Haha wtf wil je op het platteland doen? De hele dag tractor rijden? Het enige waar ik het platteland voor gebruikte was om een noodlanding te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
SA is voor mij de beste GTA, geweldig om op het platte land te chillen.
Of crossen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha wtf wil je op het platteland doen? De hele dag tractor rijden? Het enige waar ik het platteland voor gebruikte was om een noodlanding te maken.
quote:We're deliberately avoiding that (first-person shooters) right now. It's in our DNA to avoid doing what other companies are doing. (…) I suppose you could say that Max Payne 3 is something close to an FPS, but there are really unique aspects to the setting and gameplay there, too, not just in the story. (...) You have to have originality in your games; you have to have some kind of interesting message. You could say that the goalpoint of Rockstar is to have the players really feel what we're trying to do.
Klachten over GTA 4, is er überhaupt een review waar het minder dan een 9 kreeg?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef NumberSeven het volgende:
Lol, iedereen helemaal dood speculeren. Ik heb zelf GTA 4 nog niet eens gespeeld, is die het waard om gekocht te worden of zal ik direct gta 5 kopen. Ik lees namelijk veel klachten over 4.
Of deze dingen:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:01 schreef rickyszz het volgende:
Ik kan echt niet wachten!![]()
Ik hoop echt dat er weer vliegtuigen inzitten, zoals bij San Andreas
Dromen mag altijd, we zien het snel genoeg.quote:
De Combine Harvesterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of deze dingen:
[ afbeelding ]
En dan achter zo'n hippie aanrijden en dan ineens zo'n rooie vlek zien op je scherm
GTA
Weer lekker over mensen rijden met dat dingquote:
Dan zou het een remake zijn in een nieuw jasje? En daar zijn ze 4 jaar mee bezig geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dromen mag altijd, we zien het snel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |