een Turkse of een van de ME?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een keer zo'n vest aangehad. Man, dat was zwaar zeg.
Keukenrol?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet schijten, maar heb nog maar een heel dun rolletje wc-papier in huis. Zal ik het erop wagen?
Nee, die heb ik ook niet huis. Wel voldoende kranten overigens.quote:
Stentor. Wel oppassen voor de nietjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet schijten, maar heb nog maar een heel dun rolletje wc-papier in huis. Zal ik het erop wagen?
Oude zakdoeken? Of de franse methoden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook niet huis. Wel voldoende kranten overigens.
Nee, de zaterdag-editie van de VK ligt hier nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stentor. Wel oppassen voor de nietjes.
Ik denk dat ik straks maar gewoon effe de gang naar de supermarkt maak. Dat is welgeteld drie minuten lopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Sayex het volgende:
[..]
Oude zakdoeken? Of de franse methoden?
Oppassen voor de aambeien dan met die zuurgraad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, de zaterdag-editie van de VK ligt hier nog.
Marcel van Dam staat nooit in de zaterdag-editie, godzijdank.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppassen voor de aambeien dan met die zuurgraad.
Ohh dus hij steekt zijn tong nog niet uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar gewoon effe de gang naar de supermarkt maak. Dat is welgeteld drie minuten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |