Ik vind persoonlijk San Andreas en GTA 3 nog de 2 slechtste delen uit de serie. Vice City en IV vind ik de beste delen. Vice City omdat het iets tropisch had met een mooie zon langs het strand en de missies die daarbij hoorde.. En natuurlijk om Vercetti´s Mansion. GTA IV omdat het heel erg realistisch is en omdat je een real life mobieltje hebt waarmee je wat kunt doen. Ook omdat het in mijn favoriete stad New York afspeelt. Ik vind GTA 3 erg saai na een tijdje, ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld omdat ik halverwege het spel gewoon bijna in slaap val. Ook vind ik de map van GTA 3 niet bijzonder. San Andreas vind ik niet verkeerd alleen de map, ik vind persoonlijk de omgeving niet erg bijzonder zoals het platteland vond ik behoorlijk saai worden! Ook vind ik dat er te veel watergebieden zitten in San Andreas. Verhaallijn vond ik ook te lang duren. Waar ik wel heel tevreden over was, was over het commerciele modden in het spel met van allerlei echte auto´s wat je er in kunt zetten op een gemakkelijke manier. Wel liep het spel soms vast, of werkte zelfs niet eens meer als je te veel of verkeerde mods er in had gezet. Ook vind ik het San Andreas MultiPlayer programma echt beest!. Ik ben hier echt wat dag en nacht uren zoet mee geweest!. Dus als conclusie vind ik Vice City echt nog steeds het allerbeste GTA deel uit de hele serie. Zelfs Vice City Stories op de PSP vind ik ook helemaal geweldig, ik vind dat er echt geen nadelen in Vice City en Vice City Stories zitten. Ik kijk er echt naar uit dat het volgende deel van de series iets weg hebben van Vice City, LA of Las Vegas. Dan ben ik tot zo ver tevreden want vet word het toch wel, want ik vind eigenlijk alle delen na GTA 3 gewoon altijd wel leuk maarja overal zitten er dan vaak weer na delen aan. Ik ga echt niet uitkramen wat ik DENK dat het zou kunnen zijn want het kan van alles zijn, het logo kan heel erg lijken op een biljet van een deel uit Las Vegas of een ander deel uit amerika. Maar ze kunnen zo een deel maken wat daar helemaal nergens mee te maken heeft om de mensen alleen maar gek te maken. Dus we moeten het echt maar zien!. De meeste hopen op iets met Vice City, bij die mensen sluit ik me zeker aan!.