Heb je jouw eigen post historie weleens doorgekeken?quote:Jij bent continu bezig mij in het hoekje te drukken van idioot die graag wil geloven in aliens. NEE! Ik wil graag weten wat er aan de hand is! Ik wil graag weten wat de waarheid is achter de Disclosure Project, de Phoenix Lights enz. DAT wil ik weten. En mocht ik het mis hebben, geen probleem! Ik ben een grote jongen en ben niet bang om mijn fouten toe te geven.
Ik zeg dat mensen die wel willen meediscussieren, maar die niet het nodige onderzoek willen doen idd moeten wegblijven uit dit soort topics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das op de man.. en je impliceert dat mensen met een andere mening dan de jouwe niet in jouw topics mogen posten?
Jij kent mijn posthistorie uit je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb je jouw eigen post historie weleens doorgekeken?
Een aantal in F&L en TRU wel, ik kom je wel vaker tegen in een discussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij kent mijn posthistorie uit je hoofd?
En als je doelt op mijn posthistorie in TRU voordat ik in UFO's geinteresseerd raakte, daarvoor heb ik mijn excuses al aangeboden aan de TRU users. Waarom? Omdat ik inzag dat ik de neiging had om TRU users allemaal in het hetzelfde hoekje te duwen.
http://blogs.discovermaga(...)hoenix-lights-again/quote:Phoenix lights again?!
Wow, the story that keeps on giving.
I wrote about the Phoenix lights recently: it was a "UFO" formation seen over Phoenix, Arizona in 1997. Even though a lengthy investigation revealed that without a doubt, the lights seen that night were flares dropped from military airplanes, people refuse to let go.
The latest step back from reality comes from… wait for it… former Arizona Governor Fife Symington. Yes, the governor of an entire state says that the lights were from UFOs. And not just literally UFOs — that is, unidentified objects — but actual alien spacecraft.
Hey, I didn’t elect him.
He was interviewed on TV and CNN did us all the favor by putting it on the web. Watch it and be amazed. A guy who ran the government of a whole state says he thinks that (unless the military comes forward with an explanation — which, of course, they already have) these were actual little green men.
Now, ex-Governor Symington may be forgiven — maybe — because he’s just another guy duped by the credulous thinking in this country. What really gets me steamed is that CNN played this up as if the lights really were UFOs. In that video linked above they actually said that we still don’t know what these lights were over Phoenix that night.
Read this next part carefully, folks:
THEY WERE MILITARY FLARES.
There was in fact a squadron of planes flying in that area that night. They did in fact drop flares with little parachutes so they took a long time to fall. These flares were in fact seen to disappear over the mountains as they fell. A young man saw the planes through his telescope (but has been almost totally ignored by the press). The pilot of one of the aircraft has in fact come forward to say these very things.
CNN has no excuse for the uncritical reporting of this. A Google search on "Phoenix Lights" returns the Wikipedia entry as the first result, and the flares explanation is clearly delineated there.
Now it turns out the story is a little more complicated; there were UFOs seen over the whole state that night, and not just in Phoenix. I have received some snarky emails from UFO folks about that. What could those have been?
Uh, I hate to break it to you folks, but they were airplanes too. Timothy Printy has the whole story, in a LOT of detail.
This kind of stuff makes me nuts. Why do people cling so tenaciously to fantasy? I would love to have conclusive evidence of alien life. And I mean love it; it would be the greatest thing ever. Ever. The problem is, people jump so massively to conclusions that they can sprain their brains in the process.
Shame on you, CNN, for perpetuating this. And shame on CNN reporter Gary Tuchman for not doing his research.
Ik heb niets naars gezegd over de schrijver volgens mij. Wat me wel opvalt is dat de schrijver een beetje een vervelende toon aanneemt. Als tienduizend mensen een enorm V-vormig object denken te hebben gezien, dan hoef je je niet zo arrogant op te stellen zoals de schrijver dat doet. Ik denk dat de meeste van die mensen wel vaker vliegtuigen hebben gezien en toch zweren sommigen een werkelijk enorm V-vormig object te hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een aantal in F&L en TRU wel, ik kom je wel vaker tegen in een discussie.
[..]
http://blogs.discovermaga(...)hoenix-lights-again/
En ik zou niet teveel naars over de schrijver zeggen voor je zijn bio hebt doorgelezen.
En ik zie nu trouwens pas dat deze blogger wil volhouden dat het flares waren in plaats van vliegtuigen. Dit is allang wetenschappelijk weerlegt door het analyseren van de beelden van de lichten. Dat had je kunnen weten als je even had gekeken in dit topic:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een aantal in F&L en TRU wel, ik kom je wel vaker tegen in een discussie.
[..]
http://blogs.discovermaga(...)hoenix-lights-again/
En ik zou niet teveel naars over de schrijver zeggen voor je zijn bio hebt doorgelezen.
Anders word je eventjes woestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En ik zie nu trouwens pas dat deze blogger wil volhouden dat het flares waren in plaats van vliegtuigen. Dit is allang wetenschappelijk weerlegt door het analyseren van de beelden van de lichten. Dat had je kunnen weten als je even had gekeken in dit topic:
National Geographic: The Truth Behind UFOs Over Phoenix
Bah, wat ben ik jou zat zeg. De hele tijd dingen posten om de Phoenix Lights te debunken, maar niet even bereid zijn naar de andere kant van het verhaal te kijken, WAAR IK DAT WEL HEB GEDAAN. Echt super kinderachtig. Ik wil je nogmaals vriendelijk verzoeken niet meer te posten in dit topic.
Sowieso, als je de Phoenix Lights wil discussieren doe je dat maar in dat topic in plaats van hier. Stel ik gelijk voor dat je de docu's gaat kijken over de Phoenix Lights.
Chill out, dude.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En ik zie nu trouwens pas dat deze blogger wil volhouden dat het flares waren in plaats van vliegtuigen. Dit is allang wetenschappelijk weerlegt door het analyseren van de beelden van de lichten. Dat had je kunnen weten als je even had gekeken in dit topic:
Bah, wat ben ik jou zat zeg. De hele tijd dingen posten om de Phoenix Lights te debunken, maar niet even bereid zijn naar de andere kant van het verhaal te kijken, WAAR IK DAT WEL HEB GEDAAN. Echt super kinderachtig. Ik wil je nogmaals vriendelijk verzoeken niet meer te posten in dit topic.
quote:Sowieso, als je de Phoenix Lights wil discussieren doe je dat maar in dat topic in plaats van hier. Stel ik gelijk voor dat je de docu's gaat kijken over de Phoenix Lights.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sowieso, als je de Phoenix Lights wil discussieren doe je dat maar in dat topic in plaats van hier. Stel ik gelijk voor dat je de docu's gaat kijken over de Phoenix Lights.
Mensen worden nu eenmaal snel woest en furieus als hun wereldbeeld aan het wankelen gebracht wordt. Zaken waar eerst nooit of nauwelijks over nagedacht werd (lees: voor zoete koek aangenomen en na verloop van tijd eigen gemaakt) worden nu naar de voorgrond gesmeten in een omgeving waar je juist -gedwongen- door de discussie over deze zaken moet nadenken alvorens je zinnig kunt reageren en blijkbaar is dat niet mogelijk zonder frustratie te uiten. In principe zegt dat al genoeg, het is voor niemand leuk als je hele visie, leefwijze en wereldbeeld door feiten gaat wiebelen en dus worden mensen woest. Is heel menselijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]Blogger, ik had je nog zo gewaarschuwd even zijn bio door te kijken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Plait
De goede man is een autoriteit op zijn vakgebied.
En het vakgebied van jouw documakers, mag dan een documentaire maken zijn, astronomie is het zijne.
Jij negeert alles wat niet in jouw straatje past.
Phil Plait is geen crackpot. Je laat je lelijk kennen.
Stop jij nu ook maar met trollen want daar heeft niemand wat aan. Nee anno 2011 is partijdig en zonder argumenten of ontopic informatie reageren (eenrichtingsverkeer) niet meer grappig. Move on tnx.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Daniël, je ketst ook werkelijk álles af. Maar het is duidelijk: jij weet álles en hoeft nergens meer voor open te staan.
Waardeloos dit.
En dit geldt evenzeer voor diegene die vast houden aan wat ze zeker weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:39 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Mensen worden nu eenmaal snel woest en furieus als hun wereldbeeld aan het wankelen gebracht wordt. Zaken waar eerst nooit of nauwelijks over nagedacht werd (lees: voor zoete koek aangenomen en na verloop van tijd eigen gemaakt) worden nu naar de voorgrond gesmeten in een omgeving waar je juist -gedwongen- door de discussie over deze zaken moet nadenken alvorens je zinnig kunt reageren en blijkbaar is dat niet mogelijk zonder frustratie te uiten. In principe zegt dat al genoeg, het is voor niemand leuk als je hele visie, leefwijze en wereldbeeld door feiten gaat wiebelen en dus worden mensen woest. Is heel menselijk
Graag wel even het hele topic volgen voordat je gaat blaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Stop jij nu ook maar met trollen want daar heeft niemand wat aan. Nee anno 2011 is partijdig en zonder argumenten of ontopic informatie reageren (eenrichtingsverkeer) niet meer grappig. Move on tnx.
Moet zijn: geloof óf ongeloof.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:40 schreef Michielos het volgende:
Het is wel duidelijk dat mensen bang zijn voor alles wat niet in hun straatje past en wat hun geloof tegenspreekt.
want?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moet zijn: geloof óf ongeloof.
!!
Ik snap m niet... ongelovigen houden alle andere opties open en gelovigen hebben hun mening al klaar: het zijn aliens. Wat is er mis met breder kijken naar zaken volgens jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moet zijn: geloof óf ongeloof.
!!
Daniel houdt alle andere opties open daar waar de TS het aliens noemt. Wie is er dan kortzichtig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daniël De Alwetende is net zo hardnekkig een ongelovige in vreemde verschijnselen.
Tweede keer mijn verzoek: lees het héle topic door. Met nadruk op 'hele'. Dank U.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik snap m niet... ongelovigen houden alle andere opties open en gelovigen hebben hun mening al klaar: het zijn aliens. Wat is er mis met breder kijken naar zaken volgens jou?
Niks mis met een ongelovige zijn. Wij houden nog alle zaken open. Ik geloof neit TOTDAT.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daniël De Alwetende is net zo hardnekkig een ongelovige in vreemde verschijnselen.
Hij weet toch niet waar ie moet kijken? Waarom zeg je het niet gewoon even ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tweede keer mijn verzoek: lees het héle topic door. Met nadruk op 'hele'. Dank U.
Gedaan, ik zie de "ongelovige" volhouden dat het ook wel eens iets anders kan zijn dan aliens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tweede keer mijn verzoek: lees het héle topic door. Met nadruk op 'hele'. Dank U.
Ik heb geen vaststaande mening anders dan: er bestaan dingen die wij vooralsnog niet kunnen verklaren. En dat geldt dus ook voor vreemde dingen in de lucht. En in mijn ogen ben je een grote sukkel als je dat niet kunt verdragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Niks mis met een ongelovige zijn. Wij houden nog alle zaken open. Ik geloof neit TOTDAT.
Jij hebt je mening al klaar, je conclusie al klaar ZELFS al spreken mensen het met argumentatie tegen en logica. Dat is the epitomy van arrogantie en kortzichtigheid in my opinion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |