Ik heb me er prima mee vermaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef NumberSeven het volgende:
Lol, iedereen helemaal dood speculeren. Ik heb zelf GTA 4 nog niet eens gespeeld, is die het waard om gekocht te worden of zal ik direct gta 5 kopen. Ik lees namelijk veel klachten over 4.
Haha wat karakters betreft vond ik Tommy Vercetti het best. Dus ik hoop weer op een italiaan of colombiaan in Vice City met nieuwe graphics.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
100x liever Niko Bellic dan een of andere hiphop neger.
Alleen in een helikopter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
In 4 kun je niet eens vliegen?
Helaas wel. En geen vlammenwerperquote:
Daarom, de meeste GTA-fans willen dan ook een kruising tussen Vice City, San Andreas, en evt. Las Vegas/Hollywood. De graphics van 4, verhaal en karakter van Vice City, veel drugs-missies en stukjes uit San Andreas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vier vond ik qua stijl en stad helemaal gewledig. Heel veel details, ook qua schades enzo, echt prachtig gemaakt. Maar het spel was erg serieus, dat was wel jammer.
Klopt, maar de poster leek erg op de V van de dollar. In San Andreas ging het ook om bendes, gangsteroorlogen etc. ik denk dat deze gta puur gaat om het grote geld/bling bling. daarom steeds de verwijzing naar Las Vegas, Vice City.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat wilt iedereen toch met Las Vegas, dat zat al in GTA SA.
Precies, ik snap niet dat ze zulke dingen niet gewoon steeds meenemen in de nieuwe game aangezien iedereen er erg tevreden over was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja VC was gericht op bedrijven en SA op bendes. Ik vond het bij SA ook lache dat je auto's kon tunen, dat kon helaas bij 4 niet.
Aldus de pvv stemmer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
100x liever Niko Bellic dan een of andere hiphop neger.
Lekker rondcruisen en meezingen met al die foute nummers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:21 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Please een foute 80's game met ditto soundtrack en ranzige pastelkleuren!!
Vice City blijft de koning. Tommy Vercetti is one bad motherfucker.
Tommy blijft voor mij ook wel de beste hoofdrolspeler uit de reeks. Komt voor een gedeelte ook door de geweldige voice acting van Ray Liotta.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:21 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Please een foute 80's game met ditto soundtrack en ranzige pastelkleuren!!
Vice City blijft de koning. Tommy Vercetti is one bad motherfucker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |