Travincal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Enige wat me nog altijd bij is gebleven is dat je op de bazaar (geloof act 3) een stukje had met van die kleine temples , waarin je kans had op 2 'spawns':
- 1 lege kamer met daar aan vast een aantal kamers met minibosses\
- 1 kamer met ALLE mobs in die kleine dungeon op 1 vierkante meter waarop je insta dood gaat
good times good times
Daar ben ik al sinds begin lid vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Jimbo het volgende:
met patch 13 om de hoek:
De Diablo3NL facebook gaat bij 500 likes een Diablo3 key verloten! (retail, niet beta) en mocht het zelfs tot de 1000 likes oplopen dan zal ik zorgen voor een Collectors Edition voor de gelukkige winnaar !
Klik
je blijft dan ook een held hequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef genakt het volgende:
[..]
Daar ben ik al sinds begin lid van
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
Op Tweakers is er vandaag iets aan de hand, volgens mij gaan ze beta-keys weggeven.
quote:Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
Hier heb je de mijne!quote:
Dankjewel, hier heb je hem terug!quote:
* Pheno pm-et random user uit active yopics.quote:
Morgen en overmorgen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
bah was te laat, woensdag weer een kans zei je?
Als je 200 voor een beta key gaat neerleggen ben je waarschijnlijk een ultra-dork en/of heb je teveel geldquote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Ik keek net, zo een key kan voor circa 200 eypo verkocht worden. Wtf!?
Welke tijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |