abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103590140

Titel: Diablo 3
Platform: Windows/Mac OS
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: When it's done (Blizzard mikt op eind 2011)
Site: http://www.blizzard.com/diablo3

Eerdere Topics
DIABLO 3 AANGEKONDIGD!!!!
Diablo 3 #2 Waar we oneens zijn over de textures!
Diablo 3 #3: Waar we niet meer zeuren om de kleuren
Diablo 3 #4: Met een beta in Q3

Verhaal intro
Two decades have passed since the demonic denizens, Diablo, Mephisto, and Baal, wandered the world of Sanctuary in a vicious rampage to shackle humanity into unholy slavery. Yet for those who battled the Prime Evils directly, the memory fades slowly and the wounds of the soul still burn.

When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram's Cathedral seeking clues to new stirrings of evil, a comet from the heavens strikes the very ground where Diablo once entered the world. The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.

Features

Explore a fully-realized Sanctuary – the living, breathing gothic fantasy world of Diablo III rendered in gorgeous 3D.

Battle the unholy forces of the Burning Hells with all-new character classes like the otherworldly Witch Doctor, or with re-imagined warriors from Diablo’s past: such as the fierce Barbarian.

Rain Hell on your enemies wielding the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage - all powered by the Havok physics system.

Experience the intensity of multiplayer Diablo III over an all-new, wickedly-enhanced Battle.net platform with numerous enhancements to make connecting with your friends easier – and cooperative gameplay more fun.

Screenshots en Media

110826_28827_ss135-hires.jpg 110826_28827_ss47-hires.jpg
110826_28827_ss128-hires.jpg 110825_28827_Female%20Wizard%20uses%20Blizzard%20against%20her%20foes.jpg

Gameplay video (800 mb stream of download)
http://www.blizzard.com/diablo3/media/

Uitgebreide preview FOK!games: http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/50/diablo-iii.html

Alle classes zijn inmiddels bekend, namelijk de Barbarian, Witchdoctor, Demonhunter, Wizard en Monk.

Barbarian: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/barbarian.xml
Witchdokter: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/witchdoctor.xml
Wizard: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/wizard.xml
Monk: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/monk.xml
Demon Hunter: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/demonhunter.xml

Cinematics:

Collector's Edition:

[ Bericht 2% gewijzigd door Gatenkaas op 26-10-2011 17:55:13 ]
Burning bridges gives you so much more
pi_103597243
Ik vraag me af wanneer de grootschalige beta komt net zoals bij SC2. Was het maar vast 2012, ik kan niet wachten om als monk te beginnen. :9
Powered by Janetje®
pi_103597275
Erg tof artwork van de hoes en CE zeg, veel mooier dan Diablo II bijvoorbeeld.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103597498
Damn, ik zou bijna de CE kopen.
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 23:03:32 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_103606595
Ce 2x besteld

nom nom nom :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_103606636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:03 schreef Jimbo het volgende:
Ce 2x besteld

nom nom nom :9
Ander om door te verkopen voor flink meer geld?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 23:06:53 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_103606785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ander om door te verkopen voor flink meer geld?
nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.

Mss wel een leuk idee dr nog een bij te kopen voor de verkoop *-) hmm
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_103607252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nee om geseald te houden of als mn maat hem wilt dan kan ie em voor kostprijs van me krijgen.

Mss wel een leuk idee dr nog een bij te kopen voor de verkoop *-) hmm
Waar heb je de CE bestelt, als ik vragen mag? :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103613808
je koopt een game om hem geseals te houden, ook als niemand hem wil hebben :{

Gamers zijn net zo geobsedeerd aan het raken als van die mensen die action figures kopen en in de verpakking laten :D
pi_103613946
En het leuke is dat Blizzard altijd wel zorgt dat er genoeg gelimiteerde edities zijn. Volgens mij zag ik Starcraft II limited ook nog in de winkel liggen :')

Dus of het veel waard wordt? Ik denk het niet :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_103615116
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_103624980
Diablo noob vraag:

Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:00:40 #13
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103625024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:

Is het nu een singleplayer game of moet je party's\raid groepen joinen voor de betere items? Heb de vorige topics doorgespit maar het wordt me niet duidelijk.
Single, met de mogelijkheid tot party. Al denk ik dat 3 meer party/raid wordt.

De oude game was namelijk in een tijdperk gemaakt van singleplay. En nu zijn online games meer gebaseerd op party. Lastig te vergelijken dus.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103625214
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Tim_G het volgende:
Diablo noob vraag:

Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.

Hoe het zit met dropkansen is nog niet bekend. In het tweede deel ging je in public hell games inderdaad op zoek naar een volle game en ging je de bazen snel af om betere drops te krijgen. Er zijn geen parties van acht meer, dus dat zal niet zo hard opschieten in het nieuwe deel.
pi_103626009
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:28:15 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103626047
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Diablo II was het zo dat de drops van welke monster dan ook zichtbaar was voor iedereen, dit is in Diablo III dus niet meer zo?
Inderdaad, dat is met D3 niet meer zo. Zoals Pheno aangeeft, eenmaal opgeraapt en je laat het zelf weer vallen bestaat de mogelijkheid voor medespelers om het op te rapen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103626060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat klopt. Ook kistjes droppen voor ieder wat.
pi_103626191
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar
pi_103626432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar
bol.com kan je hem bestellen
pi_103645621
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alles speel je online, ook singleplayer. Er is alleen geen reden om in je eentje te gaan hakken. Drops worden eerlijk verdeeld. Dus als jij met een groep een baas verslaat, valt er voor iedereen een drop. Die kunnen anderen niet zien en dus ook niet pakken. Als jij die drop weer laat vallen, dan zien ze die wel, dus je kunt makkelijk elkaar helpen met items.

Hoe het zit met dropkansen is nog niet bekend. In het tweede deel ging je in public hell games inderdaad op zoek naar een volle game en ging je de bazen snel af om betere drops te krijgen. Er zijn geen parties van acht meer, dus dat zal niet zo hard opschieten in het nieuwe deel.
Ok tnx, duidelijk!

Maar je kunt dus wel solo ook bazen neerkrijgen? Ben namelijk wel een beetje klaar met 'imba' spelers en gewhine etc. :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:13:04 #21
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103650159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ok tnx, duidelijk!

Maar je kunt dus wel solo ook bazen neerkrijgen? Ben namelijk wel een beetje klaar met 'imba' spelers en gewhine etc. :)
Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:38:44 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_103654505
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Bol bol bol
pi_103656161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Bol bol bol
Thanks *;
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103658691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ga er wel vanuit dat je singleplayer bazen neer kan krijgen. Dit was met Diablo 2 ook gewoon het geval.
De game was op de GC goed te doen in SP, meestal levellen monsters mee met het aantal spelers. Dat was ook zo in D2 :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:36:16 #25
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103658859
Pff, als dit spel uitkomt zie ik het daglicht niet meer denk ik voor het komende jaar. :9~
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')