Waar hebben we het over?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
De bouwkwaliteit van het gemiddelde Nederlandse huis is behoorlijk hoog, ook in vergelijking met Duitsland. Dat je hier veel geld betaald en daarom in Duitsland voor 4 ton relatief gezien meer kwaliteit kán kopen, wilt niet zeggen dat de Duitsers beter bouwen.
Je vader ook.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
De bouwkwaliteit van het gemiddelde Nederlandse huis is behoorlijk hoog, ook in vergelijking met Duitsland. Dat je hier veel geld betaald en daarom in Duitsland voor 4 ton relatief gezien meer kwaliteit kán kopen, wilt niet zeggen dat de Duitsers beter bouwen.
Nog effe een eindspurt voor de trofee voor beste topicopenerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Koos maakt weer topics aan waarbij je veels te veel moet lezen. Daar heb ik toch heul geen tijd voor.
de motieven worden duidelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog effe een eindspurt voor de trofee voor beste topicopener
Maar niemand heeft hier een prijsvergelijking gemaakt, het gaat om een kwaliteitsvergelijking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Maar het was natuurlijk ook wel weer eens tijd voor topics met een beetje inhoud.quote:
Klopt dat geschreeuw van Arolsen wordt ik helemaal niet goed vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk ook wel weer eens tijd voor topics met een beetje inhoud.
Ze zullen het nog wel redden tot het CDA-congres op zaterdagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt me trouwens prachtig als ons rancunekabinet valt op grond van een zielig Afrikaantje. Dan lach ik vanavond de ballen uit m'n broek met een biertje in m'n klauw in m'n stamkroeg.
Goed voor de lachspiertjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef Sayex het volgende:
[..]
Klopt dat geschreeuw van Arolsen wordt ik helemaal niet goed van
Gaat Brad Pitt nou een Afro-Amerikaanse man spelen?quote:Pitt heeft getekend voor Steve McQueen's nieuwe film Twelve Times A Slave. Dit meldt de nieuwssite Huffingtonpost.
De film vertelt het waar gebeurd verhaal van een vrije Afro-Amerikaanse man die rond 1850 gestrikt wordt om alsnog slaaf te worden. Naast acteren gaat Brad Pitt de film ook produceren. Acteur Chiwetel Ejiofor (Four Brothers, American Gangster en Salt) zal de hoofdrol op zich nemen.
ik gok slaven drijver.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat Brad Pitt nou een Afro-Amerikaanse man spelen?
Ik zal zo eens gaan lezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
Kijk maar in het Wo-rechten topic voor de discussie die daar losbrandde
Denk dat het wel goed ging, alleen heb ik soms een lekker losse redenering om mensen eronderuit te laten draaien terwijl ze waarschijnlijk een kort normantwoord willen.
Vergelijk een sociale huurwoning eens met het Duitse equivalent, voor de grap.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar niemand heeft hier een prijsvergelijking gemaakt, het gaat om een kwaliteitsvergelijking.
Derhalve totaal irrelevant.
Jij proost op een zakenkabinet van SP/PVVquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt me trouwens prachtig als ons rancunekabinet valt op grond van een zielig Afrikaantje. Dan lach ik vanavond de ballen uit m'n broek met een biertje in m'n klauw in m'n stamkroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |