooit ook een keer via een datingsite zo een gevonden. Mevrouw had leuke foto's, gesprekken waren leuk. Ga ik op die date, blijkt ze 50 kilo aangekomen te zijn en oude fotos gepost te hebben. Vervolgens hield ze een monoloog van ongeveer een uur, waarna ik heb afgezwaaidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef macondo het volgende:
on topic maar dan. Iemand moet het doen.
Krijg plotseling via Facebook berichtjes van het mooiste meisje van de klas van mijn lagere school, zat twee klassen lager. Ik vermoed dat ze mij op relatieplanet heeft gespot, maar ze is nog steeds mooi.
Echter:
• 1 kind
• blijven wonen in geboortedorp
• volgens mij wat zweverig new age achtig
Zou er normaal gesproken niet over piekeren met zo iemand af te spreken, maar ja.. de mooie meisjes uit kindertijd blijven wat speciaals houden.
Doelde meer op het dronken voeren. En ik moet nogal een stuk terug rijden. Dus samen nuttigen is er helaas niet bij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan kan je geen wijn meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |