Dat zei ik niet, ik zei als hij dat vindt moet hij dat nodig zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorschrift noemde het 'nodig'. Dan vraag ik waarvoor
quote:Look who’s talking! [Dutch phrase of the week]
This phrase is always used to express irony. The literal translation – "Must you necessarily say" – does not make much sense, but something like "It is really necessary that you say that…NOT" would somewhat cover its meaning.
Ik kom vers uit een tentamen en ben nu keihard aan het tikken.quote:Ik ben bezig. Tussen het posten door
I envy your motivation.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom vers uit een tentamen en ben nu keihard aan het tikken.
Ciao, succes met je verslag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Picchia het volgende:
Oké, ik log nu uit. En kom pas over een paar dagen terug.
(echt waar!)
Op zaterdag? Wereld vreemde mensen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb ooit eens een statistiek-tentamen laten glippen omdat het op een zaterdag was. Wat dachten ze we'll, daar op de uni.
Nu nog een afbeelding van pedobear erbij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
Opvoeden is nog nooit zo makkelijk geweest.
Wie is Cerbie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Gadverdamme, daar hebben we die klote-Cerbie weer.
Opbokken gouwe vertaalbak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Gadverdamme, daar hebben we die klote-Cerbie weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |