Machtgeilerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien bouw ik dan met mijn oneindige geld een muur om je huis en koop eigen volledige legers.
Je rijdt toch wel elektrisch he, zoals het een linkse betaamtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef betyar het volgende:
Vandaag trap op gelopen EN auto gereden.![]()
![]()
![]()
Een diesel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je rijdt toch wel elektrisch he, zoals het een linkse betaamt
Over die ontwikkeling doen kinderen dik tien jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef betyar het volgende:
Vandaag trap op gelopen EN auto gereden.![]()
![]()
![]()
Pedagogisch verantwoord noemen ze dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over die ontwikkeling doen kinderen dik tien jaar.
Aanstellers.
Zeg, bolle, ga jij eens rellen met turken.quote:
Ik associeer links vaak met bakfiets. Waarom? geen id.quote:
Het loket Burgerzaken bij de Gemeente kan je waarschijnlijk helpenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ik associeer links vaak met bakfiets. Waarom? geen id.
Haha, +1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Cerbie het volgende:
Koos heeft weer te diep in het glaasje gekeken gisternacht;
http://www.nu.nl/opmerkel(...)a-en-kipburgers.html
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
Ik ga er zo eens lekker langs fietsen. Even de troepen een hart onder de riem steken.
Zonder id ben je strafbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ik associeer links vaak met bakfiets. Waarom? geen id.
Dat dacht ik ook als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:41 schreef eriksd het volgende:
Is dat nou zo? Er geldt een toonplicht, geen draagplicht.
De ME, dat is nou iets voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
Een potje matten is ook wel lekker voor de ME op zijn tijd. Even de aggressie eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |