Ciao, succes met je verslag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Picchia het volgende:
Oké, ik log nu uit. En kom pas over een paar dagen terug.
(echt waar!)
Op zaterdag? Wereld vreemde mensen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb ooit eens een statistiek-tentamen laten glippen omdat het op een zaterdag was. Wat dachten ze we'll, daar op de uni.
Nu nog een afbeelding van pedobear erbij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
Opvoeden is nog nooit zo makkelijk geweest.
Wie is Cerbie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Gadverdamme, daar hebben we die klote-Cerbie weer.
Opbokken gouwe vertaalbak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Gadverdamme, daar hebben we die klote-Cerbie weer.
Waar hebben we het over?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
De bouwkwaliteit van het gemiddelde Nederlandse huis is behoorlijk hoog, ook in vergelijking met Duitsland. Dat je hier veel geld betaald en daarom in Duitsland voor 4 ton relatief gezien meer kwaliteit kán kopen, wilt niet zeggen dat de Duitsers beter bouwen.
Je vader ook.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
De bouwkwaliteit van het gemiddelde Nederlandse huis is behoorlijk hoog, ook in vergelijking met Duitsland. Dat je hier veel geld betaald en daarom in Duitsland voor 4 ton relatief gezien meer kwaliteit kán kopen, wilt niet zeggen dat de Duitsers beter bouwen.
Nog effe een eindspurt voor de trofee voor beste topicopenerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Koos maakt weer topics aan waarbij je veels te veel moet lezen. Daar heb ik toch heul geen tijd voor.
de motieven worden duidelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog effe een eindspurt voor de trofee voor beste topicopener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |