Verlang je nu van remlof dat ie consequent is? Ik ga er even voor zitten...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Wat een hypocriet ben jij toch met dat selectieve inleven. Door jouw egoïsme leven miljarden Mauro's in bittere armoede. Als jij werkelijk oprecht bent dan lever je nu 99% van je salaris in.
We zijn het aardig eens. Denk je niet dat als Mauro zou blijven dit een incentive zou zijn voor anderen om met behulp van media zoveel mogelijk druk uit te oefenen om een uitspraak terug te draaien? Dat is eigenlijk mijn grootste bezwaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat de deur zoveel mogelijk dicht moet. Dat is immers wat een deel van de bevolking graag wil. Je kunt niet voorkomen dat er altijd een aantal gevallen doorheen komen. En dat geeft ook niet, wat mij betreft.
ah, het meehuil-circus zet zich voort.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef Specularium het volgende:
Vanavond de pleegmoeder van die jongen bij P&W.
Ik ga er toch vanuit dat men serieus omgaat met TR's .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de man spelen? Ik sprak in het algemeen.
Maar zet gerust een TR, dan kunnen mijn collega's ook nog even lachen
Ik voel wat je bedoeld hier. Klassequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat men serieus omgaat met TR's .
Tsja, maar dan kun je nog altijd een verschil maken tussen mensen die hier sinds hun jeugd wonen en volwassenen. Ook kun je het land van herkomst in ogenschouw nemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn het aardig eens. Denk je niet dat als Mauro zou blijven dit een incentive zou zijn voor anderen om met behulp van media zoveel mogelijk druk uit te oefenen om een uitspraak terug te draaien? Dat is eigenlijk mijn grootste bezwaar.
Tut tut, niet verlagen tot dat niveau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verlang je nu van remlof dat ie consequent is? Ik ga er even voor zitten...
Prima, maar doe dat fijn vanuit Angola en niet op onze kosten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin, hij kan nog naar het Europese Hof stappen, laat hem dat maar doen.
Oke. Dan beroep ik me op diner en voeg me vanavond weer toe om de uitslag te aanschouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tut tut, niet verlagen tot dat niveau.
Vanuit Angola? Dat lijkt me vrijwel zeker een heilloze stap, ook omdat het Europees Hof slechts aan één mensenrechtenverdrag (plus een aantal gelieerde protocollen) toetst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin, hij kan nog naar het Europese Hof stappen, laat hem dat maar doen.
Buiten je terecht toegepaste inlevingsvermogen is het op de keeper beschouwd sowieso van de zotte dat iemand die toevallig @ random ergens geboren wordt meer/minder rechten heeft dan iemand die @ random ergens anders geboren wordt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kan me inleven. Zouden meer mensen moeten proberen.
Diner? Om half zes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Dan beroep ik me op diner en voeg me vanavond weer toe om de uitslag te aanschouwen.
Zo?
Nee, tot die uitspraak er is moet ie hier blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanuit Angola? Dat lijkt me vrijwel zeker een heilloze stap, ook omdat het Europees Hof slechts aan één mensenrechtenverdrag (plus een aantal gelieerde protocollen) toetst.
Ik ga maar eens afsluiten en doe hetzelfdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Dan beroep ik me op diner en voeg me vanavond weer toe om de uitslag te aanschouwen.
Zo?
Natuurlijk? Normaal heeft een beroep geen opschortende werking; waarom zou dat in dit geval anders zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tot die uitspraak er is moet ie hier blijven natuurlijk.
Omdat we anders nog een keer dat vloegticket moeten betalen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk? Normaal heeft een beroep geen opschortende werking; waarom zou dat in dit geval anders zijn?
Over het algemeen krijgen ze geld mee, en daar kunnen ze het in die landen aardig lang mee uitzingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Mangostine het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, krijgt zo'n jongen dan begeleiding bij zijn terugkeer, wordt ie daar opgevangen, of is het gewoon op de bonnefooi een vlucht boeken en zoek het verder zelf maar uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |