De good old days zijn niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah tegenwoordig gaan de topics hier vrij lang mee zag ik
true, maar ook ik ben er nog maar zelden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
De good old days zijn niet meer.
Ik kom hier ook weinig meer hoor.
Pompen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet allemaal zo zeuren dat 't langzaam gaat.. Kom op volpompen dit topiQue
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH geeft c_a een dikke warme knuffel.
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef kinkyboy het volgende:
net is spiegel gekeken maar neus is niet krom zag ik .
mag ik nu nogwel meelezen ?
nu naar bedje ...gelukkig maar , dan ga ikquote:
Oke, hoi!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
nu naar bedje ...gelukkig maar , dan ga ik
Maar 's ochtends de stoelverwarming in de auto aan is toch wel heul lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Best wel lekker weer buitenIk had het nog geen eens koud
Ik heb geen idee, heb geen stoelverwarmingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar 's ochtends de stoelverwarming in de auto aan is toch wel heul lekker.
Hoe laat was dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ging naar school en het was nog helemaal donker
Je moet de gordijnen ook opendoen als je nog wat droomt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
Ik ging naar school en het was nog helemaal donker
Het zit erbij ons in. Tweedehands auto, maar niet echt op gelet. Totdat mijn vrouw dacht dat ze een opvlieger hadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb geen stoelverwarmingmaar lijkt me heerlijk ja
[..]
Half 8 - half 9quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe laat was dat?
Zaterdag gaat de klok weer een uur terug toch trouwens?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit erbij ons in. Tweedehands auto, maar niet echt op gelet. Totdat mijn vrouw dacht dat ze een opvlieger hadZe was tegen de knop aangekomen en ze had het dus wel warm in de zomer
dat is best nog laatquote:
LoLaquote:
Oiquote:
Ja, wordt nu permanent geblokkeerd en de boel teruggedraaid. Dus het kost me geen geld. Het is alleen irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
Pheno, heb je inmiddels al wat gehoord over je CC? #teruggelezen
Ohw, maar das wel mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wordt nu permanent geblokkeerd en de boel teruggedraaid. Dus het kost me geen geld. Het is alleen irritant.
Jaquote:
Maar tot die tijd kun je natuurlijk niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
Naar het schijnt een week. Als PostAnaal kan bezorgen.
Nu was ik weinig van plan. Nou ja, iTunes is gekoppeld met een geblokkeerde cc, dus dat kan irritant zijn. Zeker omdat het de baan van mijn vrouw is om met veel apps te werken. Ah well.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar tot die tijd kun je natuurlijk niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |