De good old days zijn niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah tegenwoordig gaan de topics hier vrij lang mee zag ik
true, maar ook ik ben er nog maar zelden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
De good old days zijn niet meer.
Ik kom hier ook weinig meer hoor.
Pompen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet allemaal zo zeuren dat 't langzaam gaat.. Kom op volpompen dit topiQue
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH geeft c_a een dikke warme knuffel.
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef kinkyboy het volgende:
net is spiegel gekeken maar neus is niet krom zag ik .
mag ik nu nogwel meelezen ?
nu naar bedje ...gelukkig maar , dan ga ikquote:
Oke, hoi!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
nu naar bedje ...gelukkig maar , dan ga ik
Maar 's ochtends de stoelverwarming in de auto aan is toch wel heul lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Best wel lekker weer buitenIk had het nog geen eens koud
Ik heb geen idee, heb geen stoelverwarmingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar 's ochtends de stoelverwarming in de auto aan is toch wel heul lekker.
Hoe laat was dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ging naar school en het was nog helemaal donker
Je moet de gordijnen ook opendoen als je nog wat droomt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ging naar school en het was nog helemaal donker
Het zit erbij ons in. Tweedehands auto, maar niet echt op gelet. Totdat mijn vrouw dacht dat ze een opvlieger hadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb geen stoelverwarmingmaar lijkt me heerlijk ja
[..]
Half 8 - half 9quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe laat was dat?
Zaterdag gaat de klok weer een uur terug toch trouwens?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit erbij ons in. Tweedehands auto, maar niet echt op gelet. Totdat mijn vrouw dacht dat ze een opvlieger hadZe was tegen de knop aangekomen en ze had het dus wel warm in de zomer
dat is best nog laatquote:
LoLaquote:
Oiquote:
Ja, wordt nu permanent geblokkeerd en de boel teruggedraaid. Dus het kost me geen geld. Het is alleen irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
Pheno, heb je inmiddels al wat gehoord over je CC? #teruggelezen
Ohw, maar das wel mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wordt nu permanent geblokkeerd en de boel teruggedraaid. Dus het kost me geen geld. Het is alleen irritant.
Jaquote:
Maar tot die tijd kun je natuurlijk niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
Naar het schijnt een week. Als PostAnaal kan bezorgen.
Nu was ik weinig van plan. Nou ja, iTunes is gekoppeld met een geblokkeerde cc, dus dat kan irritant zijn. Zeker omdat het de baan van mijn vrouw is om met veel apps te werken. Ah well.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar tot die tijd kun je natuurlijk niks
quote:
Hey Bosquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom hier weer een keer langs/kijken..
Hahahaha, okay! Superveel zin inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Zaterdag live verslag van Jan, hoe mijn jongste de hamster redde
Redelijk.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha, okay! Superveel zin in!
Klinkt allemaal heel goed, stijgende lijn, maar ik ken je gaat natuurlijk te langzaam voor je, wat logisch is maar het klinkt goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk.
De kans dat ik over een half jaar max weer werk heb, wordt steeds groter, dus dat is wel fijn.
Zit nu in de molen voor een sociale werkplaatsvoorziening, over 2 weken een gesprek om te kijken wat,waar en hoe de mogelijkheden zijn. Maar ik ben nu opgeroepen omdat ze verwachten mij snel te kunnen plaatsen ergens, dus dat is wel lekker.
Psychisch heb ik nog wel wat ups en downs, maar goed misschien als ik echt weer werk heb vind ik misschien wel meer stabiliteit..
en hoe is met jou?
Mooi, still in love with Ian_Nick?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel goed, stijgende lijn, maar ik ken je gaat natuurlijk te langzaam voor je, wat logisch is maar het klinkt goed.
Hier alles helemaal toppie, ik ben gewoon super gelukkig
Ja still in love hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, still in love with Ian_Nick?![]()
![]()
Ja, ik weet het, ik wil te graag vooruit en als ik me eventjes wat beter voel, denk ik dat ik meteen weer meer aan kan. Daar moet ik wel voor gaan waken, maar zodoende leert men.
Ik ben nu van 1 werkplek 2 weken vrijgeweest (min of meer verplicht door hun), omdat ik gewoon te veel hooi op mijn vork heb genomen. Dus als ik er dinsdag weer ben, ga ik even zeggen dat ik de planning van de zalen niet meer ga doen, alleen maar de invoer en het opbergen van de papieren..
PATATquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga de patatpan aangooien en voor de Brabo's de frietpan
Waar? Kan ze niet vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even de foto's van Britt bekijken
dat is wel het lekkerst jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zelf patat gemaakt. Was zeer geslaagd
Thnks! Mooi lijf heeft ze!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
ow wacht heb nog een andere link
ja ik heb het al begrepen van Myraelaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
Psssst!
Verspreiding via FOK! mag niet en zo.
Weekend is fijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Kut, maar tegelijkertijd ook goed.
Op het moment ff flink wat energie in het werk voor school aan het steken. Deze week een week vol deadlines voor opdrachten die moesten worden ingeleverd, volgende week ook een paar en natuurlijk tentamens.
Dus ik ben moe, maar ook wel blij dat het bijna weekend is
Dan wordt het hard leren en nog ff werken aan de laatste dingetjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weekend is fijnEven tot rust komen
Maar je moet jezelf ook even rust gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt het hard leren en nog ff werken aan de laatste dingetjes
Komt wel goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je moet jezelf ook even rust geven![]()
Maar morgen is het vrijdag
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:33 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar twee uitgeversTHQ en Rockstar
Hier dus echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Meneer Nick. Zuurkool gaat voor metal.
Helemaal eens, merkt hij vanavond wel, oh ja en weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Meneer Nick. Zuurkool gaat voor metal.
Ohw ja, dat is dit weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
Nu eerst opruimen want ik ben er dit weekend niet, ik ga een bepaalde verjaardag vieren in Delfzijl
Je bent gek!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
Nu eerst opruimen want ik ben er dit weekend niet, ik ga een bepaalde verjaardag vieren in Delfzijl
twitter:Yuki_jeej twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 13:42:23Hoi meisje, ik zag je in de tram, yuki, 25 jaar hopeloos verloren romanticus en ik wil met je uit eten. Please RT http://t.co/Ex7wfKzt reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
Hey Kally
Ik heb je net van alles gestuurd in CV
Dat zegt men vaker maar ach, voor Kittyquote:
Ik heb dat echt al heel lang niet meer gedaan. En zeker nu het niet echt meer blousen weer is, vind ik dat ook niet echt noodzakelijk.quote:
Wat ik niet hoef te doen laat ik ook hoor hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al heel lang niet meer gedaan. En zeker nu het niet echt meer blousen weer is, vind ik dat ook niet echt noodzakelijk.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ik niet hoef te doen laat ik ook hoor haha
Ik hoop dat ze alle goeie voor het laatst hebben bewaardquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een keer thuis voor The Voice! Na vorige week kan het niet slechter, dus prettig.
Dat was ook de eerste reactie van klasgenotenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een kutto's dat ze die 0,3 er niet bijgooien.
Hoe dan ook.
Het was maar een vage boel. 16 kandidaten per team komt het niveau niet ten goedequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoals Cee al twitterde. Het was kliekjesdag bij Zhe Voice.
Er blijft gewoon niemand hangen. Eén voordeel, er wordt minder gehypt dan vorig jaar met Ben. Dat heeft me doen afhaken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was maar een vage boel. 16 kandidaten per team komt het niveau niet ten goede
Ik denk dat dat rond the battles wel gaat beginnen. Dan worden de teams ook gehalveerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er blijft gewoon niemand hangen. Eén voordeel, er wordt minder gehypt dan vorig jaar met Ben. Dat heeft me doen afhaken.
nja, preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
Als het maar niet zo overdreven gaat worden als bij Ben, met zijn eigen real life show tijdens de voorrondes. Laat het publiek kiezen, in plaats van mensen naar voren pushen.
kijken daar mensen naar die shit ...quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
kijken daar mensen naar die shit ...
nog geen seconde van gezien en ben ik ook niet van plan
Een miljoen of wat maar. Prima vermaak met FOK! erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
kijken daar mensen naar die shit ...
nog geen seconde van gezien en ben ik ook niet van plan
Jaaaaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallo PatriQue!
Ben je er al klaar voor?
Viiiiieeeeesssssssssquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah.. René wil dat ik beneden kom om te seksen
Is al een weekje hottt! Ook door sytycd. En terecht! 8 november komt haar cd uit.quote:
Ik hoor er nu pas van. Klinkt goed, ben wel benieuwd naar dat albumquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is al een weekje hottt! Ook door sytycd. En terecht! 8 november komt haar cd uit.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef Renesite het volgende:
Ik moest weg omdatie privatetime wouIm feelin rejected.
http://www.lexa.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn soms ook een apart stelletje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn soms ook een apart stelletje
Daar ging het toch al niet goed mee?quote:
Hij was al een paar jaar ziekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging het toch al niet goed mee?
Dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:33 schreef Lutte het volgende:
Er zit een liedje van Justin Bieber in mijn hoofd
Gleequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dat is niet leuk.Hoe is het daar gekomen?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Farrohk, al bijna 20 jaar overleden (24-11)
Ooit wel. Rataplan heb ik wel wat langer, Dat het overgaat in iets anders is sinds een paar maanden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja
Hey had jij niet een andere UI?
Ohh oke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit wel. Rataplan heb ik wel wat langer, Dat het overgaat in iets anders is sinds een paar maanden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ohh oke.
Your musical compatibility with Eribo is HIGH (63.348180055618%)
Music you have in common includes Doe Maar, The Beatles, The Animals, The Doors and Bob Dylan.
ja.. Het schijnt wel onze kat te zijn.. Maar hij was zo sloom, en keek wat raar uit z'n oogjes..quote:
Nou, als je over een tijdje met twee zo goed als identieke katten zit weet je hoe het zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Het schijnt wel onze kat te zijn.. Maar hij was zo sloom, en keek wat raar uit z'n oogjes..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vrij dus ik breng de jongens gezelly naar schoolMaar omdat ik zo op de jongste aan het letten was aangezien die nog aan het leren is om te fietsen wist ik de weg naar huis niet meer
Ik heb Google Maps Navigatie gebruikt voor 5 minuten fietsen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vrij dus ik breng de jongens gezelly naar schoolMaar omdat ik zo op de jongste aan het letten was aangezien die nog aan het leren is om te fietsen wist ik de weg naar huis niet meer
Ik heb Google Maps Navigatie gebruikt voor 5 minuten fietsen
Dat zag ik jaquote:
Ja...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Godver ben ik nu heel Kitty's verjaardag vergeten?
Hoe durf jequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Godver ben ik nu heel Kitty's verjaardag vergeten?
quote:
quote:
Hihiquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
Maar toch houd ik van je, Kally babe!
Ow ja! Ketelbrug! HA! Lekker door de poldert!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb gisteren 3 kwartier in de file gestaan nog
De brug was kapot
Ja dat is inderdaad een stuk makkelijkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja! Ketelbrug! HA! Lekker door de poldert!
Wel via Ten Boer gekomen ipv. Hoogezand deze keer?
Sjeffreyquote:
Logisch. Tiefus endquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een stuk makkelijker
Nou ja buiten een krampbeen was het wel te doen, maar was wel blij dat ik thuis was
Nou ja niet voor een willekeurig iemand hequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch. Tiefus end
Laat wel zien wat jij voor een ander over hebt
Uiteraard. Vond iedereen thuis ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja niet voor een willekeurig iemand he
Wel voor mijn lieffies
En ik vond het supergezelly
Kallynquote:
Jou moederquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uiteraard. Vond iedereen thuis ook
Hoest?quote:
En dat propt hij ZO in zijn tasquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou moeder
Ik strijk me de vinketering
Sperzieboontjes doe ik morgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij sperzieboontjes gehakt pinda aardappelpuree
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dat propt hij ZO in zijn tas!!!
Niet in de keuken hoorquote:
Nee dat heet gesloofquote:
Nee, nog nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Benny??? Heb je de pilot van Grimm al gezien???? Echt
Als ik tijd heb zal ik eens gaan kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is echt gaaf![]()
Aanrader![]()
Zo nu ga ik TVOH terugkijken
Gelukkig neemt René het tot er een vervanger is gevonden van me overquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt het ook druk natuurlijk
Ik snap het welWel vreemd hoor, jij zwart
Renesite? Ik zie René staanquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig neemt René het tot er een vervanger is gevonden van me over
Die bedoel ik...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Renesite? Ik zie René staan
Yup. Misschien dat ik ooit weer terugkomquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt het ook druk natuurlijk
Ik snap het welWel vreemd hoor, jij zwart
geef hem eens ongelijk. Niet te modden zo drukquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
René wilde de toko helemaal niet overnemen.
liefj0n? Kan ik veilig douchen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna de echtscheiding aangevraagd..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna de echtscheiding aangevraagd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |