Haha wtf wil je op het platteland doen? De hele dag tractor rijden? Het enige waar ik het platteland voor gebruikte was om een noodlanding te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
SA is voor mij de beste GTA, geweldig om op het platte land te chillen.
Of crossen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha wtf wil je op het platteland doen? De hele dag tractor rijden? Het enige waar ik het platteland voor gebruikte was om een noodlanding te maken.
quote:We're deliberately avoiding that (first-person shooters) right now. It's in our DNA to avoid doing what other companies are doing. (…) I suppose you could say that Max Payne 3 is something close to an FPS, but there are really unique aspects to the setting and gameplay there, too, not just in the story. (...) You have to have originality in your games; you have to have some kind of interesting message. You could say that the goalpoint of Rockstar is to have the players really feel what we're trying to do.
Klachten over GTA 4, is er überhaupt een review waar het minder dan een 9 kreeg?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef NumberSeven het volgende:
Lol, iedereen helemaal dood speculeren. Ik heb zelf GTA 4 nog niet eens gespeeld, is die het waard om gekocht te worden of zal ik direct gta 5 kopen. Ik lees namelijk veel klachten over 4.
Of deze dingen:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:01 schreef rickyszz het volgende:
Ik kan echt niet wachten!![]()
Ik hoop echt dat er weer vliegtuigen inzitten, zoals bij San Andreas
Dromen mag altijd, we zien het snel genoeg.quote:
De Combine Harvesterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of deze dingen:
[ afbeelding ]
En dan achter zo'n hippie aanrijden en dan ineens zo'n rooie vlek zien op je scherm
GTA
Weer lekker over mensen rijden met dat dingquote:
Dan zou het een remake zijn in een nieuw jasje? En daar zijn ze 4 jaar mee bezig geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dromen mag altijd, we zien het snel genoeg.
Gister nog bij GTA SA een missie gedaan met dan dingquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef TC03 het volgende:
Grand Theft Auto is het allerbeste deel. GTA IV en VC komen niet eens in de buurt.
Is deel 1 nog te spelen eigenlijk onder win7 x64 ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef TC03 het volgende:
Grand Theft Auto is het allerbeste deel. GTA IV en VC komen niet eens in de buurt.
Ik denk met dosbox misschien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Is deel 1 nog te spelen eigenlijk onder win7 x64 ?
Omdat ik van het denken aan GTA 1 een stijfje kreeg, heb ik het even geprobeerd; ik draai Win7 x64 en die shit draait als een zonnetjequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoelde San Andreas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dit dus. San Andreas had een ontzetend diverse verhaallijn, er was zoveel te doen. Bende-oorlogen in de stad (wat veel mensen niet leuk vonden), bizarre verhaallijnen in de dorpjes, Area 52 in de woestijn, Las Venturas, etc. Perfect. Die laatste missie was ook erg vet, dat je vanuit het vliegveld een huis bestormd en dat moet overnemen... GTA IV heeft zulke vette missies niet of nauwelijks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
San Andreas het meeste plezier aan gehad.De rest waren ook érg goed.
Die bankoverval van GTA IV was vet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit dus. San Andreas had een ontzetend diverse verhaallijn, er was zoveel te doen. Bende-oorlogen in de stad (wat veel mensen niet leuk vonden), bizarre verhaallijnen in de dorpjes, Area 52 in de woestijn, Las Venturas, etc. Perfect. Die laatste missie was ook erg vet, dat je vanuit het vliegveld een huis bestormd en dat moet overnemen... GTA IV heeft zulke vette missies niet of nauwelijks.
Nee, San Andreas is voor mij de ultieme GTA. Ontzettend divers en ontzettend leuk.
Same herequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Hopen dat er weer epische missies komen zoals 'Three Leaf Clover', en veel parachutespringen, helicopterachtervolgingen en hoge gebouwen! Ik hou van hoge gebouwen in GTA IV
Oneens. Met een NOOSE tank, of RPG + AK-47 een beetje mayhem schoppen op Times Square of willekeurige junction bracht m.i. meer pleuris dan welk ander deel dan ook. Al snap ik je punt over serieusheid wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Paxlie het volgende:
GTA IV was gewoon te serieus. Er moet wat onzin inzitten en het moet mogelijk zijn om complete chaos te creeren. Als dat er weer in zit dan mag het verder zo realistisch als wat zijn. GTA IV miste de chaos factor. Leuke missies en dergelijke maar je kon er geen teringbende van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |