Ander om door te verkopen voor flink meer geld?quote:
nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ander om door te verkopen voor flink meer geld?
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.
Mss wel een leuk idee dr nog een bij te kopen voor de verkoop *-) hmm
Single, met de mogelijkheid tot party. Al denk ik dat 3 meer party/raid wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:
Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:
Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
Inderdaad, dat is met D3 niet meer zo. Zoals Pheno aangeeft, eenmaal opgeraapt en je laat het zelf weer vallen bestaat de mogelijkheid voor medespelers om het op te rapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
Dat klopt. Ook kistjes droppen voor ieder wat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?
bol.com kan je hem bestellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Ok tnx, duidelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.
Hoe het zit met dropkansen is nog niet bekend. In het tweede deel ging je in public hell games inderdaad op zoek naar een volle game en ging je de bazen snel af om betere drops te krijgen. Er zijn geen parties van acht meer, dus dat zal niet zo hard opschieten in het nieuwe deel.
Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ok tnx, duidelijk!
Maar je kunt dus wel solo ook bazen neerkrijgen? Ben namelijk wel een beetje klaar met 'imba' spelers en gewhine etc.
Bol bol bolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag?
Thanksquote:
De game was op de GC goed te doen in SP, meestal levellen monsters mee met het aantal spelers. Dat was ook zo in D2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.
Aardig systeempjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:14 schreef genakt het volgende:
Even beta settings profile geupdate. Las het ergens op het bnet forum dat je dat moest doen.
[ afbeelding ]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:14 schreef genakt het volgende:
Even beta settings profile geupdate. Las het ergens op het bnet forum dat je dat moest doen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |