Ander om door te verkopen voor flink meer geld?quote:
nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ander om door te verkopen voor flink meer geld?
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.
Mss wel een leuk idee dr nog een bij te kopen voor de verkoop *-) hmm
Single, met de mogelijkheid tot party. Al denk ik dat 3 meer party/raid wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:
Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:
Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
Inderdaad, dat is met D3 niet meer zo. Zoals Pheno aangeeft, eenmaal opgeraapt en je laat het zelf weer vallen bestaat de mogelijkheid voor medespelers om het op te rapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
Dat klopt. Ook kistjes droppen voor ieder wat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?
bol.com kan je hem bestellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Ok tnx, duidelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.
Hoe het zit met dropkansen is nog niet bekend. In het tweede deel ging je in public hell games inderdaad op zoek naar een volle game en ging je de bazen snel af om betere drops te krijgen. Er zijn geen parties van acht meer, dus dat zal niet zo hard opschieten in het nieuwe deel.
Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ok tnx, duidelijk!
Maar je kunt dus wel solo ook bazen neerkrijgen? Ben namelijk wel een beetje klaar met 'imba' spelers en gewhine etc.
Bol bol bolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?
Thanksquote:
De game was op de GC goed te doen in SP, meestal levellen monsters mee met het aantal spelers. Dat was ook zo in D2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.
Aardig systeempjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:14 schreef genakt het volgende:
Even beta settings profile geupdate. Las het ergens op het bnet forum dat je dat moest doen.
[ afbeelding ]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:14 schreef genakt het volgende:
Even beta settings profile geupdate. Las het ergens op het bnet forum dat je dat moest doen.
[ afbeelding ]
Heb windows 7 home die gaat maar tot 8 gbquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.
laptop misschienquote:
laptop gok ik zoquote:
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien of 2x 460 gtquote:
is allemaal mogelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien of 2x 460 gt
Nee breedbeeld scherm
Ik moet ook nog een nieuw scherm kopen, mijne is enigzins verouderd (vierkant enzo)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef Moro het volgende:
Maar dan nog zou het een wat lage resolutie zijn als je dat geweld er in hebt zitten.
Toevallig begaf m'n oude scherm (1680x1050) het van de week, maar ik zit nog wel in de uitstervende 8:5 (16:10) club!
Het is zinloos ideaal of ideaal zinloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.
Is dat zo? 32 of 64 bit heeft er toch ermee te maken maar wellicht is de home variant er alleen in 32bit. Die 16GB geheugen slaat ook totaal nergens op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb windows 7 home die gaat maar tot 8 gb
Zoveel geld teveel is 45 euro? Het nut van 8GB is in mijn geval niet minimaal in bijvoorbeeld mijn laptop. Daar draai ik virtueel regelmatig voor zakelijke doeleinden Windows 7 op. Die 16GB in mijn desktop komt wellicht later van pas wanneer programma's daar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is zinloos ideaal of ideaal zinloosZelfs het nut van 8GB is minimaal, wat is het ideale aan 16GB? Als je zoveel geld te veel hebt, dat je het uitgeeft aan zinloze dingen, mag je wel doneren hoor
Nee 32 bit is tot 4 GB en 64 is tot veel meer GB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat zo? 32 of 64 bit heeft er toch ermee te maken maar wellicht is de home variant er alleen in 32bit. Die 16GB geheugen slaat ook totaal nergens op.
Of ging 32bit nu maar tot ong 4GB. Nahja, maakt ook niet uit.
DH krijgt een remake. Er komt nog een update van de beta, maar geen idee of ze dat daar al in zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:36 schreef Fipotje het volgende:
Kwam er van Demon Hunter nu nog een remake? Of is in de beta al de juiste?
Twijfelde tussen monk en dh nog niet helemaal klaar met dh maar dies vet jongen!
Diablo komt zeker terug:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat 't meer dan azmodan wordt, ik hoop diablo etc. weer tegen te komen
Als ik deze site mag geloven in ieder geval: http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo_IIIquote:That being said however, Diablo's return has been confirmed, despite his earlier death.
Als dat ongeveer in de buurt komt van een Intel Core i7 2630QM dan ja, die van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien
Zeiken nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoveel geld teveel is 45 euro? Het nut van 8GB is in mijn geval niet minimaal in bijvoorbeeld mijn laptop. Daar draai ik virtueel regelmatig voor zakelijke doeleinden Windows 7 op. Die 16GB in mijn desktop komt wellicht later van pas wanneer programma's daar gebruik van maken.
Daarnaast is het wel grappig dat je full-HD film van 20GB rustig staat te unrarren op de achtergrond terwijl je aan het gamen bent. Mocht ik ooit op mijn desktop iets virtueel willen doen komt de 16GB prima van pas, anders misschien nooit maar de gedachte is lekker.
Mensen zeiken altijd zo op andere omdat iets zinloos is... Gister was nog op TV dat figuren 500k-1miljoen uitgeven op een avond door champagne rond te schieten in een bar. Ik zeg geniaal en altijd beter dan het te doneren aan figuren als jij. Een pilsje kan je altijd krijgen trouwens.
komt in de buurt ? nee behalve de naam..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Als dat ongeveer in de buurt komt van een Intel Core i7 2630QM dan ja, die van mij.
Hoe dan ook, m'n laptop gaat dat prima trekken. Kom maar op met dat spel.
ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
13 euro per maand.... Blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.
Wat kost ie ? 120eur oid ?
79 dagenquote:
Ik bied 104quote:
Precies, been there done that.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:35 schreef Moro het volgende:
Annual pass heeft geen nut ik laat WoW toch vallen als D3 uit is.
Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaanquote:
Wat voor voordelen, want onehanded was op basis van DPS e.d. altijd beter dan twohanded.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan
Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan
de 15" heeft al een goede mobiele gpu. De 17" is natuurlijk beterquote:Op woensdag 2 november 2011 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.
Ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen alhoewel ik niet zo'n diehard ben die sommige kleine tweaks zal merken.
Same , een goeie deal imoquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
Collega heeft de 15" variant, maar wel de dikste. 8GB geheugen en een SSD erin en klaar... Dan kan je weer jaren vooruit. Mijn late 2008 MBP gaat Diablo ook niet echt leuk vinden gok ik zoquote:Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
de 15" heeft al een goede mobiele gpu. De 17" is natuurlijk beter
Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook proquote:Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
de 15" heeft al een goede mobiele gpu. De 17" is natuurlijk beter
Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikonquote:Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro
Ik ben wel tevreden met die aanschafKan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
Waarom stap je niet zomaar over op nikon? Ken genoeg mensen die switchen hoor. Lenzen zakken amper in waarde en kun je dus goed doorverkopen, anders dan software.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikon
Laten we het vooral niet uitmonden op een Windows vs Mac topic, want dat slaat echt geheel nergens op. Ik werk voor mijn eigen centen en als ik die wil uitgeven aan een duurder apparaat moet ik dat lekker zelf weten
En je haalt je schoenen zeker bij de wibra voor 10 euro omdat je merk te duur vind? Waarom wordt toch altijd de prijs erbij gehaald. Het gaat om de ervaring. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die meer geld hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro
Ik ben wel tevreden met die aanschafKan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
Gaat gewoon draaien.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend waar je op gamed. Hoe denken jullie dat mijn laptop D3 gaat trekken? Specs staan paar posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |