Ik zou het wel willen zien! :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij proost op een zakenkabinet van SP/PVV?
Ik weet dat je iets in de fiscale sferen doet, maar wat voor baan wil je daarin precies gaan doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk is dat hele circus bagger. Komt alleen maar meer wetgeving bij, meer symboolpolitiek, meer kansloos gezever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik ga jou ergens voor nonimeren zonder een verhaaltje erbij te zetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog effe een eindspurt voor de trofee voor beste topicopener
quote:
Ik zou wel wat zwaar metaal op dat hoofd van Phil willen laten vallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Dutchnative het volgende:
Dat jullie allen Heavy Metal prefereren boven Phil Collins
Ik heb jou trouwens genomineerd voor de Hilbrand Nawijn-trofeequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou wel wat zwaar metaal op dat hoofd van Phil willen laten vallen.
Ik zag het. Bedankt. Samen met een Erica Terpstra-nominatie ga ik een schitterende toekomst tegenmoet in POL.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens genomineerd voor de Hilbrand Nawijn-trofee
Het is even een pestactie voordat jij straks met Libertarisch/Anarcho-Kapitalistisch Nederland een staatsgreep pleegt en ik zo vermoord kan worden, aangezien er geen politie meer isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zag het. Bedankt. Samen met een Erica Terpstra-nominatie ga ik een schitterende toekomst tegenmoet in POL.
Bovendien bouw ik dan met mijn oneindige geld een muur om je huis en koop eigen volledige legers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is even een pestactie voordat jij straks met Libertarisch/Anarcho-Kapitalistisch Nederland een staatsgreep pleegt en ik zo vermoord kan worden, aangezien er geen politie meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |