Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots): .:: NSFC ::. Not Suited For Civilians Hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' te vinden zijn.
Trouwens over Wehkamp, ik denk dat ie (in ieder geval bij mij) nog niet is verzonden gister. Er staat immers in het mailtje (en op de website) dat wanneer in je bestelling het woordje 'verzonden' onderstreept is, je de bestelling kan volgen. Dat is bij mij nog niet het geval
Maar ik ga hoe dan ook de hele dag proberen een DHL-busje te spotten
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende: Trouwens over Wehkamp, ik denk dat ie (in ieder geval bij mij) nog niet is verzonden gister. Er staat immers in het mailtje (en op de website) dat wanneer in je bestelling het woordje 'verzonden' onderstreept is, je de bestelling kan volgen. Dat is bij mij nog niet het geval
Maar ik ga hoe dan ook de hele dag proberen een DHL-busje te spotten
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Roces18 het volgende: kunnen we al online dan als we hem binnen hem als pre/order? of moeten we tot donderdag wachten?
Niet via de normale manier, maar wel met een omweg geloof ik
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
dmv tijdelijk een koreaanse proxy in te stellen bij internet explorer. als hij eenmaal geactiveerd is kan je de instellingen weer weg halen. www.enterbf3.com/topic/5077-korean-vpn-trick/ -
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven Wie faalt die straalt
dmv tijdelijk een koreaanse proxy in te stellen bij internet explorer. als hij eenmaal geactiveerd is kan je de instellingen weer weg halen. www.enterbf3.com/topic/5077-korean-vpn-trick/ -
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
en vliegen (aangezien nu veel mensen nog geen unlocks hebt kan je ze nu makkelijk halen. Straks knalt iedereen jou kapot aangezien je geen flares hebt ... Maar ik ben net een ballerina in een vliegtuig dus dat komt wel goed
Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef Scarface2004 het volgende: Vroeger gooide de Mediamarkt hun spellen nog wel eens 1 dag van te voren in de schappen, meestal 's avonds voor sluitingstijd. Doen ze dat nog steeds?
Weet ik niet, maar je kan hem ook via Origin downloaden Of je moet net als ik perse een schijfje willen
maar voor de gene die hem al hebben. Hoe is het customizen van je character? Kan je bijv. helm aanpassen en dergelijke of alleen kiezen uit complete outfits mits je SPECACT hebt ? want in bc2 kon je dat wel een beetje zoals heavy armor -> minder hard rennen enzo
en hoeveel? stel dat je geen pre-order hebt gedaan kan je dus niks veranderen? Want ze zeiden dat customizen van je outfit ook belangerijker werd..... a la blops
Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende: Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
MediaMarkt wil die boetes nog wel eens voor lief nemen..
MM zal hem vanavond wel in de schappen gooien, doen ze altijd
Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende: Vandaag is het de 26e, MORGEN is het pas de 27e. Er zit een strikt embargo op, dus kleine tot no chance dat je hem vandaag hebt.
Waarom wilde ze bij de gamemania geen nacht launch doen dan omdat EA zij dat ze niet konden garanderen dat ze niet er voor al verkocht werden?
Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende: Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
ik durf te wedden dat als ik online kom de eerste dag dat dan de helft al van die kk kneusjes zijn in level 48 oid !!!!!
Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef CamelNLD het volgende: Ik hoorde dat vanaf 1400 NL tijd de winkels de verkoop gaan starten. Dit om iedereen de kans te geven om met de release hem te kunnen unlocken.
Huh? Wat unlocken? De game? Dat zou dan toch donderdag ook kunnen? Ik snap je niet
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Iemand ervaring met g2play.net? Daar kost BF3 slechts 30 euro?!
Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende: Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
Ik vind hem tenopzichte van bc2 enigszins tegenvallen, maar dat komt omdat ik mezelf waarschijnlijk enorm heb lopen hypen. De retail vergeleken met de beta is wel een wereld van verschil. (positief)
Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Lightning_NL het volgende: Is BF3 nou echt wel zo goed? Ik ben bang om teleurgesteld te worden... CoD is de laatste tijd ook niks meer, en BF2 vond ik eigenlijk alleen goed met de Project Reality Mod.
ja, hoewel je niet met zekerheid kan zeggen dat het legaal is. werkt als een tierelier though. Let wel op, dat is niet het limited edition volgens mij (dus zonder back to karkand)
Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende: Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
als je BF3 koopt voor de singleplayer doe je iets niet goed.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Lightning_NL het volgende: Je krijgt gewoon een map minder als je een standard edition koopt? Afknapper zeg... Homo's. Ik heb niet meegedaan met de hype en zit nu sterk te twijfelen of ik 'm nou moet kopen of niet. Want overal druipt het gehype van af... Vandaar dus dat ik bang ben voor een tegenvaller. Helemaal als ik de reviews zie over de belachelijk slechte single player campaign.
Dan koop je hem niet, prima. MP vond ik in ieder geval in de beta al enorm tof dus ik verwacht dat retail alleen maar toffer wordt (zoals alle reviews ook bevestigen).
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
je krijgt vier(!) maps minder. voor 'normale' retailprice.
Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende: Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Er met de pet naar hebben gegooid is ook enthousiast, zo gruwelijk wordt de SP ook niet beoordeeld.
En hoezo is het gruwelijk asociaal? Pre-order incentive, had je hem maar moeten pre-orderen, kostte niets extra's
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Lightning_NL het volgende: Ik speel meestal de games eerst single player uit, voordat ik me multiplayer begin. Dat ze voor de single player er met de pet naar hebben gegooid doet bij mij al de alarmbellen rinkelen.
Het feit dat de vorige battlefield games al helemaal geen singleplayer hadden (BC daargelaten) zegt jou niks!?
Het is een extraatje, meer niet. Battlefield was ooit multiplayer only. Gezever om niks ook altijd.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
BF en singleplayer.. dan heb je BF niet begrepen denk ik
Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Lightning_NL het volgende: pre-orderen is wel zó ongelooflijk gay. Slaat hélemaal nergens op, als je er een klein beetje over nadenkt.
Jij vindt ook alles en iedereen kut huh?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter. Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
BF1942 dan, voor de mierenneukertjes Mja, van BF1 weet ik het niet meer, maar BF2 kon je ook gewoon heel goed single player spelen hoor. Niet dat ik dat veel deed, maar het is maar dat je 't weet.
Tuurlijk niet, zo weet je tenminste zeker dat je hem hebt met launch en dat ie niet is uitverkocht. Ook al is dat anno 2011 wel een beetje onzin ja
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Hij heeft gewoon gelijk hoor... Wat heb je nou aan pre-orderen? Als ik vanavond naar de Media Markt ga, ligt BF3 in de schappen voor 55 euro. Bij pre-orders heb je hem voor dezelfde prijs plus eventueel verzendkosten en is het nog maar de vraag of die morgen in de bus ligt.
Geef eens één voordeel van pre-orderen, behalve dat je e-penis groter wordt, omdat je 'gepre-orderd' hebt
Tuurlijk niet, zo weet je tenminste zeker dat je hem hebt met launch en dat ie niet is uitverkocht. Ook al is dat anno 2011 wel een beetje onzin ja
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een spel uitverkocht was op de dag van uitkomst. En stel dat het gebeurt, dan ga je toch naar een van de twintig andere winkels?
Hij heeft gewoon gelijk hoor... Wat heb je nou aan pre-orderen? Als ik vanavond naar de Media Markt ga, ligt BF3 in de schappen voor 55 euro. Bij pre-orders heb je hem voor dezelfde prijs plus eventueel verzendkosten en is het nog maar de vraag of die morgen in de bus ligt.
Geef eens één voordeel van pre-orderen, behalve dat je e-penis groter wordt, omdat je 'gepre-orderd' hebt
je krijgt er vier maps gratis bij, die later beschikbaar worden als payable DLC.
Ik heb hem gepre-ordered voor 36,50 incl en hij is vandaag verzonden. Geen slechte deal imo.
36 euro, 4 extra maps en hij wordt thuisbezorgd..
Nou ben jij even stoer! Kunnen we het dan nu weer over BF3 hebben?
Misschien moet je dat tegen de puisterige nerdjes zeggen die een stiffy krijgen van het pre-orderen. Belachelijk woord trouwens ook. Net zoiets als voorverwarmen, of voorverkennen.
Misschien moet je dat tegen de puisterige nerdjes zeggen die een stiffy krijgen van het pre-orderen. Belachelijk woord trouwens ook. Net zoiets als voorverwarmen, of voorverkennen.
Ik denk dat het meer waanbeelden zijn, ook ik heb hem via pre-order aangezien het goedkoper was en je er meer bij krijgt. Dat is gewoon een slimme deal, en ik ben te lui om naar de FRS te lopen of welke andere winkel dan ook. Niets speciaals.
Je hebt autistische trekjes kerel! Pre orders hebben voordelen, het is voordeliger, gratis maps erbij, thuis bezorgd, wat wil je nog meer
Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Floxcie het volgende: Allemaal newfags hier, toen ik de reeks startte wou ik alleen ekte ekte G's in het topic.
Wat is er in hemelsnaam mis met pre-orderen????? Je krijgt de game in dit geval goedkoper, een limited edition voor de prijs van een normale. Dan krijg je nog extra maps , extra outfits. En je hoeft hem alleen iets eerder te bestellen. Wat erg?
Zo kan EA tenminste inschatten hoeveel copy's ze moeten maken
Dan moet je weten dat die geen singleplayer hebben en BF1 bestaat niet
Ik heb in eerste instantie ook nergens beweerd dat ze singleplayer hebben, beter lezen jochie . Hoewel, BF2 heeft natuurlijk wel gewoon single player. En BF1942 was de eerste in de Battlefield serie, dus die mag je toch best BF1 noemen?
Wat is beter/slimmer? Op ps3 fullhd 94 cm spelen wat veel groter is, of op een middelmatige vrij nieuwe pc spelen op 20" wat vrij klein is en niet zeker weet of het soepel loopt..
Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef m25 het volgende: Wat is beter/slimmer? Op ps3 fullhd 94 cm spelen wat veel groter is, of op een middelmatige vrij nieuwe pc spelen op 20" wat vrij klein is en niet zeker weet of het soepel loopt..
Sowieso pc of je hv tv aansluiten
En medium op pc ziet er beter uit dan PS3...denk ik...
Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef m25 het volgende: Wat is beter/slimmer? Op ps3 fullhd 94 cm spelen wat veel groter is, of op een middelmatige vrij nieuwe pc spelen op 20" wat vrij klein is en niet zeker weet of het soepel loopt..
PS3 zal er wel crap uitzien. Ik zou gewoon je PC upgraden als dat nodig is. En eventueel gewoon een HDMI kabeltje kopen, sluit je je PC/laptop op je TV aan. Klaar.
Dat maakt mij er zelf 1 Ik zei trouwens trekjes hebben van...
Maar ja, als je ziet op wat voor manier hij discussieert...
Het gaat me er meer om dat het te pas en te onpas geroepen wordt, zodat als je het al als krachtterm wil gebruiken, de functie een beetje verloren gaat. Maar je bent er niet alleen in
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Ik begrijp dat afzeiken niet zo, we zijn hier toch allemaal om BF3 te bespreken en te spelen? Dikke care of je het spel twee dagen eerder hebt, pre-ordert of de grootste penis hebt.
-edit- En voor de mensen die straks met hun k/d ratio gaan patsen, we don't care either!
Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende: Ik begrijp dat afzeiken niet zo, we zijn hier toch allemaal om BF3 te bespreken en te spelen? Dikke care of je het spel twee dagen eerder hebt, pre-ordert of de grootste penis hebt.
Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Lightning_NL het volgende: PS3 zal er wel crap uitzien. Ik zou gewoon je PC upgraden als dat nodig is. En eventueel gewoon een HDMI kabeltje kopen, sluit je je PC/laptop op je TV aan. Klaar.
Kijk, kan dat oook? Ik heb die aansluiting sowieso al voor films enz. Maar heb je dan geen allernieuwste videokaart nodig om dat te laten lopen op je tv?
Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende: Ik begrijp dat afzeiken niet zo, we zijn hier toch allemaal om BF3 te bespreken en te spelen? Dikke care of je het spel twee dagen eerder hebt, pre-ordert of de grootste penis hebt.
-edit- En voor de mensen die straks met hun k/d ratio gaan patsen, we don't care either!
ik heb k/d rate van 364
Sowieso als ik morgen t spel krijg heb ik helaas maar weinig tijd om te spelen Maar bijna weekend
Kijk, kan dat oook? Ik heb die aansluiting sowieso al voor films enz. Maar heb je dan geen allernieuwste videokaart nodig om dat te laten lopen op je tv?
Dat hangt van je TV af, HD-Ready moet je met een mainstreamkaartje wel kunnen redden, maar als je Full HD hebt dan zal je toch iets sterkers nodig hebben wat overeen komt met de recommended specs of hoger.
Dat zeg ik, zit er hdmi op je videokaart? anders gebruik je dvi of vga
Ik game wel eens via een HDMI kabel van m'n laptop naar een TV. Geen enkel probleem, merk geen performance verschil. Volgens mij is dat er ook niet. Er hoeft niks extra berekend te worden, toch?
Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef NML het volgende: Eventueel een dvi -> hdmi plug ertussen en gaan, Zo zit het nu al 'n half jaar tussen m'n HD4870 en 'n 32" Full HD tv.
Hij werkt wel wat harder omdat je 'n hogere resolutie aangaat, maar merken doe je het niet zo.
Ik game op mijn laptop met 1920x1080 ja, volgens mij kost het dan zo goed als geen extra performance om het op een extern beeldscherm te laten draaien.
Ik vraag of het met jouw resolutie wél wat zou uitmaken... Doet je TV niet het upscalen?
Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Lightning_NL het volgende: Ik game op mijn laptop met 1920x1080 ja, volgens mij kost het dan zo goed als geen extra performance om het op een extern beeldscherm te laten draaien.
Ik vraag of het met jouw resolutie wél wat zou uitmaken... Doet je TV niet het upscalen?
1680x1050 is 16:10, 1920x1080 is 16:9, daar houden tv's niet zo van. Maar je zou wel gewoon op 1280x720 kunnen spelen natuurlijk!
Nu we het toch hebben over resoluties en schermen enzo..
Iemand last van een zwarte rand rondom Battlefield 3 in fullscreen? Lijkt alsof de underscan niet goed staat, maar het komt alleen voor als BF3 op fullscreen opgestart is.
Ook als ik alt-tab blijf ik in windows die rand houden, zo vlug als ik BF3 afsluit of fullscreen windowed ga dan is die rand weg.
Iemand last van een zwarte rand rondom Battlefield 3 in fullscreen? Lijkt alsof de underscan niet goed staat, maar het komt alleen voor als BF3 op fullscreen opgestart is.
Ook als ik alt-tab blijf ik in windows die rand houden, zo vlug als ik BF3 afsluit of fullscreen windowed ga dan is die rand weg.
Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef rumiii het volgende: Maar de grootte van het scherm zal toch ook een rol spelen bij dezelfde resoluties? Meer pixels renderen ofzo
Op een 1080 scherm van 24 inch zitten evenveel pixels als een 1080 scherm van 40 inch toch?
Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef rumiii het volgende: Maar de grootte van het scherm zal toch ook een rol spelen bij dezelfde resoluties? Meer pixels renderen ofzo
Maar ik weet niet hoe het zit met pixels, evenveel of niet?
Maakt niets uit, de pixels op een 40" Full HD-tv zijn gewoon letterlijk groter dan op een 24"1080p monitor, maar de videokaart poept nog steeds 1920x1080 uit dus is het beide even zwaar voor het arme beestje.
deze werkt dus niet, dat bedoel ik met het verschil van "fullscreen" en "fullscreen windowed" Het lijkt of de tv het beeld fout scaled, maar gek genoeg alleen als BF3 is gestart in fullscreen, die op dezelfde resolutie draait als het OS.
Maar ach, als alternate een beetje opschiet heb ik een andere kaart binnen voor het weekend en is dat probleem geen probleem meer voor mij.
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn?
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn?
Die combi moet goed te doen zijn, de HD6xxx serie heeft sowieso al een hdmi uitgang, dus geen gepiel met extra connectoren enzo. (videokaart bedoel ik dan, ik zie net dat de tv ook uit een 6xxx serie is)
Precies, hdmi kabel erin pluggen en ff fijnstellen in AMD Catalyst op je pc
Die combi moet goed te doen zijn, de HD6xxx serie heeft sowieso al een hdmi uitgang, dus geen gepiel met extra connectoren enzo. (videokaart bedoel ik dan, ik zie net dat de tv ook uit een 6xxx serie is)
Oké dan, ben benieuwd.. straks nog proberen ergens te kopen.
Ik wil voor iemand BF3 voor de xdoos cadeau doen. Bij gamemania kom ik goedkoper uit bij het inleveren van 2 oude spellen. Maar hij wil graag de limited edition.. kan hij dat apart kopen met MSP?
Ik wil voor iemand BF3 voor de xdoos cadeau doen. Bij gamemania kom ik goedkoper uit bij het inleveren van 2 oude spellen. Maar hij wil graag de limited edition.. kan hij dat apart kopen met MSP?
Nee, maar hij kan wel later het uitbreidingspakket wat bij de limited zit via Xbox Live Marketplace kopen.
Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef dekkered het volgende: Haast je maar niet, de activatie zit er gewoon nog op, dus als je het officieel wilt doen moet je tot 1 uur vanacht wachten
Bij Wehkamp is ie nu pas verzonden ook al stond ie daar gister ook al op. Ik kan nu namelijk klikken op 'verzonden' en zodoende track&trace gebruiken dat het overigens niet doet
Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef Sideshowbobbie het volgende: Bij Wehkamp is ie nu pas verzonden ook al stond ie daar gister ook al op. Ik kan nu namelijk klikken op 'verzonden' en zodoende track&trace gebruiken dat het overigens niet doet
Dus morgen is het zover
Hier nu ook
Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef Sideshowbobbie het volgende: Bij Wehkamp is ie nu pas verzonden ook al stond ie daar gister ook al op. Ik kan nu namelijk klikken op 'verzonden' en zodoende track&trace gebruiken dat het overigens niet doet
Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Andyy het volgende: Wat is dit voor een onzin? Ik wil hem installeren, zitten een tweetal DVDs in het hoesje maar hij download een bestand van een paar GB via Origin
Dat "downloaden" gaat als het goed is supersnel, omdat hij hem "download" van de DVD.
Eindelijk de postbode voor de deur. Ik snel naar beneden om het langverwachte pakketje in ontvangst te nemen. Maar wat blijkt? Het was voor de buren, een of andere vage troep. Ik haat mijn buren.
Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Casino.Bob het volgende: Eindelijk de postbode voor de deur. Ik snel naar beneden om het langverwachte pakketje in ontvangst te nemen. Maar wat blijkt? Het was voor de buren, een of andere vage troep. Ik haat mijn buren.
Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Casino.Bob het volgende: Eindelijk de postbode voor de deur. Ik snel naar beneden om het langverwachte pakketje in ontvangst te nemen. Maar wat blijkt? Het was voor de buren, een of andere vage troep. Ik haat mijn buren.
Deze toepassing kan pas worden gebruikt vanaf de officiële releasedatum. Wacht en herstart de toepassing op de officiële releasedatum. Klik op 'Afsluiten' om de procedure af te breken.
Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende: Jezus zeg, wat is dit forum triest geworden. Ik had de hoop dat de sfeer van BoF met BF2 hier nog zou rondhangen, maar nee. Adieu.
Doei Dries.
Dan haal ik 'm morgen wel gewoon.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet [/b] [b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b] Eindbaas ^O^
Dezelfde reden als waarom je hem gister niet mocht spelen.
quote:
Thank you for ordering on Origin. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on October 24, 2011.
En welke rede is dat dan wel, behalve dan dat DICE faalt?
Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef -Dries- het volgende: Jezus zeg, wat is dit forum triest geworden. Ik had de hoop dat de sfeer van BoF met BF2 hier nog zou rondhangen, maar nee. Adieu.
Haha episch, dit is de sfeer waar ik zo van hou. Persoon een is asking the obvious and nummer twee is stating the obvious. Gevolg: persoon een kan er niet tegen.
Haha episch, dit is de sfeer waar ik zo van hou. Persoon een is asking the obvious and nummer twee is stating the obvious. Gevolg: persoon een kan er niet tegen.
Maar zo obvious is het helemaal niet, gezien het feit dat DICE heeft aangekondigt dat de releasedate naar voren is geschoven ivm VPN gebeuren.. Normaal gesproken zou ik idd zeggen van zeik niet, maar als je toezeggingen gaat doen moet je dat natuurlijk wel waarmaken.
Eerlijk gezegd ging het niet om mijn post, maar meer een opstapeling van reacties uit voorgaande delen. Maar goed *laatste post*
Dat "downloaden" gaat als het goed is supersnel, omdat hij hem "download" van de DVD.
Het gaat "supersnel" ja, maar ik zie dat hij wel gebruik maakt van de netwerkverbinding .
Download snelheid is tussen de 6 á 7MB/s. Ik zie bij de status van de netwerkadapter dat hij veel pakketjes ontvangt. En ik zie ik taakbeheer bij het netwerktabblad dat de netwerkverbinding in gebruik is met 7%.
Dus met andere woorden, je hebt niks aan de discs hij download hem
Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende: Voor de mensen die bij wehkamp hebben besteld, dhl systeem ligt plat en daarom verdwijnt ook je order op mijnwehkamp. Wordt gewoon morgen geleverd.
Was morgen dan pas de releasedate? Ben het helemaal kwijt door al die veranderingen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
in een soort van opwelling naar de FRS gereden en hem gehaald, ben normaal een CoD-spelert (die ik overigens ook gepreordert heb). Helaas geen LE te pakken gehad
Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Blik het volgende: in een soort van opwelling naar de FRS gereden en hem gehaald, ben normaal een CoD-spelert (die ik overigens ook gepreordert heb). Helaas geen LE te pakken gehad
Nu aan het installeren, ben benieuwd
Houd rekening met een veel lager speeltempo als bij CoD.. Rondrennen is gegarandeerd sterven
Houd rekening met een veel lager speeltempo als bij CoD.. Rondrennen is gegarandeerd sterven
M.a.w. je moet tactisch te werk gaan, want imo leuker is dan hoe COD speelt. Alhoewel ik cod ook wel zal kopen, zo af en toe is dom raggen ook wel leuk.
Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Blik het volgende: in een soort van opwelling naar de FRS gereden en hem gehaald, ben normaal een CoD-spelert (die ik overigens ook gepreordert heb). Helaas geen LE te pakken gehad
Nu aan het installeren, ben benieuwd
Welkom, ik weet zeker dat je je 100% thuis gaat voelen in de nieuwe battlefield
Wehkamp staat hier op verzenden, niet onderstreept. Bestelling annuleren kan ook niet meer anders ging ik nu naar de mediamarkt, kost daar 38 voor de LE
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef benx het volgende: Wehkamp staat hier op verzenden, niet onderstreept. Bestelling annuleren kan ook niet meer anders ging ik nu naar de mediamarkt, kost daar 38 voor de LE